AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Jeg er 38 år gammel, 170 høy og 90 kg. Ja, jeg vet jeg er for tjukk. Ja, det er min egen feil, men shit happens, livet er ikke alltid som man skulle ønske og jeg er et menneske med feil jeg også. Nå har det seg sånn at jeg skal til varmere strøk i desember, sammen med mann, barn og en del andre folk. Jeg får helt spader av å tenke på vise meg offentlig i bikini, så jeg trenger noen alternativer. Jeg kan ikke gjemme meg på hotellrommet i to uker fordi jeg er for tjukk heller... Er shorts og t-skjorte innafor ved basseng/på stranden? Jeg har forsåvidt slanke bein, men har for mye på mage/rygg/pupper. Noen som har noen forslag? Anonymkode: 33b42...db1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Del Skrevet 8. oktober Nei, å bade i shorts og t-skjorte er ikke noe særlig. Dessuten er det garantert noen større/tjukkere enn deg der.... i syden finner du alle slags fasonger, og folk bryr seg rett og slett ikke så veldig.. Sjekk ut her: Badetøy i store størrelser - plus size - bonprix.no Anonymkode: fd7fe...2a9 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober Finn en badedrakt som passer. Å gå med shorts og T-skjorte fremhever bare. (Og er du et sted i syden med masse briter er du uansett som en sylfide å regne. Kos deg!) Anonymkode: a7cb6...b39 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Shorts og t-skjorte i basseng tiltrekker seg mye mer oppmerksomhet, og gjør etter min mening at man ser tjukkere og mer stakkarslig ut enn det man er. Kropper kommer i alle fasonger, bruk bikini og hver heller stolt av den du er. Lær heller barna at de skal være stolt av kroppen sin, om man er tynn eller tjukk. Ikke lær barna at man skal gjemme seg bort, bare fordi man ikke er modelltynn. 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober Ellos og Cellbes har store storleikar i badedrakter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #6 Del Skrevet 8. oktober Ta på badetøy, gå og bad 😊De fleste har mer enn nok med seg selv og bryr seg absolutt null om de rundt seg. Det finnes badetøy med litt mer støtte og bra bh-funksjon, sjekk ut noe av disse. Jeg er lavere og tyngre enn deg, godt fornøyd med Saltabad sitt badetøy Anonymkode: 9604d...7bc 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #7 Del Skrevet 8. oktober Det finnes garantert mange større damer enn deg i "syden", du er jo ikke akkurat enorm. Anonymkode: 5eb5f...c2d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 8. oktober #8 Del Skrevet 8. oktober Sjekk ut careless.no, aner ikke om det er bra, men de fronter hverfall forskjellige kroppsstørrelser. Fine mønster og farger har de også! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 8. oktober #9 Del Skrevet 8. oktober Ta en titt på Sparkjøp sin side. De har flere varianter av badedrakter, i tillegg til den tradisjonelle. Har selv hatt flere derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8. oktober #10 Del Skrevet 8. oktober Kjøp deg en badedrakt/bikini som passer, hev hodet og nyt ferien. Ikke vits å bruke masse penger på en ferie om du ikke planlegger å nyte den (ref kommentaren om hotellrommet) Sjekk ut ellos, careless(tror de har stort utvalg av trusefasonger) eller Zizzi. Sistnevnte har masse helt nydelig vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #11 Del Skrevet 8. oktober Jeg er lavere og tyngre enn deg, og trives godt i noen bikinier jeg har kjøpt fra Zizzi. De er høye i livet og har en topp som holder puppene godt på plass. Sjekk nettsiden deres for mange varianter, f.eks. denne: https://www.zizzi.no/bikinitruse-med-en-crepet-look-groenn-CA00692D0907.html (truse og topp ligger på hver sin produktside) Anonymkode: 4f49a...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #12 Del Skrevet 8. oktober Bon prix har kjempefine badekjoler. Anonymkode: 14e43...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 8. oktober #13 Del Skrevet 8. oktober Har gode erfaringer med denne fra Cellbes. Nyt ferien! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #14 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 38 år gammel, 170 høy og 90 kg. Ja, jeg vet jeg er for tjukk. Ja, det er min egen feil, men shit happens, livet er ikke alltid som man skulle ønske og jeg er et menneske med feil jeg også. Nå har det seg sånn at jeg skal til varmere strøk i desember, sammen med mann, barn og en del andre folk. Jeg får helt spader av å tenke på vise meg offentlig i bikini, så jeg trenger noen alternativer. Jeg kan ikke gjemme meg på hotellrommet i to uker fordi jeg er for tjukk heller... Er shorts og t-skjorte innafor ved basseng/på stranden? Jeg har forsåvidt slanke bein, men har for mye på mage/rygg/pupper. Noen som har noen forslag? Anonymkode: 33b42...db1 Jeg er like høy, og veier det samme. Og har j-cup. 😊 Jeg ville valgt en av disse alternativene. Ellers er jeg veldig glad i tankini. Anonymkode: f82ac...6be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. oktober #15 Del Skrevet 8. oktober Sjekk Sparkjøp, Bonprix og Careless. Du kommer til å se smashing ut! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #16 Del Skrevet 8. oktober Uenig i at badedrakter med skjørt, massevis med rysjer, ermer osv er flatterende. Tvert imot, vil jeg si, det tiltrekker seg langt mer "uønsket" oppmerksomhet enn en enkel badedrakt eller bikini i god kvalitet og fasong. Anonymkode: 5eb5f...c2d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #17 Del Skrevet 8. oktober Dropp badekjoler/skjørt og generelt store badedrakter med mye tøy. Hvis målet er å se mindre ut enn du er, så gå for bikini. Bikini er uansett finest på de fleste kropper. Du kan ha en sarong til når du går rundt. Anonymkode: fef0f...df8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #18 Del Skrevet 8. oktober Har bikini fra bara De har bikini truser med høyt liv og litt hold-in effekt/god støtte. Samme har badedrakten, ikke prøvd den men fornøyd med trusen Anonymkode: f9cba...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #19 Del Skrevet 8. oktober https://www.change.com/no/product/zayna-hipster-bikinitruse-jungle-vibes-21118322105 De har halv pris på change også. Gå for bikini og en topp med mye støtte og løft om du trenger det. Verdt pengene. Badedrakt gjør alt flatt og uflatterende på meg🙈 anbefaler ikke. Shorts og topp? Det er ikke penere enn en bikini som passer, uansett hvilken størrelse du måtte ha. Kos deg med den kroppen du har. Kjøp tøy som passer og sitter godt. Du har bare ett liv og hvorfor ikke nyte denne ferien til det fulle? Ingen som bryr seg om de ekstra kiloene enn deg. Ja og ett par menn som definitivt liker former.. resten kikker egentlig ikke. Med unntak av hun som gikk i shorts og skulle ønske hun turte å gå med bikini.. det vet jeg for jeg var henne helt frem til jeg bikket 40 Anonymkode: a71af...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #20 Del Skrevet 8. oktober Jeg har denne og liker den godt: Jeg er enig med mange her i at kjoler og sånt gjerne blir litt voldsomt, men med denne klarte jeg å slappe godt av på ferien min nylig. Selv er jeg tynn, men kjenner likevel behovet for å dekke meg til med litt mer tekstiler enn det som finnes i vanlig badetøy. Følte ikke akkurat at jeg var noe blikkfang selv om jeg ikke så andre med noe som dette der jeg var. Anonymkode: a60a6...8d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå