AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Hvilken by er best? Er ikke toppidrettsutøvere men er en gjeng som trener sammen og har lyst til å sette oss et mål om halvmaraton. Hvilken by bør vi melde oss på? Hvor er det gøyest? Anonymkode: c7eee...f5b 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Alltid dette "beste". Det er selvsagt individuelt. Anonymkode: 1f2f7...f82
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Alltid dette "beste". Det er selvsagt individuelt. Anonymkode: 1f2f7...f82 Ja ok, kan dere dele erfaringer med forskjellige byers halvmaraton? 🙏 Anonymkode: c7eee...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Skrevet 8. oktober 2024 Anbefaler Rock 'n' Roll marathon! Har selv løpt det i Dublin, men nå er det vel bare i Madrid hvis man skal i Europa. Ellers må man til USA for dette. Artig med konserter langs ruta, og komme i mål til en stor konsert. https://www.runrocknroll.com/ Anonymkode: cbd52...388 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg har ennå ikke startet i noen løp selv, men hører mange løpervenner si at Berlin maraton er veldig bra, enten man velger halvmaraton eller full maraton. Oxford ser også fantastisk bra ut. Et tredje tips jeg har fått er at Manchester er et godt sted å starte for de som ikke har løpt halvmaraton før. For meg frister egentlig Berlin mest. Kanskje aller mest fordi jeg liker byen så godt i utgangspunktet. Anonymkode: 9fd20...ed1
MiominMio Skrevet 10. oktober 2024 #6 Skrevet 10. oktober 2024 Roma Mannen løp her og det var en helt magisk følelse. Flotte områder å løpe. Men som andre sier er jo individuelt da.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #7 Skrevet 10. oktober 2024 Valencia, København, Berlin og Lisboa har flate og raske løyper og store arrangement. Anonymkode: b28ff...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå