AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober I helgen var jeg, etter å ha videochattet/chattet etc i tilnærmet hver dag i en måned, på besøk hos ei dame (hun bor i Reykjavik). Å bli kjent "in real life" ila en helg er litt brått, men vi kom oss gjennom. Da jeg landet igjen i Oslo skrev hun at hun savner meg osv. Vi skulle egentlig snakkes i kveld, men hun sa delvis ut av det blå at hun trenger litt alenetid i dag. Jeg er litt urolig nå. Jeg vet at det er avstand mellom oss, men jeg håper bare ikke at dette går ad undas (vi har allerede avtalt at jeg skal en tur tilbake om en måneds tid.). Vi deler begge standpunktet om å ikke ville ha barn, samt at ingen av oss ønsker å treffe noen med barn fra før. Akkurat dette føler jeg er ekstremt sjeldent når det kommer til kvinner. Overtenker jeg situasjonen? Det jeg hvertfall vet er at om dette ikke går er det mulig jeg legger dating/tanken om samliv på hylla for godt. Jeg orker ikke skuffelse på skuffelse, samt å ikke bli et nervevrak etter hver gang jeg blir skuffet. Da er det bedre at jeg skåner meg selv for mer smerte og uro ved å ikke date noe mer. Anonymkode: 80714...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Hvis du nettopp har vært på besøk,for første gang, trenger hun kanskje litt tid fra deg til å prosessere inntrykkene. Helt normalt i min bok, og ikke noe å frykte. Hun må bare puste litt. Anonymkode: 9cb88...e8d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober Hvor gammel er du ? Det der «vil ikke ha barn» greiene er et gedigent rødt flagg. Hun vil nok det likevel serru. Anonymkode: b2822...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er du ? Det der «vil ikke ha barn» greiene er et gedigent rødt flagg. Hun vil nok det likevel serru. Anonymkode: b2822...9fa Slutt å normaliser at ALLE kvinner vil ha barn. Det er absolutt ikke et rødt flagg å ikke ville ha barn. Er så lei av folk som mener at ''du kommer til å endre mening'', ''en dag vil du ha barn, det er morsinnstinkt'' osv, som om det eneste kvinner er skapt for er å reprodusere. Ikke alle kvinner vil ha barn og det er lov. Anonymkode: d5e85...fff 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor gammel er du ? Det der «vil ikke ha barn» greiene er et gedigent rødt flagg. Hun vil nok det likevel serru. Anonymkode: b2822...9fa Kom ån! Det finnes faktisk kvinner son vil forbli barnløs. Heis det røde flagget der det er et rødt flagg å heise 🙄 Anonymkode: 92ea9...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor gammel er du ? Det der «vil ikke ha barn» greiene er et gedigent rødt flagg. Hun vil nok det likevel serru. Anonymkode: b2822...9fa Tror ikke jeg vil ha barn. Syns ikke det er rødt flagg og det virker som det er en god del av oss. Men det spredt over verden, kanskje ikke som en stor gruppe samlet på et sted. Anonymkode: 81465...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 8. oktober #7 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvor gammel er du ? Det der «vil ikke ha barn» greiene er et gedigent rødt flagg. Hun vil nok det likevel serru. Anonymkode: b2822...9fa Er det et rødt flagg at folk ønsker andre ting enn deg? Kan jo nevne at jeg alltid har sagt at jeg ikke ønsker meg barn, helt fra jeg var barn selv. Hadde i en periode kjæreste med barn, og fikk da virkelig bekreftet at dette overhodet ikke var noe jeg ønsket av livet. Steriliserte meg så snart jeg fylte 25, har etter det funnet mitt livs kjærlighet (som selvfølgelig heller ikke ønsker seg barn), og har hittil, flere år senere, ikke angret et sekund. Jeg syns barn kan være veldig morsomme og trivelige, men vil ikke ha egne. Syns ikke jeg er et rødt flagg av den grunn. Til TS: Umulig å vite om dette er noe å bekymre seg for uten å kjenne dama, men kan tenke meg at om jeg selv er vant til å være alene store deler av fritiden, og så tilbringer en hel helg med en mann jeg aldri før har møtt i virkeligheten, og skal bli kjent med ham, "oversette" følelsene fra gjennom en telefon/pc inn i det virkelige liv, ta inn følelser, vurdere inntrykk, osv, osv, så ville jeg vært temmelig mentalt utslitt. Sikkert ikke en dårlig idé å ta det ørlittegrann med ro og gi seg selv muligheten til å hente seg inn igjen mentalt før man spretter videre inn i det. Det er snakk om én dag hun ønsket seg alenetid, så ville prøvd å ikke tenke så mye på det her og nå. Forhåpentligvis blir det med denne ene dagen, og dere får pratet sammen i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #8 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor gammel er du ? Det der «vil ikke ha barn» greiene er et gedigent rødt flagg. Hun vil nok det likevel serru. Anonymkode: b2822...9fa Jeg er 37. Og det finnes kvinner der ute som ikke vil. Både hun og jeg har tenkt grundig gjennom valget vårt. Anonymkode: 80714...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #9 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor gammel er du ? Det der «vil ikke ha barn» greiene er et gedigent rødt flagg. Hun vil nok det likevel serru. Anonymkode: b2822...9fa Pøh. Anonymkode: 7b417...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8. oktober #10 Del Skrevet 8. oktober Hun sier hun savner deg. Da ville jeg tatt det med ro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #11 Del Skrevet 8. oktober Jajo, men nå i morges var hun litt mer distansiert i meldingene sine enn tidligere. Ikke like flørtete. Så nå begynner jeg å lure på om jeg har gjort noe galt. Det er ikke første gang dette skjer (sånn generelt), så det er en grunn til at det går lang tid mellom hver gang jeg forsøker å møte noen. Det og at det forrige seriøse forholdet jeg hadde var ekstremt giftig. Anonymkode: 80714...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 8. oktober #12 Del Skrevet 8. oktober Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne sider. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå