AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Dette er skoen til 3 åringen. Må den sys forhånd? Eller er det en type lim jeg kan bruke? Anonymkode: c1608...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 (endret) Har selv ikke vært så uheldig, men jeg hadde tatt med skoen til butikken de er kjøpt og hørt om de kan hjelpe. Hvis de ikke kan, så hadde jeg spurt en skomaker. Skoene ser ikke veldig brukt ut ellers, så kanskje du er innenfor garantitiden. Endret 8. oktober 2024 av Belima La til mer info 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Belima skrev (1 time siden): Har selv ikke vært så uheldig, men jeg hadde tatt med skoen til butikken de er kjøpt og hørt om de kan hjelpe. Hvis de ikke kan, så hadde jeg spurt en skomaker. Skoene ser ikke veldig brukt ut ellers, så kanskje du er innenfor garantitiden. Den er godt brukt. Denne er arvet fra storebror. 😊 Tror ikke det finnes noe skomaker her i vi bor. Burde kanskje ha sydd den selv? Anonymkode: c1608...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Lim vil ikke holde i lengden, jeg har sydd slikt for hånd. Du kan levere den hos skomaker, Mister Minit er det jo på nesten alle sentre, men jeg gadd ikke og gjorde det selv. Fort gjort når man først setter igang. Anonymkode: b3382...49d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 Det koster lite å prøve med superlim. Det har jeg gjort på et par jakker hvor det samme har skjedd. Å sy et par sting i enden funker også helt fint. Anonymkode: 8391c...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Skal ikke være noe problem å sy de, da hullene allerede er der. Bruk dobbel tråd hvis du ikke har bjørnetråd (ekstra sterk tråd). Tekstilllim finnes i (hvertfall) to utgaver, der den ene er for svak til slike ting, men heller ment for å legge opp gardiner og slikt. Jeg bruker Gütermann sin HT2, og den fungere godt på regntøy, jakttklær og jakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 Kontaktlim fra Biltema er helt vanvittig sticky, prøv det. Anonymkode: 59147...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå