AnonymBruker Skrevet 24. oktober #41 Del Skrevet 24. oktober Det er litt foruroligende at Dagbladet får en del klikk og faktisk selger med tanke på en mulig stor lesergruppe. De hadde litt nyheter og en del kulturstoff på 90-tallet. Etter det ble det ikke mulig for meg å lese avisen. Anonymkode: 651a8...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #42 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er litt foruroligende at Dagbladet får en del klikk og faktisk selger med tanke på en mulig stor lesergruppe. De hadde litt nyheter og en del kulturstoff på 90-tallet. Etter det ble det ikke mulig for meg å lese avisen. Anonymkode: 651a8...8e8 For en del år siden slapp de til Kjetil Rolness med en del innlegg. Noe som var ganske overaskende med tanke på at de på den tiden var en radikal feminist blekke. Og han kom til motmele mot deres feministiske propaganda da han var noe så skjelden som en fornuftig mann på venstresiden. Anonymkode: 8784c...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #43 Del Skrevet 24. oktober Har noen ganger havnet inn på dagbladets nett-tv-side. Greit nok, av og til noe morsomt, men nå har de begynt å vise alle videoene stående for å tilfredsstille mobilfolket. Det kan være forståelig, men når man leser på pc så blir det bare en smal stripe midt på. Forferdelig irriterende. Er det filmet stående så greit, men når de velger å kutte mye på sidene av klippet for å tilfredsstille et stående format så er det nok for min del. Jeg ser ikke mye der lenger. Anonymkode: 177d9...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå