AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 skal kjøpe ny dyne.... Anonymkode: c4522...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Har kjøpt sengetøy der, veldig fornøyd. Anonymkode: fa7ce...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Kjøpte dyne der i fjor, Galdhøpiggen var det vel den het...(en av de få som ikke "knitret"), veldig fornøyd, skulle bare kjøpt dobbeldyne. De har ofte tilbud, så følg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har kjøpt sengetøy der, veldig fornøyd. Anonymkode: fa7ce...7e3 Samme her! Anonymkode: 2d5de...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Del Skrevet 9. oktober 2024 Vel, jeg ble ikke fornøyd med sengetøyet jeg kjøpte. Det var så blasst, fargeløst og stivt at det ser ut som det har vært vasket i årevis... Angrer på at jeg ikke returnerte. Fargen så fin ut på bildet, men ikke i virkeligheten. Anonymkode: e6fda...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 Min dyne "knitrer" veldig men den er sååå god og varm! Dunpleddene "lekker" fjær... mange fjær.. dem er jeg mer usikker på om jeg kan anbefale. Super lette og varme, men jeg finne fjær overalt i stua. Har to og begge er like ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå