AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Vi skal ha 6 årsdag hjemme med klassekamerater. Blir rundt 15-20 barn. Mannen tenker å leie kostyme typ spiderman, pawpatrol, olebrum eller noe sånt. Men spørsmålet er: hva skal han gjøre når han har på den kostymen? Er det bare å klemme barna og gi dem high five.😆 Hva annet kan han finne på med barna når mannen har kledd seg ut ? Forslag?? Og hvilken kostyme anbefaler dere? Vi kan velge mellom Sonic, Amy, Tigergutt, Ole Brumm, Løven, JJ Cocomelon, Minni Mikke, Hulk, Spiderman, Chase Super Mario, Luigi Anonymkode: 0f4b2...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 For å gjenta svar fra da dette lå et annet sted: Ikke gå inn for å gi barna klem. Ikke alle barn liker å bli klemt av fremmede, og noen barn kan bli ekstra engstelige om personen som prøver å klemme dem i tillegg ser "rar" ut. Jeg anbefaler at han velger selv hva han har lyst å kle seg ut som, og ikke prøver å gjøre noe voldsomt, som kan virke stressende på de ungene som er engstelige og synes det er mer enn skummelt nok å gå i bursdag til en ny klassekamerat. Anonymkode: 8198a...45f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Skal dere absolutt gjøre dette så dropp Paw patrol, Tigergutt, Ole Brumm, Løven, det er barnehage. Hadde jeg skulle bestille kostyme til mannen hadde jeg bestilt Minnie, da blir det humor over det.....så lenge det synes at det er en mann inni den. JJ Cocomelon har jeg aldri hørt om. de andre er greie. Anonymkode: 92d90...ca9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi skal ha 6 årsdag hjemme med klassekamerater. Blir rundt 15-20 barn. Mannen tenker å leie kostyme typ spiderman, pawpatrol, olebrum eller noe sånt. Men spørsmålet er: hva skal han gjøre når han har på den kostymen? Er det bare å klemme barna og gi dem high five.😆 Hva annet kan han finne på med barna når mannen har kledd seg ut ? Forslag?? Og hvilken kostyme anbefaler dere? Vi kan velge mellom Sonic, Amy, Tigergutt, Ole Brumm, Løven, JJ Cocomelon, Minni Mikke, Hulk, Spiderman, Chase Super Mario, Luigi Anonymkode: 0f4b2...5a8 Dersom mannen tenker å kle seg ut så må han jo kjøre et show. Hva som helst duger, men det må være tematisk riktig til kostymet. Feks kjører han spiderman kan han ankomme klatrende ned/opp trappa og så kjører dere spiderman-tema på festen med edderkopp-spinn på kaka og greier. Så kan dere henge opp godteposer i et edderkopp-nett og ungene kan fiske etter dem, feks. (Gjelder å holde dem i aktivitet) Man klemmer ikke ukritisk, ts. Dette er ikke 1990-tallet. Derosm din mann tenker initiere til fysisk kontakt med barna må han tilby en rekke mer passende gester, feks fistbump, vinking, en hånd-gest typisk for kostymet som barnet kopierer. Ingen vil bli klemt av «pappaen til Fredrik», hvorfor skulle de da det? Anonymkode: 9280b...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For å gjenta svar fra da dette lå et annet sted: Ikke gå inn for å gi barna klem. Ikke alle barn liker å bli klemt av fremmede, og noen barn kan bli ekstra engstelige om personen som prøver å klemme dem i tillegg ser "rar" ut. Jeg anbefaler at han velger selv hva han har lyst å kle seg ut som, og ikke prøver å gjøre noe voldsomt, som kan virke stressende på de ungene som er engstelige og synes det er mer enn skummelt nok å gå i bursdag til en ny klassekamerat. Anonymkode: 8198a...45f Altså hvis en unge blir skremt av en klem, er det noe feil i oppdragelsen. Barn skal ha utfordringer og kjenne på ubehageligheter. Dagens mødre oppdrar bomullsbarn Anonymkode: 4e36a...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså hvis en unge blir skremt av en klem, er det noe feil i oppdragelsen. Barn skal ha utfordringer og kjenne på ubehageligheter. Dagens mødre oppdrar bomullsbarn Anonymkode: 4e36a...823 Til og med voksne kan ikke fordra all den der klemminga. Anonymkode: e8b0c...451 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 Så kjekt. Kan ikke 6 åringen velge? Eller skal det være en overraskelse? Blir sikkert stas 😊. Jeg hadde nok valgt Sonic eller Super Mario til 6 åringer. Mye av det andre blir litt barnslig. Barna kan velge selv å klemme eller å gi hi five. Anonymkode: 12ee0...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så kjekt. Kan ikke 6 åringen velge? Eller skal det være en overraskelse? Blir sikkert stas 😊. Jeg hadde nok valgt Sonic eller Super Mario til 6 åringer. Mye av det andre blir litt barnslig. Barna kan velge selv å klemme eller å gi hi five. Anonymkode: 12ee0...ced Takk for svaret jeg tror å sønnen min vil helst ha super mario eller sonic mange har reagert negativ om det å gi klem. Jeg mente selvfølgelig de av barna som ønsker det...er ingen tvang. Gi high five...ta bilder...dele ut godteri osv Høres det greit ut hvis vi setter på musikk og han kan danse med barna?? Ts Anonymkode: 0f4b2...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå