Gå til innhold

Noen som har sett "Nobody Want this" på netflix?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig begynt  å se på Nobody Wants This og syns serien er veldig bra hittil, veldig underholdende. Noen flere som har sett denne?

Anonymkode: 09fbb...853

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så den og syntes den var nokså underholdende.

Synes den dessverre gir et kjipt bilde av (jødiske) kvinner må jeg nok si, selv om jeg skjønner det er en humorserie. Alle kvinnene  er kalkulerende og slemme på ulike vis. Mennene stakkarslige fjolser uten ryggrad. 

Trodde man prøvde å komme vekk fra stereotypien om den overinvolerte jødiske moren. 

Anonymkode: d6754...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg så den og syntes den var nokså underholdende.

Synes den dessverre gir et kjipt bilde av (jødiske) kvinner må jeg nok si, selv om jeg skjønner det er en humorserie. Alle kvinnene  er kalkulerende og slemme på ulike vis. Mennene stakkarslige fjolser uten ryggrad. 

Trodde man prøvde å komme vekk fra stereotypien om den overinvolerte jødiske moren. 

Anonymkode: d6754...3f9

Veldig underholdende syns jeg, men har bare sett tre episoder. Syns for øvrig at moren og dama til bestekompisen er morsomme, tar det ikke så seriøst, men det er ikke til å stikke under en stol at noen kan være sånn. 

Anonymkode: 09fbb...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den veldig godt! Og får litt flashbacks tilbake til min favorittserie som tenåring, The OC pga Adam Brody 🥰

Anonymkode: 5b4bc...18f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett og enkel underholdning. Så den pga celebrity crush på han OC-fyren

Anonymkode: 84ee4...a02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig koselig serie, rørte meg til tårer faktisk! 

Anonymkode: ae1bf...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den veldig godt, men ja, ikke så hyggelig fremstilling av jødiske kvinner. 

Anonymkode: 1c63f...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så bra Kirsten Bell ser ut! Dama er 44 år, det hadde jeg aldri trodd.

Anonymkode: 8b851...b1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 21.39):

Fy søren så bra Kirsten Bell ser ut! Dama er 44 år, det hadde jeg aldri trodd.

Anonymkode: 8b851...b1c

Det trodde ikke jeg heller. Ser ut som hun er i tredveårene et sted, så hun holder seg godt. Innimellom kan man se en del kråketær i ytterkanten av øynene, men det er alt. 

Jeg så et innlegg om at det snakkes om en sesong 2, og jeg gleder meg allerede. Adam Brody altså...❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstremt skuffende siden jeg hadde forventninger til skuespillerene, rett og slett platt og kjedelig.

Anonymkode: c233f...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett underholding og fine skuespillere. Terningkast 4+ Ser frem til sesong 2.

Anonymkode: f6030...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns den var forfriskende, veldig samtidig og gøy. Ga opp romantiske komedier for mange år siden, da de har kjørt seg fast i et kjedelig formular. Men denne syns jeg var god. Mest pga kjemien mellom Kristen Bell og Adam Brody. De er skikkelig dyktige skuespillere i tillegg. Man tror på forholdet deres. 

Ang. å sette jødiske kvinner i et dårlig lys...Det har ikke med akkurat den religionen å gjøre, men familiedynamikken i strengt religiøse hjem generelt. "Main bitch" (svigerinnen til Brody sin karakter) var jo bare underholdende. 

Anonymkode: 83db8...70e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den veldig godt. Koselig og morsom romantisk serie. Jeg er ikke så glad i amerikanske serier, men denne var fin.

Anonymkode: a2b99...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...