AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Er det konspiratorisk å tenke at ondskapens akse, dvs Russland, Kina og Iran, står bak den afrikanske folkevandringen til Europa? Fordi de ønsker å destabilisere og skape kaos i en sivilisert velstående verden. Det var en tanke jeg fikk når jeg leste denne artikkelen, som viser hvor utspekulert moderne krigføring er blitt: https://www.finansavisen.no/politikk/2024/10/08/8189526/mi5-sjefen-russland-betaler-kriminelle-for-a-skape-kaos-i-europa Anonymkode: e299c...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ikke i det hele tatt, man så jo hvor morsomt de hadde det når de busset noen til Storskog bare for å gi oss en lekse. Anonymkode: 3b9b5...e09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Innvandring fra Afrika og Midt-Østen er jo så positivt for Europa, når Russland og Belarus jobber aktivt med å sende migranter til Europa så er jo det bare for å hjelpe oss. Russland, Iran, Hamas og Hizbollah står jo også sammen i kampen mot de slemme jødene i Israel, vi må jo forstå at de står på den gode siden og at Israel og vesten er de slemme. Anonymkode: da3e3...ecc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det konspiratorisk å tenke at ondskapens akse, dvs Russland, Kina og Iran, står bak den afrikanske folkevandringen til Europa? Fordi de ønsker å destabilisere og skape kaos i en sivilisert velstående verden. Det var en tanke jeg fikk når jeg leste denne artikkelen, som viser hvor utspekulert moderne krigføring er blitt: https://www.finansavisen.no/politikk/2024/10/08/8189526/mi5-sjefen-russland-betaler-kriminelle-for-a-skape-kaos-i-europa Anonymkode: e299c...ac6 Jeg har hørt mer søkte analyser. Det er ikke så trolig, siden Kina og Russland har motstridende interesser i Afrika. Og Iran typisk støtter tredjeparter. Så det er mere sannsynlig at resultatet er en utilsiktede konsekvens, enn at det er en konspirasjon. Kaoset vi lever med er jo tross alt mulig å unngå, så det behøver jo ikke plage vesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 Vel, ja. Dersom du tenker at den enste grunnen til at "den afrikanske folkevandringen" til Europa skjer, er fordi Russland, Kina og Iran står bak, så er det konspiratorisk. Dersom du imidlertid tenker at Russland, Kina & Iran utnytter det de kan utnytte for å forsøke og svekke vesten og ser sitt snitt til å også bruke emigranter som en del av sin "krigføring" - da tenker jeg det er rimelig rasjonelt og ikke særlig konspiratorisk. Anonymkode: 79d90...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Hvis Russland har hatt mulighet til å kontrollere våre politikere som gjennom flere tiår har ført denne politikken så er jeg overrasket over at de ikke har gjort mer som er direkte positivt for Russland? Anonymkode: 76290...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå