AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har gått i fra 50 til 60 kilo på min treningsreise. Og jeg skjønner jo at ikke alt er muskler. Litt vann og litt høyere fettprosent har jeg nok også. Men hvor mye muskler kan man bygge ila et år? Jeg har hatt gjevn vektøkning i alle styrkeøvelser hele tiden og begynner å bli ganske sterk med synlige muskler. Kan jeg håpe og tro at mye av vektøkningen faktisk er muskler og ikke vann/fett? Anonymkode: 17fd8...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Dessverre ikke så mye forskning på damer, men 4 - 5 kg i løpet av det første året med gode rutiner og gode gener skulle kunne være mulig som en sånn best case scenario (med forbehold om store individuelle forskjeller) Og om det er 1 - 2 kg ekstra potensiell vannvekt og resten fett, så vil fettdistribusjonen uansett være mye bedre med så mye mer muskelmasse. Men drit i tallene. Føler du deg bedre? Er du sterkere? Ja, da er det supert da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå