AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Utdanner meg til helsesekretær, og vi bor på et lite sted. Blir det rart å spørre legekontoret der jeg er pasient om jeg kan være der? Snakk om to korte perioder før og etter jul. Men jeg vet ikke om dette er noe man synes blir rart eller ikke 😅 Hva tenker dere? Anonymkode: f3854...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Hvorfor skal det være problematisk? Om det er et lite sted er det vel sannsynlig at du kommer til å søke jobb der etter hvert?? Anonymkode: 01455...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal det være problematisk? Om det er et lite sted er det vel sannsynlig at du kommer til å søke jobb der etter hvert?? Anonymkode: 01455...8b9 Jeg tenkte at det kan hende jeg observerer ting som gjør at det blir kleint eller rart for andre at jeg er der eller noe sånt? Jeg synes det er greit men det kan hende at jeg ikke skjønner hva som er passende enda. Spurte en tannhelsesekretær om hun var pasient der hun jobbet, og hun sa at de hadde sagt nei til det. ts Anonymkode: f3854...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Utdanner meg til helsesekretær, og vi bor på et lite sted. Blir det rart å spørre legekontoret der jeg er pasient om jeg kan være der? Snakk om to korte perioder før og etter jul. Men jeg vet ikke om dette er noe man synes blir rart eller ikke 😅 Hva tenker dere? Anonymkode: f3854...07d Finnes der ingen andre alternativer, så er det der du bør være i praksis. Finnes der alternativer så bruker du alternativene. Du skal være pasient der etter praksis perioden vil jeg tro? Da er det en uheldig rolleblanding at du har hatt praksis der. Anonymkode: 3fe7f...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Del Skrevet 7. oktober Du er jo bare helsesekretær. Sikkert greit, det. Anonymkode: 0e5b7...bc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er jo bare helsesekretær. Sikkert greit, det. Anonymkode: 0e5b7...bc6 Håper det 😊 Jeg får bare ringe. ts Anonymkode: f3854...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Ikke rart. De er jo pasienter selv legene og. Anonymkode: 34e8c...2b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober Hos oss sier de nei når vi får spm om sånt. Anonymkode: fb268...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #9 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hos oss sier de nei når vi får spm om sånt. Anonymkode: fb268...88b Hvorfor det? Diskuterer ikke, bare nyskjerrig. ts Anonymkode: f3854...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hos oss sier de nei når vi får spm om sånt. Anonymkode: fb268...88b Er det langt til neste mulige da? Her er det 6 timer kjøring til neste legekontor. Vi sier alltid ja. Anonymkode: 411ac...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. oktober #11 Del Skrevet 7. oktober Det ser jeg ikke på som noe problem - på legesenteret her jeg bor er det bare lokale som jobber som helsesekretær 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå