AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Har ikke handlet så mye på Lyko tidligere, men har hatt to bestillinger ganske på rappen nå. Den ene fikk jeg mail om at ble forsinket allerede før de hadde sendt den ut av lager, den andre bestilte jeg 3. oktober og ser at estimert leveringstid er 14.oktober?!?! 😩😩 Hva skjer med det? Pleier Lyko alltid å være sånn? Er det én person som jobber med å pakke på lageret der? Anonymkode: 11d90...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Synes de har vært sykt trege det siste året. Jeg har til og med platinum medlemsskap som er det høyeste du får, og ventet 3 uker på siste pakke. Anonymkode: 460ac...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Og det medlemskapet Powerful Platinum skal gi ekspresshåndtering... Anonymkode: 460ac...ef9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Lyko er generelt veldig trege ja, litt irriterende. Anonymkode: fd58a...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 Og dyre er de også, hvertfall på de varene jeg har sammenlignet prisen på. Anonymkode: ca577...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 For ikke å snakke om at de ikke gir beskjed med en gang hvis de er tomme på lager for en vare man har bestilt og fått ordrebekreftelse for.. Gikk en uke før de ga beskjed om at ordren min må kanselleres. Ikke imponert .. Anonymkode: 49cab...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 Det går sakte om du ikke velger ekspress. Anonymkode: bad86...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #8 Del Skrevet 8. oktober 2024 De var veldig raske da jeg bestilte tidligere i mnd, tok bare noen dager. Bestilte onsdag ettermiddag, og fikk hentemelding tidlig tidlig mandag morgen. Anonymkode: 43e6f...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Del Skrevet 8. oktober 2024 Har de gått tom for varen, kanskje? Jeg bestilte søndag kl 09.30, fikk beskjed om at den var pakket kl 10.03 og at den var levert med helthjem 06.36 mandag (i går). Min erfaring er at det alltid går veldig fort. Anonymkode: c0e7b...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #10 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg syns også at det har blitt tregere den siste tiden. Anonymkode: d5a88...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #11 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg bestiller nesten aldri fra de lengre. De har ofte høyere priser enn andre butikker og leveringstiden har gått fra kjap til sneglepost. Bestiller kun når jeg trenger noe kun de selger og da bestiller jeg gjerne flere om gangen for å slippe lyko på en god stund Anonymkode: 6ce96...62b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #12 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det går sakte om du ikke velger ekspress. Anonymkode: bad86...726 Jeg har ekspress siden jeg er Powerful Platinum. Går like tregt som før jeg hadde det. Mistenker at det bare ser fint ut på papiret og at de som betaler for ekspress blir prioritert. Anonymkode: 460ac...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 8. oktober 2024 #13 Del Skrevet 8. oktober 2024 Har alltid vært tregt der. Jeg kjøper kun ting som ikke er å få tak i andre steder der. Måtte vente 2 uker nå sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ekspress siden jeg er Powerful Platinum. Går like tregt som før jeg hadde det. Mistenker at det bare ser fint ut på papiret og at de som betaler for ekspress blir prioritert. Anonymkode: 460ac...ef9 Er ikke sånn det fungerer. Du får billigere ekspress med platinum men det går ikke automatisk. Jeg har også platinum Anonymkode: bad86...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #15 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har ekspress siden jeg er Powerful Platinum. Går like tregt som før jeg hadde det. Mistenker at det bare ser fint ut på papiret og at de som betaler for ekspress blir prioritert. Anonymkode: 460ac...ef9 Du får fortsatt fraktalternativer, og velger du "økonomifrakt" f.eks så tar selveste leveringen lang tid. Ser nå at den er beregnet til 14. oktober hvis jeg bestiller nå, men kan få det før helgen hvis jeg betaler 19kr i frakt. Mulig du har valgt førstnevnte, og bor du kanskje sånn til at det ikke er utleveringer hele tiden? Anonymkode: c0e7b...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #16 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg bestilte 23.september og fikk den i dag. Så treigt har jeg ikke opplevd det før! Men også Blivakker er begynt å bli veldig treige, før fikk jeg på 2-3 dager, nå kan det gå 7-10 dager. Anonymkode: 585af...deb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå