Gå til innhold

Trumf Visa kredittkort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi handler nesten bare på Kiwi da de er i nærheten. Har i dag koblet felleskortet mot Trumf slik at vi får bonus. Ser flere anbefaler kredittkort fra Trumf. Vil man få større bonus da? Kan både jeg og min samboer ha kort til samme konto? Vi har ordnet økonomi, men er generelt skeptisk til kredittkort. 

Anonymkode: 40741...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har en bank som støtter TrumfPay får du nå 3% trumfbonus på alle butikker i Norgesgruppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gir mer bonus enn de fleste kort.

Kredittkort er null stress så lenge man betaler det ned før det påløper renter. 

Anonymkode: 69825...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (18 minutter siden):

Om du har en bank som støtter TrumfPay får du nå 3% trumfbonus på alle butikker i Norgesgruppen. 

4%.

Anonymkode: 28db2...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du betaler innen forfall, er det ikke noe å være redd for. Alle som har god økonomisk evne bør ha et kredittkort liggende.

Jeg har Trumf Visa Kredittkort og et annet kredittkort. Betaler absolutt alt med disse kortene, uansett om det er på nett eller i butikk. Får jo rabatter og bonuser. For eksempel Trumf bonus når jeg handler på nettet eller på Kiwi, Meny, Apotek 1. Rabatt på strømmetjenester (ikke trumf kortet, men det andre).

Anonymkode: cd2c2...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er bare 1% mer enn vanlig Trumf medlem. Så du får 2 % med Trumf Visa. Anbefaler det uansett for jeg handler selv nesten bare på Meny og jeg har fått spart mer enn om jeg bare hadde hatt 1 %.

Trumf Visa er et kort, så det betyr at det bare er en bruker som kan bruke det om gangen da du betaler varene med kortet. 

Anonymkode: e9521...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men det er bare 1% mer enn vanlig Trumf medlem. Så du får 2 % med Trumf Visa. Anbefaler det uansett for jeg handler selv nesten bare på Meny og jeg har fått spart mer enn om jeg bare hadde hatt 1 %.

Trumf Visa er et kort, så det betyr at det bare er en bruker som kan bruke det om gangen da du betaler varene med kortet. 

Anonymkode: e9521...0e8

Men man kan ha tilleggskort, hvor transaksjonene kommer på samme regning som hovedkort, samt bonusen inn på samme trumf-medlemskap. Det har vi. Jeg har hovedkortet og min mann har tilleggskort, så bruker vi disse kortene til alt felles. 

Anonymkode: 58012...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler nesten bare på Kiwi og nesten bare med Trumf Visa kredittkort, og i dag så fikk jeg 35 kr i bonus bare på dagens handel.

Du får 1% ekstra bonus på alt, altså du får uansett 2% bonus når du bruker kortet på Trumfbutikker. I tillegg er jeg Kiwi + kunde, så da får jeg ekstra mye på frukt og grønt og bind. Det er der det meste er å hente. Frukt og grønt gir 15% bonus som Kiwi kunde og når jeg betaler med Trumf Visa i tillegg blir det da 16%.

Jeg har valgt å bare ha 5000 kr i kredittramme på dette kortet, og bruker dette som et rent dagligvarekort. Renten på dette kortet er skyhøy, så anbefaler å ha lavest mulig ramme og kun det du kan betjene, og betal alltid inn ved forfall. For min del så handler jeg omtrent bare mat på dette kortet, så jeg setter ikke av penger til mat i budsjettet mitt, jeg setter av penger til å føre over på Trumf Visa, også har jeg ikke en matbudsjett utenom. Dette lønner seg med tanke på Trumf bonusen jeg får. En stor bonus at butikken ligger på vei hjem til jobb, så jeg kjører forbi der uansett.

Anonymkode: 7042e...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg trumfpay, med 4%. 

Før det brukte jeg ikano 2% + scanne trump medlemskap 1% = 3% 

Trumfkortet har ligget ubrukt en stund. 

Anonymkode: c976a...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vi handler nesten bare på Kiwi da de er i nærheten. Har i dag koblet felleskortet mot Trumf slik at vi får bonus. Ser flere anbefaler kredittkort fra Trumf. Vil man få større bonus da? Kan både jeg og min samboer ha kort til samme konto? Vi har ordnet økonomi, men er generelt skeptisk til kredittkort. 

Anonymkode: 40741...fa9

kredittkort ? bruker du penger du ikke har så må du ut med over 30 % renter på overskridelsene...nei, kjør trygt, debitkort og frivillig kredittsperre, så slipper en å bli svindlet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så lenge du betaler innen forfall, er det ikke noe å være redd for. Alle som har god økonomisk evne bør ha et kredittkort liggende.

Jeg har Trumf Visa Kredittkort og et annet kredittkort. Betaler absolutt alt med disse kortene, uansett om det er på nett eller i butikk. Får jo rabatter og bonuser. For eksempel Trumf bonus når jeg handler på nettet eller på Kiwi, Meny, Apotek 1. Rabatt på strømmetjenester (ikke trumf kortet, men det andre).

Anonymkode: cd2c2...954

Hvilket kredittkort har du som gir rabatt på strømmetjenester nå? Mitt kort fra Resurs bank (tidligere YA bank) ga rabatt på det i noen år, men det sluttet de med forrige måned. Så null rabatt på Netflix lenger. Derfor lurer jeg på hva du har for kort som gir rabatt på strømmetjenester nå? Interessert i å skaffe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (25 minutter siden):

kredittkort ? bruker du penger du ikke har så må du ut med over 30 % renter på overskridelsene...nei, kjør trygt, debitkort og frivillig kredittsperre, så slipper en å bli svindlet også...

Unnskyld at jeg sier det, men dette var jo bare noe tullprat. Du har tydeligvis ikke kredittkort og kjenner lite til det.

Man betaler ikke en krone for å bruke kredittkort så lenge man betaler hele fakturaen til forfall. Alle kredittkort jeg har hatt har gratis bruk (ingen månedsgebyr) og ingen årsgebyr. Altså; gratis kreditt i opptil 40 dager, så betaler man før forfall. Gratis betalingsutsettelse, og EN TRYGG måte å betale på nett på. Det er ingen som kan svindle penger rett fra bankkontoen din når du betaler med kredittkort, som de kan hvis du betaler med bankkortet ditt. 

Økonomieksperter råder folk til å benytte kredittkort ved kjøp på nett. Du har også gode klagemuligheter for transaksjoner på kredittkortet. Du trenger ikke betale hvis du har blitt svindlet f.eks og klager inn dette.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (20 minutter siden):

Jeg utelukkende kun brukt kredittkort i 15 år nå. Har aldri betalt en krone i rente. 

Anonymkode: c976a...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...