AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Runde nr 2 siden august allerede. Et barnehagebarn og et skolebarn. Kryller av alle mulige slags virus nå 😦😅 God bedring til alle syke🤒 Anonymkode: 1e966...e81
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Lite og ingenting faktisk Anonymkode: 64a35...606 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 Bare hoste,slim og oppkast siden august. Så relativt frisk. Anonymkode: e7fd6...f06 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har vært syk, men ikke borte fra jobb syk, i dag er jeg derimot det. Og håper det er den eneste gangen Anonymkode: da128...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Skrevet 8. oktober 2024 Har ikle vært syk ennå i år. *Bank i bordet* Anonymkode: b46ae...49b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #7 Skrevet 8. oktober 2024 Mange uker.. 😑 Anonymkode: cdcec...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #8 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Runde nr 2 siden august allerede. Et barnehagebarn og et skolebarn. Kryller av alle mulige slags virus nå 😦😅 God bedring til alle syke🤒 Anonymkode: 1e966...e81 1 mnd med sykdom av og på. Ett lite barnehagebarn, ungdomskolebarn og to voksne. Det har gått mest utover meg og minste barnet mitt. I tillegg er jeg gravid. Så det har vært slitsomt. Usj... Anonymkode: 3b769...803 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Skrevet 8. oktober 2024 Lå rett ut med influensa i 1,5 uker i august. Har problemer med lungene enda i ettertid. Ble smittet på jobb. Anonymkode: f1ceb...ece 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #10 Skrevet 8. oktober 2024 2 voksne, ett barnehagebarn og en førsteklassing. Jeg har vært litt lett forkjølet en gang, og førsteklassingen tørrhoster på ørtende uken, men ellers ingenting. Vi er svært sjeldne syke *banker febrilsk i bordet*. Anonymkode: 47921...90f 1
Gjest LoneZone Skrevet 8. oktober 2024 #11 Skrevet 8. oktober 2024 Det er litt rart men jeg er heldig på den måten at jeg blir syk én gang i året. Ofte er det i sommer/høst-overgangen, blir forkjølet i 3 dager til 1 uke før det går over. Banker i bordet for at jeg får holde på det.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #13 Skrevet 8. oktober 2024 Har barn på ungdomsskolen, føler vi har hatt mye mer enn normalt dette året, begynte selvfølgelig med en gang skolen startet opp igjen og nå har jeg fått noe hver gang vi har hatt noe samling i forbindelse med skolen. Er jo ikke så rart for vi går jo syke på jobb så da blir det slik, man har jo ikke noe valg og barna må jo gå på skolen selv om de er syke. Anonymkode: e1bdd...342 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Skrevet 8. oktober 2024 Ikke vært syk. Er egentlig aldri syk. Må ha sterkt immunforsvar. Jobber som lærer og omgås mange elever og kolleger som hoster og nyser, men jeg holder meg frisk. Anonymkode: f6002...46a 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #15 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har barn på ungdomsskolen, føler vi har hatt mye mer enn normalt dette året, begynte selvfølgelig med en gang skolen startet opp igjen og nå har jeg fått noe hver gang vi har hatt noe samling i forbindelse med skolen. Er jo ikke så rart for vi går jo syke på jobb så da blir det slik, man har jo ikke noe valg og barna må jo gå på skolen selv om de er syke. Anonymkode: e1bdd...342 Så kjipt. Men ungdommene kan vel få være alene hjemme, burde ikke måtte være syk på skolen? Da smitter også alt videre og de får ikke hvilt seg frisk. Håper det roer seg for deg da:) Anonymkode: 1e966...e81
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #16 Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har vært syk sammenhengende siden siden slutten av august. DVS, en sykdom har tatt over for neste. Jeg husker mange klaget i fjor på at de var mye syke, men da var ikke jeg syk. I år derimot, da virker det som ALT har kommet å "tatt meg". Nå har jeg bare en stygg hoste igjen, så jeg håper det snart er slutt på dette. Anonymkode: d8bc1...b97 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #17 Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har vært forkjølet én gang til nå. Da var jeg veldig tett i nesen, og hostet en del. Det sammenfalt med at barnehagebarnet mitt var syk, og jeg var hjemme fra jobb de to verste dagene pga. barnet. Jeg selv var nok akkurat i god nok form til at jeg skulle klart å jobbe på et vis. Jeg har et barnehagebarn, et skolebarn og samboer. Barnehagebarnet har vært syk en gang, samboeren to ganger og skolebarnet har ikke vært sykt. Anonymkode: c30a6...475 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #18 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært syk sammenhengende siden siden slutten av august. DVS, en sykdom har tatt over for neste. Jeg husker mange klaget i fjor på at de var mye syke, men da var ikke jeg syk. I år derimot, da virker det som ALT har kommet å "tatt meg". Nå har jeg bare en stygg hoste igjen, så jeg håper det snart er slutt på dette. Anonymkode: d8bc1...b97 Huff så leit. God bedring. Virker som virus i år er enda sterkere og flere blir smitta. Vært mye mangel på lærere av sykdom på skolen også etter oppstart. Så det blir en spennende sesong nå🙈 Anonymkode: 1e966...e81
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #19 Skrevet 8. oktober 2024 Ingenting! Anonymkode: 3826b...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #20 Skrevet 8. oktober 2024 Bare et tips til dere som er syke. Vær veldig forsiktig, slik at dere unngår lungebetennelse. Det er helt forferdelig å ha. Anonymkode: cdcec...9f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå