AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Del Skrevet 7. oktober 2024 Gi vennligst faen i å bombardere meg med «reklame»/info om overgangsalderen. Nei, jeg er ikke interessert i noe av det. Ikke i forrige måned, ikke for et halvt år siden, ikke i dag, ikke om to år, aldri noensinne på Facebook, faktisk! Ikke bittelitt. Ja, jeg har prøvd å klikke det vekk. Og nei, jeg er heller ikke bittelittegrann interessert i å kjøpe ny leilighet eller hus. Nei. NEI! Ikke. Interessert! Forstå det nå! 😑 Anonymkode: dd243...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Tror du at du når markedsførerne på FB her inne...? Anonymkode: d253d...a41 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du at du når markedsførerne på FB her inne...? Anonymkode: d253d...a41 🙄 Anonymkode: dd243...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Del Skrevet 7. oktober 2024 Bytt alder på Facebook. Jeg er 110 år der 😎 Anonymkode: 317e3...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Del Skrevet 7. oktober 2024 No offence, men de treffer jo godt om du tilhører aldersgruppa som fortsatt bryr seg om facebook og nærmer seg overgangsalder eller ViOver60. Anonymkode: 359eb...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bytt alder på Facebook. Jeg er 110 år der 😎 Anonymkode: 317e3...c70 Takk for tips! 😂 Anonymkode: dd243...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Del Skrevet 7. oktober 2024 Bruker folk fb lenger? Anonymkode: 09037...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): No offence, men de treffer jo godt om du tilhører aldersgruppa som fortsatt bryr seg om facebook og nærmer seg overgangsalder eller ViOver60. Anonymkode: 359eb...f0d Poenget er at det går faen meg ikke lenger an å få dem til å skjønne hva du vil ha og ikke ha annonser om. De kjører på to ting HELE TIDEN hver dag hele året. Og jeg er forresten ikke interessert i hjernedøde nyheter fra VG heller. Eller Grisgrendtposten. Om jeg fjerner det, så blir det ikke borte i 30 dager, selv om det skal bli det. Anonymkode: dd243...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå