Irak Skrevet 8. oktober 2024 #41 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det gir mening for meg ja. Det er jo også en grunn til at jeg er trofast til tross for økende lyst på alt og annet. Jeg hadde aldri kunne vært utro eller bevisst gått bak ryggen på han. Jeg er i en situasjon hvor jeg må ta et valg om jeg skal fortsette å leve slik for resten av livet, eller om jeg skal ta sats og håpe på at det finnes en mann som er mer lik meg seksuelt. Tror ikke det en én forklaring på hvorfor sexen har uteblitt, det er komplekst og sammensatt. Et mønster som har satt seg. Jeg har bare kommet dit at jeg har mistet håpet på at det blir bedre. Sikkert mange som klarer å leve fint uten sex, for andre er det vanskelig. Der er vi jo alle ulike på hva som er vår tålegrense tenker jeg. Jeg onanerer også når lysten er der. Men det spiser meg opp innvendig at det ikke er annen type nærhet, som jeg skrev. For da kunne jeg like gjerne ha vært singel 😊 Hadde alt vært strålende på de andre punktene i vårt samliv kunne jeg kanskje ha sett gjennom det. Men når det ikke er noen form for nærhet blir jeg ulykkelig, og en dårlig utgave av meg selv. Anonymkode: 6858c...c2b Det verste er å bo sammen med han du har lyst på...Man føler seg totalt ensom i tosomheten. Vet hvordan det føles... Så faktisk bli kåt på en mann som ikke er god mot deg. Ja det er mekanismer i kroppen som kan gjøre det sånn, og det er ganske sykt i grunn...Ikke bra... For min del så var det ikke det som var årsaken til bruddet med min X. Han bare behandlet meg ikke noe bra i det store og det hele. Lo når jeg gråt osv...Ja du skjønner tegninga sikkert... Slik skal jeg ihvertfall aldri ha det igjen. Da vil jeg heller være alene... Har heldigvis ingen følelser igjen for han av det seksuelle eller romantiske slaget. Så det er en stor seier for meg 🥳🥳🥳🥳. Har jobbet knallhardt med meg selv 💪💪💪. Så nå har jeg lært at jeg fortjener bedre. Håper du finner ut av det, og veien videre for din egen del 🤗. Mange lykkeønsker på din vei fra meg 💕. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2024 #42 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg kjøpte sexkalender for noen år siden, han synes det var skikkelig teit. Jeg har kledd meg i sexy undertøy, og han gidder såvidt å se på meg. Vi var 5 dager på kjærestetur, han tok ikke på meg eller forsøkte noe som helst for å få litt nærhet. Jeg blir så skuffa og lei meg. Hva gjør jeg? Er det verdt å bryte opp en familie for sex? Jeg har foreslått åpent forhold, noe han ikke vil. Han vil være sammen med meg, men han vil ikke ha meg. Skal jeg gi opp sexlivet i en alder av 35 år? Anonymkode: 6858c...c2b Han må vekkes TS.. Ta tak i skjorta og rist han skikkelig, så forteller du at han holder på å miste deg og familien.. Slike vekkelsesmetoder burde fungere, ellers er han temmelig død innvendig. Jeg tror det er større sjanse for at han reagere og endrer seg, enn at han ikke gjør noe med det.. Altså.. han burde skjønne alvoret, når du klikker av frustrasjon🤗 Eller.. kanskje hyre en "seksuell torpedo", som krever at han gir deg kjærligheten du trenger🤭Litt humor bare, for humor er også viktig i frustrasjon av å føle seg alene i sexlivet. Men TS.. (den markerte teksten) merker du at han er litt eiersyk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #43 Del Skrevet 9. oktober 2024 At du ønsker å bringe flere inn i forholdet deres for å tilfredstille din sexlyst sier vel egentlig alt man trenger om deg TS. Han har nok mistet respekten for deg. Jeg hadde mistet all min lyst etter å ha hørt noe sånt. Anonymkode: 4020f...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2024 #44 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At du ønsker å bringe flere inn i forholdet deres for å tilfredstille din sexlyst sier vel egentlig alt man trenger om deg TS. Han har nok mistet respekten for deg. Jeg hadde mistet all min lyst etter å ha hørt noe sånt. Anonymkode: 4020f...95c Neida.. det er den manglende seksuelle forståelse typen til TS sliter med.. Ingen unnskyldning for en mann å ikke forstå noe så banalt enkelt heller.. Hvis et par ikke kan samarbeide.. og diskutere åpent om seksualitet og livets nytelse, uten å ta ting ille opp? Da ser det temmelig mørkt ut.. Tror han glemmer bursdagene hennes også, for han skjønner ikke hensikten med gleden av å gi.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #45 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): At du ønsker å bringe flere inn i forholdet deres for å tilfredstille din sexlyst sier vel egentlig alt man trenger om deg TS. Han har nok mistet respekten for deg. Jeg hadde mistet all min lyst etter å ha hørt noe sånt. Anonymkode: 4020f...95c OK 🫡 Konteksten vet ikke du noe om. Vi har begge pratet om åpent forhold, men under samtalen forsto vi begge at det ikke er noe for oss pga sjalusi, usikkerhet og at nettopp poenget med å være kjærester er at det er for oss. Så for meg blir det et uttrykk for frustrasjon, enn en realitet. Samtidig mister jeg respekten og lysten på han når han er såpass urettferdig at han ikke vil gjøre det slutt med meg, men heller ikke ha meg. Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Neida.. det er den manglende seksuelle forståelse typen til TS sliter med.. Ingen unnskyldning for en mann å ikke forstå noe så banalt enkelt heller.. Hvis et par ikke kan samarbeide.. og diskutere åpent om seksualitet og livets nytelse, uten å ta ting ille opp? Da ser det temmelig mørkt ut.. Tror han glemmer bursdagene hennes også, for han skjønner ikke hensikten med gleden av å gi.. Komisk du sa. Han glemte bursdagen min i fjor 🫠 Anonymkode: 6858c...c2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2024 #46 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Komisk du sa. Han glemte bursdagen min i fjor 🫠 Anonymkode: 6858c...c2b Haha, det var et skudd i blinde😆Men ser man glede av å glede andre, da blir man ikke glemsk.. Iallefall når det gjelder glede av å gi nytelse🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. oktober 2024 #47 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Litt likt en annen tråd som nylig er startet, men i frykt for å kuppe den så oppretter jeg en egen. Jeg er så seksuelt frustrert, at jeg snart eksploderer! Har vært med en mann nå i 10 år, og vi har ikke hatt sex på 1,5 år!!!! Barn i bildet. Tror jeg har nådd en alder for min seksualitet er på sitt aller høyeste (35 år). Jeg tenker på sex hver dag, dagdrømmer om menn jeg ser på gata, har bare lyst at de skal ta meg hard der og da. Jeg savner begjær, å bli virkelig tatt. Jeg tenderer mot BDSM (sikkert litt mildt), men ønsker at noen skal komme å dominere meg. Jeg blir flau og skammer meg over mine seksuelle fantasier som jeg føler virkelig går amok om dagen. Onanerer så ofte jeg kan, gjerne flere ganger i uken. Mannen er helt motsatt. Tror ikke han onanerer, ønsker å ha sex med mørket på under dyna. Eller han gjorde det da vi hadde sex. Jeg har kommunisert med han hva jeg føler. At jeg tenker på sex daglig. Han sier at han ikke vet hvorfor han ikke har lyst, men vi sto i en vanskelig situasjon hvor han ønsket abort og jeg ikke med vår 3. barn. Han føler han ble traumatisert, og vet ikke om han klarer å ha sex igjen på den måten. Jeg gjør det meste av husarbeid, trener og er opptatt av å se bra ut. Ikke fått ekstra vekt etter fødsel. Men vi har litt dårlig stemning oss i mellom, også pga jeg går rundt å er frustrert. Det stopper han fra å ville ha sex, som blir en vond sirkel. Jeg kjøpte sexkalender for noen år siden, han synes det var skikkelig teit. Jeg har kledd meg i sexy undertøy, og han gidder såvidt å se på meg. Vi var 5 dager på kjærestetur, han tok ikke på meg eller forsøkte noe som helst for å få litt nærhet. Jeg blir så skuffa og lei meg. Hva gjør jeg? Er det verdt å bryte opp en familie for sex? Jeg har foreslått åpent forhold, noe han ikke vil. Han vil være sammen med meg, men han vil ikke ha meg. Skal jeg gi opp sexlivet i en alder av 35 år? Anonymkode: 6858c...c2b Det er leit at sex og kåthet er så forskjellig. Og du has snakket med han om det. For meg er det slik at om jeg jeg ikke får sex på lenger tid så blir jeg i dårlig humør. Du må ta det opp mer med han og si hvordan du har det. det bør han da forstå. jeg er nesten sikker på at dere forhold blir bedre om du får mer sex, slik er det hos meg. du må sette krav og si du da vil ha en elsker. Da vil jeg råde deg til kun en elsker som han vet om. Vil han ikke ha sex og og du har ekstremt behov så m å han akseptere det. Det er vel bedre enn at dere skilles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #48 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kom tilbake om 7 år uten sex med en som er fornøyd med tingenes tilstand og ikke vil slippe en løs, Ts. 1,5 år blir bare en knott til sammenligning. Anonymkode: d9d61...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #49 Del Skrevet 9. oktober 2024 feliek54 skrev (6 minutter siden): Det er leit at sex og kåthet er så forskjellig. Og du has snakket med han om det. For meg er det slik at om jeg jeg ikke får sex på lenger tid så blir jeg i dårlig humør. Du må ta det opp mer med han og si hvordan du har det. det bør han da forstå. jeg er nesten sikker på at dere forhold blir bedre om du får mer sex, slik er det hos meg. du må sette krav og si du da vil ha en elsker. Da vil jeg råde deg til kun en elsker som han vet om. Vil han ikke ha sex og og du har ekstremt behov så m å han akseptere det. Det er vel bedre enn at dere skilles. Ja. Det er vanskelig når man er ulike. Men også vanskelig å vite når man er jevne i starten, men så er min opplevelse at det kan bli ubalanse hos den ene eller den andre og da blir det trøbbel 😊 Mange nevner en elsker her, at det er «bare» å skaffe seg det. Jeg har tenkt på det det siste døgnet, og kjenner at det er helt uaktuelt for meg. Jeg knytter følelser til sex, jeg kan ikke ha sex bare for å ha sex for å få dekket et slags behov. Det er hele pakka jeg savner, og som jeg ønsker. Jeg er redd at jeg hadde blitt forelsket i en elsker, og det hadde som sagt aldri fungert i vårt forhold. Hverken hos han, eller meg. Jeg sliter bare litt med å ta valget på om jeg skal bli værende, eller åpne en annen dør i livet. Jeg er så usikker. Det eneste jeg vet er at jeg per nå føler meg dypt ulykkelig. Det er ikke noe godt å kjenne på. Anonymkode: 6858c...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #50 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kom tilbake om 7 år uten sex med en som er fornøyd med tingenes tilstand og ikke vil slippe en løs, Ts. 1,5 år blir bare en knott til sammenligning. Anonymkode: d9d61...fa2 Jeg skjønte ikke helt hva du mente? 😊 Anonymkode: 6858c...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. oktober 2024 #51 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja. Det er vanskelig når man er ulike. Men også vanskelig å vite når man er jevne i starten, men så er min opplevelse at det kan bli ubalanse hos den ene eller den andre og da blir det trøbbel 😊 Mange nevner en elsker her, at det er «bare» å skaffe seg det. Jeg har tenkt på det det siste døgnet, og kjenner at det er helt uaktuelt for meg. Jeg knytter følelser til sex, jeg kan ikke ha sex bare for å ha sex for å få dekket et slags behov. Det er hele pakka jeg savner, og som jeg ønsker. Jeg er redd at jeg hadde blitt forelsket i en elsker, og det hadde som sagt aldri fungert i vårt forhold. Hverken hos han, eller meg. Jeg sliter bare litt med å ta valget på om jeg skal bli værende, eller åpne en annen dør i livet. Jeg er så usikker. Det eneste jeg vet er at jeg per nå føler meg dypt ulykkelig. Det er ikke noe godt å kjenne på. Anonymkode: 6858c...c2b Jeg forstår deg veldig godt. Det er ikke lett når det er slik. Jeg tror dere bør vurdere parterapi. Spesielt om dere har barn under 16. 'er ille lett å råde deg til noe mer ut fra det du skriver at elsker ikke er aktuelt. Jeg ønsker deg masse lykke til og om du vil prate mer med meg så bare skriv her. også privat om du vil for du er også registrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #52 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom tilbake om 7 år uten sex med en som er fornøyd med tingenes tilstand og ikke vil slippe en løs, Ts. 1,5 år blir bare en knott til sammenligning. Anonymkode: d9d61...fa2 Hva? Er du fanget, men har mulighet for å poste på internett?? Hva med å sende politiet en melding? Det blir bare for dumt med folk som ikke kan benytte seg av sin ensidige rett til å avslutte et forhold. Anonymkode: 0c05e...844 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #53 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kjente meg veldig igjen i dette. De siste 5 årene i mitt forrige samboerskap var omtrent uten sex. Han var strålende fornøyd og hadde null behov for sex, mens jeg bare ble mer og mer frustrert. Vi var kjempegode venner, kranglet aldri og hadde det veldig fint sånnsett. Vi hadde mange samtaler om temaet og han lovde at det skulle bli bedre, men det skjedde jo aldri. Til slutt valgte jeg å gå, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk tidligere. Jeg var 35 som deg, og bare tanken på at jeg skulle levd uten sex resten av livet...nei, det hadde aldri gått. Nå har jeg funnet meg ny kjæreste og i tillegg fått utforsket min kinky side, og vi har masse deilig sex. Herregud som jeg har savnet det! Anonymkode: 2b826...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 13. oktober 2024 #54 Del Skrevet 13. oktober 2024 Har det også slik som TS, men jeg er mann. Det er flere år siden jeg har sett en naken kvinnekropp. Mangel på nærhet, intimitet og sex gjør at tankene på sex blir mer omfattende. Lukten av kvinne, lyden av myke stønn når orgasmen ruller, myke hender som stryker på kroppen min, og mine hender som stryker på henne, alt dette er savn. I tillegg savner jeg også noen å dele og diskutere sex med, i alle fall fra tid til annen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #55 Del Skrevet 13. oktober 2024 Uff, jeg kan dessverre henge meg på hvordan dette føles. Er kvinne og mannen min vil ikke ha sex. Nå er det ikke like lenge siden sex for min del, var vel i mars eller april, Vi har hatt sex ca 3-4 ganger i året de siste ti årene. Men det er ikke god sex heller og det er alltid jeg som har tatt initiativ og nesten mast meg til det. Det føles så grusomt. Så det har jeg sluttet helt med, tar ikke og har ikke tenkt å ta initiativ i det hele tatt. Han tar heller ikke på meg, virker null interessert i meg som en seksuell partner. Vi lever som venner. Vi har snakket masse om det og hver gang er det, "uff ja, det er lenge siden vi har hatt sex. Bør snart ha det igjen" Kjempe tennende... Han ønsker ikke å avslutte forholdet. Han sier han vil være sammen med meg, men at han ikke har noe særlig sexlyst. Han sier han onanerer, kanskje annenhver dag. Jeg har gitt opp og det er en blanding av lettelse og vondt. Vet ikke hvor lang tid jeg ønsker å ha dette rare forholdet. Er i starten av 40 årene. Har jo mange gode år igjen. Anonymkode: e3692...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #56 Del Skrevet 13. oktober 2024 Veivalg skrev (1 time siden): Har det også slik som TS, men jeg er mann. Det er flere år siden jeg har sett en naken kvinnekropp. Mangel på nærhet, intimitet og sex gjør at tankene på sex blir mer omfattende. Lukten av kvinne, lyden av myke stønn når orgasmen ruller, myke hender som stryker på kroppen min, og mine hender som stryker på henne, alt dette er savn. I tillegg savner jeg også noen å dele og diskutere sex med, i alle fall fra tid til annen. Trådstarter her: Føler med deg! Fin beskrivelse av savnet. Tror også at mangelen på det gjør at lysten øker mer. Fortsatt like sexløst her. Lurer på hvor mange år det skal gå 🤷🏻♀️ Gir det tidsfrist til jul. Da er det nesten to år uten. Bare så rede at jeg angrer på et valg hvis jeg velger å gå. Hadde vært så mye enklere hvis det ikke var barn involvert. Anonymkode: 6858c...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #57 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, jeg kan dessverre henge meg på hvordan dette føles. Er kvinne og mannen min vil ikke ha sex. Nå er det ikke like lenge siden sex for min del, var vel i mars eller april, Vi har hatt sex ca 3-4 ganger i året de siste ti årene. Men det er ikke god sex heller og det er alltid jeg som har tatt initiativ og nesten mast meg til det. Det føles så grusomt. Så det har jeg sluttet helt med, tar ikke og har ikke tenkt å ta initiativ i det hele tatt. Han tar heller ikke på meg, virker null interessert i meg som en seksuell partner. Vi lever som venner. Vi har snakket masse om det og hver gang er det, "uff ja, det er lenge siden vi har hatt sex. Bør snart ha det igjen" Kjempe tennende... Han ønsker ikke å avslutte forholdet. Han sier han vil være sammen med meg, men at han ikke har noe særlig sexlyst. Han sier han onanerer, kanskje annenhver dag. Jeg har gitt opp og det er en blanding av lettelse og vondt. Vet ikke hvor lang tid jeg ønsker å ha dette rare forholdet. Er i starten av 40 årene. Har jo mange gode år igjen. Anonymkode: e3692...7a2 Huff, føler skikkelig med deg! Akkurat som hos oss. Hvis dette får skure og gå er jeg sikker på at det bare blir med det i flere år til. Det har liksom satt seg en sperre her, og ballen er på hans side til neste steg. Så fremt jeg ikke velger å avbryte forholdet da, det ser jeg for meg han lar bli min avgjørelse. Men det er akkurat det du beskriver. Jeg kan sikkert ta initiativ, men da blir det liksom kunstig sex. Han sier at han blir glad etterpå. Men jeg savner å bli tatt, at noen bare slenger meg på kjøkkenbenken og tar meg der og da 🫣 Jeg savner at noen må ta på meg når jeg står der halvnaken, at kun et blikk kan føre til sex. Jeg savner noen som tar ledelsen, og tar initiativ. Nå er det min avgjørelse om det blir sex, jeg planlegger alt av familieplanlegging, så blir det også mitt valg om vi skal være sammen. Føler det meste av ansvaret ligger på meg. Da hadde det vært deilig om det som foregikk seksuelt også ikke var på mine skuldre. - Trådstarter Anonymkode: 6858c...c2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #58 Del Skrevet 13. oktober 2024 Når jeg leser hvor ille mange single her savner sex, så får jeg nesten dårlig samvittighet som har «tilgang» på sex mer eller mindre når jeg vil, men svært sjelden gidder/benytter meg av det 😂🙈 Anonymkode: ead85...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #59 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når jeg leser hvor ille mange single her savner sex, så får jeg nesten dårlig samvittighet som har «tilgang» på sex mer eller mindre når jeg vil, men svært sjelden gidder/benytter meg av det 😂🙈 Anonymkode: ead85...ba0 Skulle tro jeg var singel altså, men jeg er ikke det 🙃😂 Skulle ønske min sexlyst også var like dårlig, vært mye enklere. Anonymkode: 6858c...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 13. oktober 2024 #60 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 18.21): Den ene parten kan jo indirekte bestemme at så lenge du er i et forhold med meg, så er sexlivet over. Som monogam mann så har jeg aldri skjønt det der med «ha sex et annet sted». Når jeg er i et forhold så er det jo partneren min jeg vil ha sex med. Om jeg like gjerne kunne hatt sex med noen andre bare for å ha sex, så hadde jeg jo ikke vært i er forhold. Er det normalt å ville ha sex med andre en partneren sin? Er det vanlig å ha en sexlyst som gjør at det er irrelevant hvem man har sex med også når man er i et forhold? Anonymkode: ead85...ba0 Godt skrevet. Det er jo helt ufattelig at forslaget til folk skal være å 'åpne forholdet' når det er sex i forholdet man har lyst på. Enten forbedrer man sexliv og hyppighet, man går fra hverandre eller man velger å leve uten sex. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå