Gå til innhold

Drømmer om å bli forsøkt drept

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan psykologi ? Jeg drømmer stadig om at jeg blir forsøkt tatt livet av på brutale måter . Hva betyr dette? 

Anonymkode: 4bb5f...7c1

Skrevet

Drømmer? Som i ønsker?

Eller drømmer på natta?

Om det er nattlige drømmer, så er jo det bare en sammensausing av alt du har opplevd og tenkt i hele ditt liv. Så om du f.eks har sett en skummel film eller nyhet og så drømmer du en gang at noen prøver drepe deg, og så tenker du på drømmen og ender da med å drømme om disse tankene og så tenker du mer på det og fortsetter å drømme om det.

Anonymkode: d99cd...5b7

Skrevet

Døden symboliserer slutten på noe ikke nødvendigvis "død" men at nie tar slutt. 

Anonymkode: 6677e...980

Skrevet

Tipper det betyr at stress/angstnivået ditt er høyt for tiden, eventuelt blir drømmene påvirket av hormonsvingninger som har med syklus å gjøre (PMS for eksempel).

Anonymkode: 37a23...4d4

Skrevet

Det kan bety at du ønsker å forandre noe  ved deg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som kan psykologi ? Jeg drømmer stadig om at jeg blir forsøkt tatt livet av på brutale måter . Hva betyr dette? 

Anonymkode: 4bb5f...7c1

Hvis du drømmer det i søvne så vil jeg analysere det til at du drømmer om det fordi du på dagtid går rundt å er mye redd for å bli skadet av andre/noen eller at du tenker mye på det på dagtid også. 

Anonymkode: c57f4...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...