AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Vi har hektiske hverdager. Trening starter kl 17, viser hjemme dra jobb 1630 (fast arbeidstid). Tar ca 10 min å kjøre til trening. Ønsker at datter skal spise synt og næringsrikt før trening. Hun er alene hjemme til vi kommer, da rekker vi ikke lage middag. Brød blir hun lei. Hae tenkt jeg burde ha laget mange porsjoner middager klare i frysen, bare å varme opp, men har innsett at jeg vil bruke helgene (som ikke hsr planer) til å gjøre andre ting enn å stå pp kjøkkenet og lage 4-5 retter fra bunnen for å ha kjapp middag. Hva slags mat gir dere barna før trening når det er knapt med tid? Trenger tips, ideer og inspirasjon. Anonymkode: a3666...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Hvor gammel er hun? Kan hun lage noe selv? Feks steke seg en omelett eller grove pannekaker hvis røren står klar i kjøleskapet? Ellers foreslår jeg kjøleskapsgrøt med bær, yoghurt og granola, oppkuttet frukt og grønt, grove pizzaboller, wraps osv. Eller middagsrester fra dagen før. Anonymkode: 8fda4...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober Hun er 7.klassing Anonymkode: a3666...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober Egg og frukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Del Skrevet 7. oktober CC eller yoghurt med nøtter og banan. Anonymkode: 8144f...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober Wraps, der det ligger ferdig kjøtt i kjøleskapet. Fyll med det hun liker av grønnsaker og salat. Mettende salater. Omeletter. Supper m/hjemmelaget brød. Anonymkode: ab2f0...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Det er noen år siden, men mine døtre laget ofte fyldige smoothies før trening. Vi investerte i en god og enkel blender, og så laget jeg ferdige smoothieposer de kunne ta fra fryseren. Puttet oppi litt av hvert av bær og grønnsaker så det skulle gi litt mat og ikke bare bærmos. De laget dem ofte med et par skjeer havregryn oppi. Hadde et par ulike oppskrifter festet på kjøleskapet til veiledning. Anonymkode: 7d6bf...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober Et tips vi bruker: Jeg bestiller hello fresh to dager i uken. Ikke at maten er den beste jeg har smakt, men det er geniale oppskrifter som min 7. Klassing lager for hele familien en til to dager i uken før jeg kommer hjem fra jobb. Hun får masse kokkekompetanse, mestringsfølelse og lærer å like mat hun aldri hadde giddet å spise hvis det ikke var for at hun lagde det selv. Anonymkode: 79c4d...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå