AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Har møtt noen, vi kommer veldig godt overens og er i datingfasen. Det ser ut til at vi har mye til felles og at vi har de samme verdiene og framtidsønskene. Vi ler masse sammen, det er komfortabelt allerede og vi snakker om alt. Så fant jeg ut at vedkommende jeg dater er tremenning til en som mitt søsken snakker med. De har møttes et par ganger, mitt søsken har nok følelser for tremenningen til h*n jeg dater, men det har ikke skjedd noe der enda og de har ikke datet. Knotete forklart, men... ... er det innafor? Jeg vet liksom ikke om det kommer til å skje noe mellom mitt søsken og tremenningen til daten min, men de snakket jo sammen først og blir det veldig, veldig rart om det skulle bli noe mellom de to også? Anonymkode: 20324...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Del Skrevet 8. oktober Jeg skjønner ikke... Hva sa du problemet var? Anonymkode: feeb3...5dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober Ditt søsken og h*n 😆😆😆😆 Du vet, den anonymiseringen din funker ikke i det hele tatt. Skriv skikkelig norsk, så skal du se det ordner seg. Anonymkode: 58f29...db2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Hva man ikke skal lage problemer av. Anonymkode: fe51c...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober Avtalebryter? Anonymkode: a7d36...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå