AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Tenker kanskje spesielt der man snakker i fellesskap om hva man ville gjøre, dersom man vant mye penger. Anonymkode: 5d3f9...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ville ikke forventet deling av lottogevinst med samboer. Men samboer ville nytt veldig godt av gevinsten uansett. Anonymkode: 72170...82f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ja og ja. Anonymkode: e0ec8...b74 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ja og ja. Vi lever sammen som om vi er gift, og for oss er det ingen forskjell på å leve i et ekteskap og som samboere. Har barn sammen og. Pengene hadde blitt brukt på oppussing/påbygging av huset, og en lang ferietur. Anonymkode: 7ec19...725 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ja og ja. Og selvfølgelig jeg ville delt med han hvis jeg vant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Hæ? Selvfølgelig ville jeg delt den, ville jo være helt dust å skulle beholde alt selv. Jeg hadde jo villet at han skulle ha delt med meg også 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 Nei. Aner ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #8 Del Skrevet 8. oktober 2024 Er gift, så ja og ja. Ville hatt det skriftlig dersom gevinsten ble investert i hus, ellers kunne man vel risikert skjevdeling i tilfelle brudd. Da hadde gevinsten blitt ødeleggende for den andre. Anonymkode: ef784...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Del Skrevet 8. oktober 2024 Nei og nei. Men vi hadde nok brukt det på oss uansett Anonymkode: 6c13b...a2c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. oktober 2024 #10 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei og nei. Men vi hadde nok brukt det på oss uansett Anonymkode: 6c13b...a2c Samme her. Vet hva det ville gått til også, uansett hvem som vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 8. oktober 2024 #11 Del Skrevet 8. oktober 2024 Delt og delt..hadde det vært snakk om større beløp ville det jo gått til Familien AS så Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #12 Del Skrevet 8. oktober 2024 Trolltunge skrev (47 minutter siden): Samme her. Vet hva det ville gått til også, uansett hvem som vant. Er det hemmelig? Anonymkode: 3cda6...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8. oktober 2024 #13 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ja og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ja. Har vært samboere i 20 år, har felles barn og helt felles økonomi Anonymkode: 4acac...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #15 Del Skrevet 8. oktober 2024 Man forventer ikke i et godt forhold. Min mann hadde garantert villet at eg skulle hatt pengene og brukt de på meg selv. Og jeg hadde SELVSAGT ikke forventet å få noe av hans gevint. Men vi er et så godt par at vi hadde nok uansett brukt noe av pengene til felles glede. Anonymkode: 3b380...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #16 Del Skrevet 8. oktober 2024 Vi har delt alt siden dag én. Anonymkode: a45f0...94d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #17 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja og ja. Vi lever sammen som om vi er gift, og for oss er det ingen forskjell på å leve i et ekteskap og som samboere. Har barn sammen og. Pengene hadde blitt brukt på oppussing/påbygging av huset, og en lang ferietur. Anonymkode: 7ec19...725 Anbefaler at dere gifter dere. Særlig med tanke på økonomi og den sikkerheten som ligger der om noe alvorlig skulle skje én av dere eller i verste fall begge to. Anonymkode: 0e33d...87e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. oktober 2024 #18 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det hemmelig? Anonymkode: 3cda6...a23 Nei. Feriebolig i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #19 Del Skrevet 8. oktober 2024 Man bør snakke sammen i forkant om hva man gjør ved evt gevinst. Regner med de fleste deler. Men hvem vet.. Anonymkode: ecc1b...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #20 Del Skrevet 8. oktober 2024 Nei og nei, men ville vært spandering eller luksus til den som ønsker det. Den som vinner får bestemme hvor størsteparten blir investert. Anonymkode: 7efd7...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå