Gaia Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 https://www.adressa.no/magasin/i/8q9nLQ/frykt-og-kontroll Flere har varslet om dårlige arbeidsforhold, og at lederne snakker med ansatte om kollegers helseopplysinger. Dette er jo ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Har aldri handlet der og kommer ikke til å gjøre det heller. Ufyselig bedrift. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Litt sceollehelvete, så betalingsmur. Får dessverre ikke lest. Anonymkode: 7d329...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #4 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hva er det med Get Inspired? Gidder ikke betale for å lese artikkelen. Anonymkode: b4ee8...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 Bestilt der en gang, fikk med en gratis refleks. Måtte returnere for varen passet ikke. Da måtte jeg returnere refleksen også. Så da da fikk de med alt søppelet i forbindelse med ordren også. Inkludert limstripen fra posen. Møkkabedrift som driter i GDPR. Du får ikke bestilt derfra før du godtar at de sender deg reklame og drit så at de har bedritne arbeidsforhold ovverrasker meg ikke det grann. Man blir ikke så stor med bare rent mel i posen. Anonymkode: 2396b...e72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 23.16): Litt sceollehelvete, så betalingsmur. Får dessverre ikke lest. Anonymkode: 7d329...894 Det handler om en fryktkultur blant ansatte. At de ikke tør å uttale seg om forhold som ikke er ålreite, deriblant at ledere forteller andre ansatte om personlige ting om kolleger. " Ti slutta i jobben Det er innsyn i Arbeidstakerregisteret som viser at ti heltidsansatte i Get Inspired sluttet i fjor. De stillingene utgjør 20 prosent av årsverkene i nettbutikken. Dette er ikke første gang konflikter mellom ledelse og ansatte i Get Inspired kommer frem i media. I 2016 fikk lager- og returavdelingen tariffavtale, etter å først ha truet med streik. Anonymkode: b1b83...5a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Del Skrevet 11. oktober 2024 – Brudd på taushetsplikt I arbeidet med saken har Adresseavisen fått tilgang på interne chatter, legejournaler, varsel til Arbeidstilsynet og lydopptak fra kildene. Ti av dem sier de har opplevd det de mener er brudd på taushetsplikten fra en leder, som vi kaller «leder B». De forteller at lederen har delt fortrolig informasjon som helseopplysninger og andre personlige forhold med uvedkommende. Lederne skal også ha baksnakket og kommet med nedsettende omtale av ansatte. - Jeg sluttet etter at jeg oppdaget brudd på taushetsplikten og meldte fra til Arbeidstilsynet, sier Ane, som sluttet i mai 2023. En annen tidligere ansatt sier hen har opplevd mye baksnakking. – Det er en fryktkultur. Leder B forholder seg ikke til taushetsplikt og deler personalsaker med andre. Andre forteller at de i ettertid har fått høre av kolleger at leder B har delt sensitiv informasjon om dem, blant annet om sykdom, til andre ansatte. – Jeg har fått vite i ettertid at folk vet ting om meg, sier en tidligere ansatt. Anonymkode: b1b83...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:44 #8 Del Skrevet søndag kl 16:44 Her har jeg sluttet å handle, og det burde alle andre gjøre også. Elendig kundeservice. Ut i fra artikkelen så forstår jeg at de setter like stor pris på de ansatte som kundene sine. En skam! Anonymkode: 0f958...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå