Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi ønsker å forsøke på et søsken. Tok ut spiralen 5. sept og fikk deretter blødning (mensen?) 7. sept til 15. sept. Dette var en massiv blødning med koagler og estimert blodtap på nærmere 8 dl denne perioden.

Har derimot ikke fått mensen etter dette og er nå på dag 31 i syklus. Før hadde jeg syklus mellom 26-28 dager. Tatt negativ graviditetstest for senest 2 dager siden.

hvor lang tid tok det før dere fikk mensen? Fikk dere regelmessig fra start? Vil gjerne høre erfaringer :)

Anonymkode: c929f...f38

Skrevet

var det hormonspiral eller kobberspiral?

Skrevet
Pilga skrev (2 timer siden):

var det hormonspiral eller kobberspiral?

Hormonspiral

ts

Skrevet

Jeg tok ut hormonspiralen 12. september. Hadde så blødning i et par tre dager og mye smerter. 
Hadde eggløsning 23. sept, og mensen 5. okt. 
Spørs nok når man er i syklusen når en tar den ut.

Anonymkode: 32bb6...b4a

Skrevet

Hei😊 Alle er forskjellige og du bør ikke sammenligne deg selv for mye med andre, men jeg vet at det er krevende og at man gjerne vil ha et klart svar😅 Jeg tok ut min hormonspiral 20. august og fikk, som deg, en blødning like etterpå som varte i 4-5 dager. Tror ikke dette er en menstruasjon, mer en reaksjon fra kroppen på at hormonene forsvinner. Hadde EL 11. september og fikk normal mens 27. september, var sikker på at jeg var gravid, men tydeligvis ikke. Jeg fikk beskjed av gynekologen at det tar mellom 1-3 mnd før syklusen kommer tilbake til normalen, men virker som om min kropp er tilbake til normalen allerede nå🤷🏻‍♀️Hadde EL 8. oktober, så blir spennende og se om spiren sitter denne gangen 😊

kan jo hende du faktisk er gravid 🤞 prøv å ta en test igjen om et par dager på morgenurin hvis mensen ikke kommer 😊

Anonymkode: a63c5...f03

Skrevet

Har enda ikke fått mensen. Testet negativt senest fredag, men trodde jeg fikk mensen igår. Derimot var det bare en kort blødning som varte i underkant av ett døgn. Har stoppet helt opp nå. Har hatt samleie denne uka, men er over 2,5 uke siden sist. Så kan jo ikke tenke meg til at det er noe på gang? For tidlig med festeblødning, for da MÅ det være dra denne ukas hyrdestund 🤪

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...