Energi-jenta Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har en lang overkropp og har aldri funnet noen gode trenings-skjorter som passer min fasong. Er relativt slank, jeg er bare lang. Det eneste som har fungert til nå er tank-topper som er ekstra lange. Nå som jeg har blitt litt eldre kunne jeg tenkt meg å brukt t-skjorter, men jeg finner ingen som er lange nok! I tillegg til dette har jeg begynt å spille volleyball og er lei av å vise magen til motsatt lag hver gang jeg må hoppe. Hjelp! Er det noen som har noen gode tips til hvor jeg kan finne LANGE trenings-skjorter som kan passe fasongen min bedre?
Daisy-love Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Bonprix har flere lange. Jeg aner ikke kvaliteten på deres treningstopper, men legger ved alle tropper de har, så kan du se at flere av dem nedover siden er merket med «lang treningstopp» eller noe tilsvarende. https://www.bonprix.no/kategori/dame-klaer-sportsklaer/?fh_a_productline=3 Jeg er lav, men lang i overkroppen, og veldig kort i beinene, så kjenner til utfordringen med både lange armer og glipe på magen. Høyt liv hjelper en del her, og gjerne en tanktopp under en del kortere. Hjelper jo ikke at moten er kort nå heller. 😝🤪 Jeg har noen gode treningstopper fra H&M, men de er blitt en del år nå, og da var moten litt annerledes. Lov å håpe på at lengre igjen blir mer trendy. Ellers kan du alltid se etter modest/dekkende/mer tildekket eller hva enn de ulike stedene merker klærne som. Er flere og flere merker/butikker som har en seksjon med noe sånt. Jeg er ikke så bevandret i det selv, men mulig du kan finne noe sånt 😊 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 T-skjortene fra Northern Playground er lange. Er selv lang i overkroppen og sverger til dem! Anonymkode: 5a2d0...43b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Skrevet 8. oktober 2024 Kjøp herrestørrelse. At de ofte også er rettere i fasongen synes jeg bare er fint. Anonymkode: 6c615...72a 1
Energi-jenta Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2024 Daisy-love skrev (22 timer siden): Bonprix har flere lange. Jeg aner ikke kvaliteten på deres treningstopper, men legger ved alle tropper de har, så kan du se at flere av dem nedover siden er merket med «lang treningstopp» eller noe tilsvarende. https://www.bonprix.no/kategori/dame-klaer-sportsklaer/?fh_a_productline=3 Jeg er lav, men lang i overkroppen, og veldig kort i beinene, så kjenner til utfordringen med både lange armer og glipe på magen. Høyt liv hjelper en del her, og gjerne en tanktopp under en del kortere. Hjelper jo ikke at moten er kort nå heller. 😝🤪 Jeg har noen gode treningstopper fra H&M, men de er blitt en del år nå, og da var moten litt annerledes. Lov å håpe på at lengre igjen blir mer trendy. Ellers kan du alltid se etter modest/dekkende/mer tildekket eller hva enn de ulike stedene merker klærne som. Er flere og flere merker/butikker som har en seksjon med noe sånt. Jeg er ikke så bevandret i det selv, men mulig du kan finne noe sånt 😊 Takk for at du deler. Jeg skal sjekke ut de toppene på Bonprix. Så får jeg heller bare bytte de ut oftere om kvaliteten ikke er den beste. Må bare få dekket til den magen 😅 Lurt å bruke lang tanktopp under korte treningstopper! Føler av og til at jeg må tisse så sykt ofte med de treningsbuksene som går høyt oppe på livet 😁
Energi-jenta Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): T-skjortene fra Northern Playground er lange. Er selv lang i overkroppen og sverger til dem! Anonymkode: 5a2d0...43b Takk for tips! Det skal sjekkes ut 😃
Energi-jenta Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kjøp herrestørrelse. At de ofte også er rettere i fasongen synes jeg bare er fint. Anonymkode: 6c615...72a Lurt!
Havtorn Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg har flere ganger irritert meg over hvor lang en treningstopp jeg kjøpte på Jula av alle steder var, kan være verdt å ta en kikk der hvis du skal forbi en gang Jeg bruker den fremdeles ofte da den er veldig god på, men jeg er helt normalt lang i kroppen og den er lang på meg. Mener å huske at jeg reiv den med meg fordi den kostet under hundrelappen og jeg syntes den så helt grei ut.
BobbySocks Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 Enig med tipset om herremodeller. De har mye lengre modeller! Ingen krav om å vise fram den sexy navlen der.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #10 Skrevet 13. oktober 2024 Body eller en onepiece jumpsuit der tightsen og overdelen henger sammen? Anonymkode: 8471f...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå