Gå til innhold

Brudesko

Floja Felíz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har kjoler som ikke er helt hvite; hvordan er det å få tak i sko som står til kjolen hvis de ikke følger med i samme farge?

Jeg får en kjole i litt mørk creme-farge, og lurer på om det er best å finne noen fine sandalsko e.l da, for at fargen på skoene ikke skal bli helt feil i forhold til kjolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min kjole er ivory, men jeg har lynende hvite sko. Kjolen dekker skoene, og hvis noen får se et glimt av dem, da har de sett for mye og må avrettes :briller:

Neida.. Det går vel an å farge dem? Med mine fulgte det med en prøvelapp, slik at jeg kan farge den for å se om fargen står i stil.

Ellers finnes det jo mange "vanlige" pensko et steds mellom hvit og brun.

Endret av lil
Skrevet

Helt vanlig å få skoene farget i samme farge som kjolen. Vurderer å få gjort dette selv.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Helt vanlig å få skoene farget i samme farge som kjolen. Vurderer å få gjort dette selv.

Hvordan gjør man det, 'a?

Skrevet

Grensen skotøymagasin farger skoene dine om du kjøper dem der... Tror de fleste brudesalonger også kan hjelpe deg med dette. (Men dette gjelder jo kun brudesko i stoff som kan farges.)

Finnes også nettbutikker som selger ferdig fargede sko.

Skrevet

Jeg kjøpt mine sko etter "øyemål" når det gjelder farge.. syntes de så sånn passe ivory ut.. og jeg sjekket aldri om de hvar nøyaktig rigktig farge.. og det tror jeg ingen andre gjorde heller.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...