Gå til innhold

Innetider for ungdom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når må din ungdom være inne om kveldene i ukedagene og i helgene?

Anonymkode: ea695...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 på ukedagene og 23/24 i helgene. Hun er 14 og 1/2 år 

Anonymkode: 8294e...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 senest på ukedagene. Trenger å legge seg i halv ti tiden på hverdager for å ikke bli helt gaupe på morgenen. Hun er 14 forresten. 

Fredagee og lørdager får hun lov til å være hos venninner til maks 23, så sant det ikke er overnatting. Og da får hun aldri lov til å gå hjem, men blir hentet eller kjørt av de hun er hos. 

Ofte ønsker hun selv å komme hjem senest 21-22 i helgene fordi da er hun forsynt. Oftest er hun med oss i familien i helgene på kvelden, siden hun ofte blir sosialt forsynt i skoleuken og på dagtid i helgen 😊 

Anonymkode: cf00a...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 i ukedagene. Han er treg med å komme seg i seng. Kl 24 i helg og ferier. Kan være ute lenger hvis han er hjemme hos en kompis 

Anonymkode: 35bdb...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 i uka, 23 i helgen. Hun får overnatte hos venner såfremt jeg vet hvem og hvor (og er det noen nyere venner sender jeg gjerne en melding til foreldrene :) 16 år.

Anonymkode: 4081e...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kålrota skrev (1 time siden):

Kl 23 på ukedager og midnatt i helger. 16 år.

Samme her, 16 år. Ved overnatting må jeg snakke med foreldrene først. 

Anonymkode: d4e57...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere alltid med foreldrene ved overnatting? Jeg gjorde det med eldste, men ikke bestandig med yngste som er 16 år nå. Han er en helt anderledes tenåring en hva broren var og det gjelder også kompisene hans. Kanskje jeg er naiv, men jeg stoler på han. 

Når de hadde " fest" etter siste skoledag i 10 trinn var jeg å hentet han og kompisene oppi skogen her når de var ferdige. Det var flere fulle ungdommer, men han og de andre jeg hentet var edru. Forrige Fredag var han og 3 venner hjemme alene her. Jeg var i ett bryllup og skulle komme hjem langt utpå natta, men jeg fikk migrene og dro hjem kl 23. Da hadde guttene baket brownies og satt å kikket på Harry Potter. Jeg vet at flere i hans vennekrets fester og sånt, men han er ikke der ennå. Men det kommer sikkert en dag 😊

Anonymkode: 35bdb...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...