AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Syns det kan være fin høstpynt. Har noen heklede. Ser de selger overalt, på Nille, Europris, Rusta....syns du det er fint? Anonymkode: e5b6d...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ja. Har noen i glass/plast/fløyel, som samles til borddekorasjoner. Og kjøper ekte i ulike varianter som settes på trappa. Anonymkode: e3d47...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Har laget noen ja. Plastdritt kommer ikke inn i mitt hus,ser jo bare dumt ut! Anonymkode: d3fe0...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Nei! Gresskar er mat og ikke pynt. Anonymkode: 76538...514 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ja! Liker å sette sammen ulike. Noen oransje og noen hvite og grå. Anonymkode: 0b232...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 De har noen superfine i keramikk på kid interiør. De er grå/beigeish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. oktober 2024 #8 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har sett flere fine i år av dekorgresskar, men ikke kjøpt noen. Vil egentlig ikke ha mer nips, så det stopper meg litt. Har kun sett når jeg har gått forbi utstillingsvinduer, så vet heller ikke om så mye av det som finnes. Jeg synes små gresskar i glass, keramikk og fløyel kan være litt fine, men har det som sagt ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Del Skrevet 8. oktober 2024 Til halloween pynter jeg med gresskar med lys i utendørs, til de som går halloween AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei! Gresskar er mat og ikke pynt. Anonymkode: 76538...514 Pyntegresskar er ikke godt å lage mat med i forhold til matgresskar. Så jeg er ikke enig i at det er mat og ikke pynt. De store oransje gresskarne er produsert til pynt. Til og med hønene spiser ikke den typen gresskar 😅 Anonymkode: 2bd63...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #10 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har laget noen ja. Plastdritt kommer ikke inn i mitt hus,ser jo bare dumt ut! Anonymkode: d3fe0...2ca Trodde det var ganske umulig i norsk klima. Med mindre du har stort drivhus? Anonymkode: e3d47...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #11 Del Skrevet 8. oktober 2024 Nei, pynter ikke med noe som helst. Liker ikke Halloween. Anonymkode: 71aa6...001 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #12 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde det var ganske umulig i norsk klima. Med mindre du har stort drivhus? Anonymkode: e3d47...914 Man kan fint dyrke Hokkaido gresskar her på Østlandet i alle fall. De er nydelige på smak. Går også fint å dyrke pyntegresskar. Anonymkode: 87820...188 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #13 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man kan fint dyrke Hokkaido gresskar her på Østlandet i alle fall. De er nydelige på smak. Går også fint å dyrke pyntegresskar. Anonymkode: 87820...188 Du svarer ikke på HI. Og er ikke personen jeg diskuterer med. ? Anonymkode: e3d47...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei! Gresskar er mat og ikke pynt. Anonymkode: 76538...514 Jeg skjærer ut mye innmat og tørker frøene før jeg lager utskjæringer, ser det bra nok ut for deg der oppe på din høye gamp? Anonymkode: b8f5a...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #15 Del Skrevet 8. oktober 2024 Her har jeg et hvitt gresskar i glass eller keramikk i stua. Jeg vil ikke pynte med de stygge som selges på Nille. Anonymkode: 39d03...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #16 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei! Gresskar er mat og ikke pynt. Anonymkode: 76538...514 Man spiser dem jo etterpå. Anonymkode: d3fe0...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #17 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 17.52): Nei, pynter ikke med noe som helst. Liker ikke Halloween. Anonymkode: 71aa6...001 Trenger ikke være halloween da. Jeg setter opp gresskar sammen med generell høstpynt i september. De har ikke "ansikt" Anonymkode: 261ef...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #18 Del Skrevet 9. oktober 2024 Nei, er glad og fornøyd for at jeg slipper å "pynte" til Halloween. Har ikke noe forhold til den dagen, det var kun en periode da barna gikk i barneskolen som det var litt utkledning og during rundt i nabolag på jakt etter godteri. Så brukte de resten av kvelden til å ha vondt i magen etter all spisingen... Tidligere brukte jeg å ha klar en bolle med godteri til de som ringte på (ville jo ikke skuffe småungene som syntes dette er kjempespennende), men nå bor jeg i leilighet og det har hittil ikke vært noen som har brydd seg med å ringe på i boligkomplekset. De går nok heller på dørene der det er eneboliger. Anonymkode: 0e0d0...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #19 Del Skrevet 10. oktober 2024 Så neste dag som skal feires i Norge er 4. juli også eller? Hvorfor ikke bare ta alle dagene som er fest på og gi faen i de norske? Eller enda bedre, FLYTT TIL USA. Anonymkode: 25c69...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #20 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 0.38): Nei, er glad og fornøyd for at jeg slipper å "pynte" til Halloween. Har ikke noe forhold til den dagen, det var kun en periode da barna gikk i barneskolen som det var litt utkledning og during rundt i nabolag på jakt etter godteri. Så brukte de resten av kvelden til å ha vondt i magen etter all spisingen... Tidligere brukte jeg å ha klar en bolle med godteri til de som ringte på (ville jo ikke skuffe småungene som syntes dette er kjempespennende), men nå bor jeg i leilighet og det har hittil ikke vært noen som har brydd seg med å ringe på i boligkomplekset. De går nok heller på dørene der det er eneboliger. Anonymkode: 0e0d0...3b5 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 11.57): Så neste dag som skal feires i Norge er 4. juli også eller? Hvorfor ikke bare ta alle dagene som er fest på og gi faen i de norske? Eller enda bedre, FLYTT TIL USA. Anonymkode: 25c69...30d Har dere faktisk lest tråden eller? Anonymkode: 261ef...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå