AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #21 Del Skrevet 14. oktober 2024 Supermerry skrev (52 minutter siden): Bevis? Les deg opp. Det er en vanlig ting. Les deg opp? På hva og hvor? 😂 Anonymkode: a8abd...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #22 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg hadde aldri giddet å være her hvis alt var bare tull og fjas, og ingen hadde peiling på noe som helst. Nå er jeg ikke her hver eneste dag, så jeg har naturligvis ikke full oversikt, men det er dessverre en del (kanskje veldig unge folk) som virker å være her bare for å trolle og skrive merkelige svar. Dette topper seg når det er skoleferier, da er det mye vas. Det jeg liker ved forumet, er at det er et bredt spekter av ulike mennesker her inne, mange har peiling på det de skriver om, de brukerne er gull for KG. Hvis det er kritikkverdige forhold, så kan du rapportere. Like greit det, som å opprette masse ulike tråder om samme tema: Hvor fælt det er på KG... Det er helt frivillig å være her, så hvis du misliker deg, så la være. Det beste er om alle gjør sitt for å skape et bedre klima her inne. Start med deg selv, vær mot andre slik du selv synes det er greit å bli behandlet. Det koster ingenting å være grei. Anonymkode: 77c72...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. oktober 2024 #23 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde alle fulgt rådene her så hadde hele Norges befolkning vært single for alle skal dumpes 🤡 Anonymkode: 5cae8...f2d Jeg synes også det virker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. oktober 2024 #24 Del Skrevet 14. oktober 2024 Stole på? Ofte nei. Men jeg har fått råd her, og selv svarer jeg ikke på slikt jeg har null peiling på. Egentlig ser jeg på KG som underholdning. Nå er jeg her fordi jeg ikke har lyst å legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå