Gå til innhold

Så utrolig kjedelig å være syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korttidssykdom altså. Og da mener jeg at jeg kjeder meg. Ligger i seng eller sofa og stirrer i taket og bare venter på å bli bedre. Er ordentlig syk også, feber, har ikke stemme, vondt i hals og øm i hele kroppen. Men hva i alle dager fyller man dagen med, er jo begrenset hva man kan fylle dagen med når man har vondt og ikke klarer å gjøre så mye. Døser en del av men foruten det er det så kjeeeedelig at jeg blir gal.

Anonymkode: c5010...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er så syk som du beskriver du er, så hadde jeg ikke orket annet enn kanskje å se på TV.

• Liker 1
Skrevet

Finn deg en god serie med mange sesonger, les bok, hør på lydbok eller podcast. Det viktigste er jo å hvile når man er syk.

Anonymkode: c7c59...15e

• Liker 1
Skrevet

Da sover man det man klarer, også drikker man te og ser på tv-serier eller podcast. 

Anonymkode: a5099...a1d

• Liker 1
Skrevet

Ja nå skulle jeg hente en brusetablett og så en korona test jeg hadde kjøpt til datteren min for noen mnd siden som hun aldri tok, viser seg at jeg har korona. Ikke i det hele tatt så ille som sist gang da jeg lå paddeflat ut i en uke, men nå angrer jeg skikkelig på at vi var på besøk hos eldre svigerforeldre i helgen 😟

Anonymkode: c5010...d10

Skrevet

Scroller på telefonen, ser på noe hjernedødt, planlegger prosjekter i hus og hage, rydder i sokkeskuffer og rotebokser, nettshopper, og sover 🫠

Anonymkode: 49b0d...c63

Skrevet

Kjedelig!!??  Normalt sett er det jo driiiit kjedelig å jobbe. Blir nesten glad om jeg brekker ett bein eller en arm. For ikke snakke om den gangen jeg fikk blindtarmbetennelse. Hadde også en hjerneblødning.  Så ja,liker meg 14 dager på sykehus,samt noen uker med sykemelding. Helt greit å se filmer som alle andre har hatt tid til å se men ikke jeg. 

Greit å ligge/sitte på ræva noen dager hvert 10 år også...

Klarer ikke helt å se problemet ditt der nei!

Anonymkode: 5dd78...227

Skrevet

Det kommer jo an på hvilken form man er i, og hva man orker. 

Er jeg skikkelig slapp, orker jeg bare ligge på sofaen og ha det helt stille. Er jeg litt bedre, kan jeg ha på lydbok, men jeg orker ikke se på tv. 

Om jeg er i form til å se på tv, så kan jeg også jobbe litt på hjemmekontoret, så da tar jeg ikke sykedag. 

Anonymkode: ed682...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...