Melli34 Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Hei! Noen som har erfaringer med pysventil til baby(kun 8 uker) ? Føles litt galt i skulle ‘fremprovosere’ noe i fra en så liten kropp.. Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Herregud, finnes noe slikt er min første tanke. Jeg hadde god erfaring med å massere og sykle med beina. Å sette inn noe i anus, nei.. Anonymkode: ffea9...9f0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 Neinei. En ting er at man venner kroppen til at den ikke må gjøre slik selv, en annen ting er at det skal så voldsomt lite til før man faktisk skader noe Anonymkode: 7bc63...871 1
Olive_North Skrevet 8. oktober 2024 #4 Skrevet 8. oktober 2024 Jeg prøvde det for første gangen på vår bebis i går, og det fungerte kjempebra! Han hadde skreket og grått fra 1600 til 2330, ingenting fungerte. Vi har vegret å teste pysventil fordi det føles litt feil, men i går var vi desperate. Vi testet den, det pyste litt, tok ut den og da kom det masse med 💩. Ca 10sekunder senere sovnet han og man kunne se at alt trykk hadde forsvunnet 🥹 1
Olive_North Skrevet 8. oktober 2024 #5 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Herregud, finnes noe slikt er min første tanke. Jeg hadde god erfaring med å massere og sykle med beina. Å sette inn noe i anus, nei.. Anonymkode: ffea9...9f0 Det er ikke verre enn en temperaturmåler
Mymlen Skrevet 10. oktober 2024 #6 Skrevet 10. oktober 2024 Fungerer veldig bra her når fisen har sittet fast. Hørt at det også er supert for kolikkbarn, men det har jeg ikke erfaring med selv
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg tenker at man helt sikkert kan bruke slikt en sjelden gang når barnet tydelig strever og ikke har det bra. Men ikke som noe man bruker fast, fordi kroppen trenger å få det til selv også. Men hvis alt annet er prøvd, som å sykle med beina, massasje og varmt bad osv og babyen sliter så ser jeg ikke problemet? Anonymkode: 72391...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå