AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Del Skrevet 7. oktober 2024 Hvordan er en keeshond som hund? Anonymkode: df77d...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg har ikke hatt en selv, men har møtt et par. Det man legger først merke til er at de er vokale hunder. Vanligvis under lek og ved møte på andre hunder og mennesker (spesielt de de liker). Om du har møtt noen av de andre i spets-familien (pomeranien, klein-, mittel-, og grosspitz) så er de nogenlunde lik dem. Forskjellen er for det meste størrelse/utseende, og selvsagt individuelle forskjeller. De virker ikke til å være såå populære, så forhåpentligvis vil ikke oppdrettere avle på hunder med dårlig gemytt. Noe varsling og lyd er helt normalt så de anbefales ikke å ha i blokk hvor støy vil bli et problem. Typisk vakthund som varsler når det kommer folk nære eiendommen. Ellers er de vennlige koseklumper som er morsomme å være med. De jeg har møtt har vært mest opptatt av familien og kaster seg ikke over fremmede, men de er nysgjerrige på nye folk og kan snuse og bli kjent i sitt tempo. Pga varsling kan de virke litt "tøff i trynet" når man møter dem på avstand, men jeg har kun fått kyss og logrende hale når jeg kommer bort❤️ Veldig typisk spisshund, egentlig. De er ikke de mest krevende mtp aktivitet, de har egentlig bare vært vakt- og selskapshunder. De er dog godt utrustet for å bli med på alle mulige eventyr! Anonymkode: d8903...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå