AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Hvorfor er det så veldig viktig å få menn til å utdanne seg innen helse? Anonymkode: 5d4b2...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Del Skrevet 8. oktober Tror det er sunt med en blanding av begge kjønn på arbeidsplasser generelt jeg. Menn og kvinner har ofte litt forskjellige måter å Anonymkode: 15737...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober ..håndtere ting på, og forskjellig syn på ting. Det pleier å være bra 😊 Anonymkode: 15737...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Kjekt at det endelig er kommet mer menn i helse. Før var vi stort sett bare kvinner, nå er vi jevt fordelt på min arbeidsplass. Men jeg kan drepe alle myter om at kvinner sladrer mest. Anonymkode: 1002c...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober Hadde vært fint med mer menn i psykiatrien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #6 Del Skrevet 8. oktober Fordi det er 90% kvinner der, og vi trenger menn der! Godt med menns synspunkter også, gøyere enn bare sladder og drama på jobb. Anonymkode: 20b6b...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #7 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fordi det er 90% kvinner der, og vi trenger menn der! Godt med menns synspunkter også, gøyere enn bare sladder og drama på jobb. Anonymkode: 20b6b...f98 Du tror det bare er kvinner som sladrer og lager drama? 😄 Anonymkode: 15737...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #8 Del Skrevet 8. oktober Kvinner og menn utfyller hverandre. Det blir en sunnere arbeidsmiljø med blanding av begge kjønn. Menn i helse er et godt program for å få inn menn som av en eller annen grunn har falt ut av arbeidslivet, men fremdeles har mye å gi. Har vært sensor ved et par eksamener og er meget imponert over hva jeg har sett. Anonymkode: f4169...d98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 8. oktober #9 Del Skrevet 8. oktober Det er for lite status å jobbe som mann i helse på lavere nivåer. Mannlige sykepleiere begynner det jo heldigvis å bli en del av nå, men helsefagarbeidere er det få av. Dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå