Gå til innhold

Har Gullkorn veldig rar passform på ytterklærne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes passformen ser så merkelig ut på alle modellbildene, veldig vide og posete med korte bein. Lit stive i stoffet.

Er det tilfelle er sitter de godt på, bare bildene som er litt uheldige?

Tenker på vinterdressene og skalldresder og skallbukser. 

Anonymkode: 5ac16...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. nå har ikke vi vinterdressen, men har hatt parkdress, skallbukser, vindfleece, skalljakke, boblejakke og sikkert noe mer.

Jeg har aldri tenkt over at det er rar passform vertfall.. om det er noe å ta dem på så er det at de er noe knappe i størrelsene, så vi går alltid opp. Ellers fornøyd med merket, slitesterkt og oftest med høy pusteevne som jeg verdsetter høyt i plagg. 

Anonymkode: 1e4c9...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hmm.. nå har ikke vi vinterdressen, men har hatt parkdress, skallbukser, vindfleece, skalljakke, boblejakke og sikkert noe mer.

Jeg har aldri tenkt over at det er rar passform vertfall.. om det er noe å ta dem på så er det at de er noe knappe i størrelsene, så vi går alltid opp. Ellers fornøyd med merket, slitesterkt og oftest med høy pusteevne som jeg verdsetter høyt i plagg. 

Anonymkode: 1e4c9...cf4

Hmm okey, de ser bare så vide og posete ut på modellbilder.

Anonymkode: 5ac16...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en Gullkorn anorak som vi måtte levere tilbake fordi den ikke gikk over hodet på barnet. Ellers virket den ikke vid eller posete.

Anonymkode: f588e...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...