Gå til innhold

Barnebursdager og relasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnebursdager er ekstremt kjedelige. Det er flere av dem i året, med mindre det kun er ett lite barn i familien. Barn på 1-2 år husker ikke og blåser i hvem som kommer. (Barn i vår familie er også fryktelig bortskjemte og jeg blåser dermed i hva de syns når de blir eldre også). Invitasjoner til en barnebursdag til noen du ellers i året ikke ser prioriteres ganske lavt.

La de av oss i denne verden som ikke bryr seg så mye om nevøer og nieser være i fred. Ikke alle bryr seg og det er helt lov. 

For noen er barn faktisk ikke så spennende/søte/uimotståelige frem til de er voksne og da kan de være noe kjekkere å være med. Og det spiller ikke noen rolle da om du har vært i alle barnebursdagene deres eller ei, man kan helt fint få en relasjon når nevøer og nieser er voksne. 

Anonymkode: a0f46...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: d515c...7ae

• Liker 1
Skrevet

Nei. Man kan ikke få en god relasjon til nieser og nevøer når de er voksne når man misliker å tilbringe tid med foreldrene deres (egne søsken!). Familieselskap/bursdag/kaffe er anledninger til å møtes, barnebursdag er påskuddet. Hele poenget er jo at du ellers i året ser lite til familien. Og heller ikke når du blir invitert, det er ditt valg.

Veldig trist for deg da. Men når du ikke bryr deg om dine nærmeste, så bryr du deg selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 66598...5da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Barnebursdager er ekstremt kjedelige. Det er flere av dem i året, med mindre det kun er ett lite barn i familien. Barn på 1-2 år husker ikke og blåser i hvem som kommer. (Barn i vår familie er også fryktelig bortskjemte og jeg blåser dermed i hva de syns når de blir eldre også). Invitasjoner til en barnebursdag til noen du ellers i året ikke ser prioriteres ganske lavt.

La de av oss i denne verden som ikke bryr seg så mye om nevøer og nieser være i fred. Ikke alle bryr seg og det er helt lov. 

For noen er barn faktisk ikke så spennende/søte/uimotståelige frem til de er voksne og da kan de være noe kjekkere å være med. Og det spiller ikke noen rolle da om du har vært i alle barnebursdagene deres eller ei, man kan helt fint få en relasjon når nevøer og nieser er voksne. 

Anonymkode: a0f46...20f

Gud bedre

Anonymkode: f0c67...342

Skrevet

Det er vel bare å takke nei? «Så hyggelig, men dessverre skal jeg tørke støv av porselensfigurer mine og gre kattene litt den søndagen.»

Anonymkode: 8aeee...232

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skulle alltid ønske at litt færre kunne komme når vi inviterer til bursdag/julefeiring/17. mai eller what ever... Neida, alle kommer, fullt hus og utslitt vertinne! Hold deg hjemme hvis du ikke har lyst å komme, sikkert mange som vil takke deg.

Anonymkode: 854ed...a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...