AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Del Skrevet 7. oktober 2024 Leter etter et fengende barne-TV -program der man kan lære bokstaver. Anonymkode: ad6e9...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Hva med å fjerne skjerm og lære barna det selv? Anonymkode: f3112...b17 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 7. oktober 2024 #3 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg synes Lesekorpset på NRK er bra. De fokuserer på lydene hver bokstav har. Min førsteklassing har hatt stor glede av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Del Skrevet 7. oktober 2024 Lesekorpset er bra. Letterblocks er flott for engelsk. Anonymkode: fbc44...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Del Skrevet 7. oktober 2024 Unnskyld alphablocks heter det, ikke letterblocks. Anonymkode: fbc44...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. oktober 2024 #6 Del Skrevet 7. oktober 2024 Sandie skrev (17 minutter siden): Jeg synes Lesekorpset på NRK er bra. De fokuserer på lydene hver bokstav har. Min førsteklassing har hatt stor glede av det. Denne...men pass på ...slutt sangen klister seg til hjernen...aaaa..b...cccc...🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Del Skrevet 7. oktober 2024 De bruker Lesekorpset og Bokstavkongen på skolen. Anonymkode: aa860...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #8 Del Skrevet 8. oktober 2024 I tillegg til det ovenfor kan Øysteins blyant ABC fenge en del, i alle fall de som liker å tegne. Anonymkode: 25a80...3e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Del Skrevet 9. oktober 2024 Min liker Øisteins blyant ABC. Anonymkode: 0ead2...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #10 Del Skrevet 9. oktober 2024 Takk for tips! (Til den første som kommenterte: dette er til et barn med diagnoser som trenger å få ting inn på mange ulike måter forbi lære). Anonymkode: ad6e9...bbe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #11 Del Skrevet 9. oktober 2024 Vår så på Lesekorpset på NRK (brukte også tilhørende brettspill). Hadde også puslespill med alfabet. Lærte alfabetet når han var litt over 2 og lærte seg å lese på egen hånd som 4-åring. Har Asberger og ADHD. Anonymkode: a5c3c...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #12 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vår så på Lesekorpset på NRK (brukte også tilhørende brettspill). Hadde også puslespill med alfabet. Lærte alfabetet når han var litt over 2 og lærte seg å lese på egen hånd som 4-åring. Har Asberger og ADHD. Anonymkode: a5c3c...d31 Det blir jo noe annet. Han kan ha hyperlexi. Jeg har Asperger og hyperlexi selv og snakket flytende i fulle setninger da jeg fylte 2. Fikk lesepensum for 3., og 4. klasse da jeg gikk i 1. klasse osv. Anonymkode: d2f71...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Del Skrevet 9. oktober 2024 Det ble bare sagt diagnoser, så da kom jeg med vårt eksempel for vårt diagnoseverktøy. Fullstendig klar over at det ikke gjelder alle Anonymkode: a5c3c...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå