AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #21 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jaaa, altso guten i magen må ha eit namn. Gjerne eit av desse. Vi bur långt på landet, so her er det berre å servere forslag! Grunn for at me tenkjer på desse namna: Atlas = unikt og hot desse dagar. Atle = barskt og mandig, ikkje noko "vetle guten" her i garden for å seie da slik. Kva tenkjer dykk?? Anonymkode: 78c94...711 Alte er et fint navn. Atlas er ikke et navn på en person. Det er navnet på en gravemaskin, en type kartbok, og en fjellkjede, og sikkert flere ting. Men altså ikke mennesker. Anonymkode: 27de2...49f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #22 Del Skrevet 7. oktober 2024 Er dette kødd? At det står mellom Atle og Atlas var litt vél spesielt. Anonymkode: 10b3e...8eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #23 Del Skrevet 7. oktober 2024 Takk for svar, folkens! Som mannen seie "vi må gjere som byfolka og henge med i namnemota og velje eit namn som e "unikt og kult" for vår gut sin skyld". Da e ikkje alltid så lett å bu på bygda og til stadig "henge ettar" synast han. E godt å veta at Atle e namnet som flest synast e fint. Eg vil berre ha eit namn som e litt maskulint og barskt. Ts Anonymkode: 78c94...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #24 Del Skrevet 7. oktober 2024 Atlas...??? Finner du på ting nå? Anonymkode: ef34f...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #25 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar, folkens! Som mannen seie "vi må gjere som byfolka og henge med i namnemota og velje eit namn som e "unikt og kult" for vår gut sin skyld". Da e ikkje alltid så lett å bu på bygda og til stadig "henge ettar" synast han. E godt å veta at Atle e namnet som flest synast e fint. Eg vil berre ha eit namn som e litt maskulint og barskt. Ts Anonymkode: 78c94...711 Atlas og navn i den sjangeren er ikke unikt og kult. Det er krampeaktig. Da kan du like godt kalle ham Globus, Kartbok, Leksikon, Telefonkatalog, Ordbok, Nafs Veibok, Album e.l. Anonymkode: 36545...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #26 Del Skrevet 7. oktober 2024 Atleas. Anonymkode: 87fc5...406 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 7. oktober 2024 #27 Del Skrevet 7. oktober 2024 Atle er veldig fint. Liker også Are og Aksel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #28 Del Skrevet 7. oktober 2024 Atlas. Det ER et navn. Ei i familien min kalte gutten sin det for 3-4 år siden. Jeg hadde aldri hørt om det som navn selv og syntes det var rart, men det er et navn da. Jeg syns begge navn "smeller" så jeg ville aldri valgt noen av dem. Da måtte det sies "Adle" i hvert fall. Atle er hardt. Det er et hekate-navn. Liker bedre lumumma-navn. Hvis jeg måtte valgt hadde jeg valgt Atlas pga s-en på slutten som myker opp navnet litt. Anonymkode: 79e26...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #29 Del Skrevet 7. oktober 2024 Atlas. Lettere for han å få tilbud om leksehjelp. Anonymkode: 51f25...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #30 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Takk for svar, folkens! Som mannen seie "vi må gjere som byfolka og henge med i namnemota og velje eit namn som e "unikt og kult" for vår gut sin skyld". Da e ikkje alltid så lett å bu på bygda og til stadig "henge ettar" synast han. E godt å veta at Atle e namnet som flest synast e fint. Eg vil berre ha eit namn som e litt maskulint og barskt. Ts Anonymkode: 78c94...711 Da tar du Stom Ulv eller Bjørn. Anonymkode: 51f25...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #31 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk for svar, folkens! Som mannen seie "vi må gjere som byfolka og henge med i namnemota og velje eit namn som e "unikt og kult" for vår gut sin skyld". Da e ikkje alltid så lett å bu på bygda og til stadig "henge ettar" synast han. E godt å veta at Atle e namnet som flest synast e fint. Eg vil berre ha eit namn som e litt maskulint og barskt. Ts Anonymkode: 78c94...711 Dette er jo bare kødd. Anonymkode: 10b3e...8eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #32 Del Skrevet 7. oktober 2024 Atlas er bikkjenavn... Anonymkode: f8fe6...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #33 Del Skrevet 7. oktober 2024 Atle Batle med armen i fatle Atlas Globus. Anonymkode: 2e326...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #34 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar, folkens! Som mannen seie "vi må gjere som byfolka og henge med i namnemota og velje eit namn som e "unikt og kult" for vår gut sin skyld". Da e ikkje alltid så lett å bu på bygda og til stadig "henge ettar" synast han. E godt å veta at Atle e namnet som flest synast e fint. Eg vil berre ha eit namn som e litt maskulint og barskt. Ts Anonymkode: 78c94...711 100% kødd, ingen som faktisk skriver nynorsk skriver nynorsk så dårlig Anonymkode: 7a8d9...c8d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #35 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 100% kødd, ingen som faktisk skriver nynorsk skriver nynorsk så dårlig Anonymkode: 7a8d9...c8d Et 🧌med andre ord. Anonymkode: c574a...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #36 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Atlas. Lettere for han å få tilbud om leksehjelp. Anonymkode: 51f25...f62 Hen må vel hjelpe andre heller. Kall heller ungen Internet (Internett for en norskere varian). Da bør hen dekke det meste. Anonymkode: 6bae2...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #37 Del Skrevet 8. oktober 2024 Altas! Atle er så gammeldags. Anonymkode: 0e076...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 8. oktober 2024 #38 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg synes heller du burde gå for en mer moderne versjon, slik som Google maps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 8. oktober 2024 #39 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller Atlas-Atle...? Anonymkode: 7a8d9...c8d Eventuelt Atlelas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #40 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jaaa, altso guten i magen må ha eit namn. Gjerne eit av desse. Vi bur långt på landet, so her er det berre å servere forslag! Grunn for at me tenkjer på desse namna: Atlas = unikt og hot desse dagar. Atle = barskt og mandig, ikkje noko "vetle guten" her i garden for å seie da slik. Kva tenkjer dykk?? Anonymkode: 78c94...711 Seriøst? Anonymkode: 6a13b...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå