Gå til innhold

Hva har skjedd med dagbladet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er litt foruroligende at Dagbladet får en del klikk og faktisk selger med tanke på en mulig stor lesergruppe. De hadde litt nyheter og en del kulturstoff på 90-tallet. Etter det ble det ikke mulig for meg å lese avisen. 

Anonymkode: 651a8...8e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er litt foruroligende at Dagbladet får en del klikk og faktisk selger med tanke på en mulig stor lesergruppe. De hadde litt nyheter og en del kulturstoff på 90-tallet. Etter det ble det ikke mulig for meg å lese avisen. 

Anonymkode: 651a8...8e8

For en del år siden slapp de til Kjetil Rolness med en del innlegg. Noe som var ganske overaskende med tanke på at de på den tiden var en radikal feminist blekke. Og han kom til motmele mot deres feministiske propaganda da han var noe så skjelden som en fornuftig mann på venstresiden.

Anonymkode: 8784c...bc0

Skrevet

Har noen ganger havnet inn på dagbladets nett-tv-side. Greit nok, av og til noe morsomt, men nå har de begynt å vise alle videoene stående for å tilfredsstille mobilfolket. Det  kan være forståelig, men når man leser på pc så blir det bare en smal stripe midt på. Forferdelig irriterende. Er det filmet stående så greit, men når de velger å kutte mye på sidene av klippet for å tilfredsstille et stående format så er det nok for min del. Jeg ser ikke mye der lenger.

Anonymkode: 177d9...dca

• 6 måneder senere...
Skrevet

IMG_0601.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 22.10.2024 den 15.42):

Hvordan kan dagbladets journalister se seg i speilet når de leverer fjortisnyheterr og kjenner at de har gjort en god jobb? Det blir bare mer av underliv og digre bryster, swingersparty og dæsken døtte; de har tatt av seg ALLE klærne(!) og var det ikke en menighetsgruppe også som drev på med den slags i samme slengen... :sjokk: Er det virkelig sant?!? WOW!!!

Du glemte sykepleierne. Veldig mange kinky sykepleiere som står fram i Dagbladet. Noen i redaksjonen må ha en skikkelig sykepleierfetisj, det der er ikke normalt. 

Anonymkode: b9b28...5cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den har virkelig blitt flaut dårlig. Husker også at den var på nivå med VG for kanskje 20 år siden. Nå er det jo bare pinlig 

Anonymkode: b400e...3b7

• Liker 1
Skrevet

Ser dagbladet det ikke selv? De har blitt selve pinlighetenes mors mor. Har de ikke speil å møte sitt blikk i der? 

Nei, tydeligvis ikke. :sukk: 

Dessverre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at Dagbladet er helt useriøst. 

Anonymkode: 69c88...45e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 9.55):

Leser ikke norske avviser lengre. Men er dette gjeldende for flere av de store avvisene I Norge Eller er dagbladet er unntak?

Anonymkode: eaf7b...6cd

Aftenposten, DN, Klassekampen har fornuftige aviser. Jeg tror at Dagsavisen fremdeles er en avis også?

Anonymkode: 2b4a9...0d9

• 4 måneder senere...
Skrevet

Kan noen med Dagblad+ legge ut denne oppskriften?

IMG_0937.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

det er faktisk mye bedre å lese Se og Hør, enn å lese Dagbladet nå....

:bond:  

Anonymkode: 38ef3...037

• Liker 2
Skrevet

Blogger Jarle Aabø har omdøpt Dagbladet til dildoavisen…

• Liker 2
Skrevet

Jeg sluttet å lese Dagbladet i 2020. Har aldri oppsøkt nettsiden etter dette. Anbefales! 

• Liker 1
Skrevet
On 10/8/2024 at 9:55 AM, AnonymBruker said:

Leste denne avisa for 20+ år siden I papirform, fordi farfar pleide å kjøpe den. Han mente det var en arbeideravis. Husker det var noe slarv men mye nyhetsinnhold også.

Så jeg abonerte I noen mnd på den avisen men måtte avslutte. Det er 10% nyttig informasjon, 10% nyheter og resten handler om kjendiser/ sex. 

Leser ikke norske avviser lengre. Men er dette gjeldende for flere av de store avvisene I Norge Eller er dagbladet er unntak?

Anonymkode: eaf7b...6cd

Dagbladet har vært slik I mange år. Det er tennåringer som driver redaksjonen ser det ut til. Ta en titt på Facebook siden deres, de krangler med lesere som unger og blokkerer folk når de blir sinna. Barnehage 

Skrevet

både vg og dagbladet er latterlige for oss som faktisk ønsker skikkelig nyheter. Dagbladet er nok et hakk verre

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 13.42):

1,4 mill leser DB daglig.... og halvparten er kvinner 😄

Anonymkode: de780...cc9

Og halvparten av dem er menn.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2025 den 15.05):

Aftenposten, DN, Klassekampen har fornuftige aviser. Jeg tror at Dagsavisen fremdeles er en avis også?

Anonymkode: 2b4a9...0d9

Klassekampen er en kommunistisk avis.

Skrevet

Pleide å kjøpe både VG og Dagbladet hver lørdag i flere år og koste meg med å lese lørdagsbilagene. Det er flere år siden jeg sluttet pga dårligere og dårligere innhold. Nå takker jeg ja til Dagbladet når jeg handler på Ark pga kryssord 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 9.55):

Dagbladet er en versting på dette området. Aftenposten er den mest seriøse avisen.

Anonymkode: c6362...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...