AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Synes passformen ser så merkelig ut på alle modellbildene, veldig vide og posete med korte bein. Lit stive i stoffet. Er det tilfelle er sitter de godt på, bare bildene som er litt uheldige? Tenker på vinterdressene og skalldresder og skallbukser. Anonymkode: 5ac16...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Hmm.. nå har ikke vi vinterdressen, men har hatt parkdress, skallbukser, vindfleece, skalljakke, boblejakke og sikkert noe mer. Jeg har aldri tenkt over at det er rar passform vertfall.. om det er noe å ta dem på så er det at de er noe knappe i størrelsene, så vi går alltid opp. Ellers fornøyd med merket, slitesterkt og oftest med høy pusteevne som jeg verdsetter høyt i plagg. Anonymkode: 1e4c9...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hmm.. nå har ikke vi vinterdressen, men har hatt parkdress, skallbukser, vindfleece, skalljakke, boblejakke og sikkert noe mer. Jeg har aldri tenkt over at det er rar passform vertfall.. om det er noe å ta dem på så er det at de er noe knappe i størrelsene, så vi går alltid opp. Ellers fornøyd med merket, slitesterkt og oftest med høy pusteevne som jeg verdsetter høyt i plagg. Anonymkode: 1e4c9...cf4 Hmm okey, de ser bare så vide og posete ut på modellbilder. Anonymkode: 5ac16...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Har hatt en Gullkorn anorak som vi måtte levere tilbake fordi den ikke gikk over hodet på barnet. Ellers virket den ikke vid eller posete. Anonymkode: f588e...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå