Gå til innhold

"FROM" tv2play

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

rebella81 skrev (23 minutter siden):

Hun gamle dama som kom med den turbussen, hun som dro igang den kortgreia med hun Fatima; er ikke det den samme personen som er et av monstrene og? Hun som drepte mor og datter i episode en og hun som kom seg inn i huset til Ethan og Julie da dyrene ble sluppet løs?

Tror ikke det. Leste en tråd på reddit og en sier der at det er to forskjellige skuespillere også. De er nok bare like fordi de er "bestemorgamle".

Jeg hadde egentlig ikke lagt så nøye merke til Tilly før nå og leste endel tråder på reddit og der var det mange teorier. Noen mener jo hun er en muldvarp. Kommer til å følge nøyere med framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet når, eller hvor ofte det legges ut episoder på tv2 play? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (2 timer siden):

Er det noen som vet når, eller hvor ofte det legges ut episoder på tv2 play? 

Nye episoder kommer hver mandag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakenskrekk skrev (5 timer siden):

Digger denne serien, og jeg er egentlig glad for at jeg ikke kan se alle episoder med en gang. Det gjør at spenningen sitter i litt lengre, samtidig som jeg hadde antakeligvis fått mareritt om jeg skullle vært inne i den From-stemningen flere episoder etter hverandre. 

Jeg har, som flere av dere har nevnt, vært litt redd for at det skal dras ut i det uendelige slik LOST ble, jeg sitter igjen med en litt irriterende følelse etter LOST. Han som spiller sheriffen nå spilte til og med i LOST, så vet ikke om det "betyr" noe heller. 

Det var så vodt å se hva som skjedde med moren til Kenny. Tror jeg hadde blitt rimelig ødelagt hvis jeg hadde vært vitne til noe sånt. (Mulig jeg lever meg litt for mye inn i handlingen, men jeg fikk fysisk vondt av å se hva som skjedde med henne)

Var litt ekkelt å se Fatima spise de råtne grønnsakene. For å distansere meg litt så satt jeg og tenkte på hva det egentlig var hun spiste, for de hadde laget det til så det virkelig så ekkelt ut. (Igjen; lever meg litt vel inn i handlingen og kjente nesten lukta av råtten mat). Kanskje det var kake? Er også litt spent på denne babyen, den kan jo ikke være naturlig? 

Venter utålmodig på neste episode, lurer på hvorfor Tabitha skulle bli kastet ut av fyrtårnet av denne gutten med "beklager, men dette er den eneste måten". Han har sannsynligvis gjort det samme med moren til Victor, og Tabitha og Victors mor har jo til felles at de er mødre. Lurer på om vi får vite hva som skjedde med moren til Victor. Denne hvite gutten viste seg jo for Ethan også, så hva betyr det? 

Jeg hadde lyst å grine når jeg så det med Tian-Chen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde lyst å grine når jeg så det med Tian-Chen. 

Jeg gråt. Jeg griner alltid når jeg lever meg så inn i hendelser at det føles som å være der. 
Ikke sånn at jeg sitter og hulker, men tårene renner. Glad jeg ikke bruker briller lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakenskrekk skrev (1 time siden):

Jeg gråt. Jeg griner alltid når jeg lever meg så inn i hendelser at det føles som å være der. 
Ikke sånn at jeg sitter og hulker, men tårene renner. Glad jeg ikke bruker briller lengre. 

Jeg var rett rundt hjørnet. Var grusomt å se på og jeg fikk så vondt av Boyd som ikke kunne gjøre noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fireflies skrev (1 time siden):

Jeg var rett rundt hjørnet. Var grusomt å se på og jeg fikk så vondt av Boyd som ikke kunne gjøre noe. 

Samme her. 

Og det vitner om at de har selvbeherskelse, disse monstrene også, ellers hadde de revet i stykker Boyd også. Han blir spart igjen og igjen av en eller annen grunn. "You can't break me!" "Oh, are you sure? Let's see what more we can do..." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode skuffet heller ikke. Herlighet, måtte serien vare evig :ler:

Anonymkode: 51bec...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakenskrekk skrev (7 minutter siden):

Bare irriterende at det sluttet akkurat der den gjorde. 

Det er jo sånn hver gang. Leaves us hanging and wanting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo sånn hver gang. Leaves us hanging and wanting!

Ja, og det er like irriterende hver gang også.

Syns litt synd på Fatima, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne først nå. Æhh. For en slutt. 😨 Jeg håper virkelig far og sønn møtes i neste episode. Jeg blir overraskende stresset hver gang de monstrene prater og viser mer og mer selvbeherskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakenskrekk skrev (På 12.10.2024 den 20.17):

Samme her. 

Og det vitner om at de har selvbeherskelse, disse monstrene også, ellers hadde de revet i stykker Boyd også. Han blir spart igjen og igjen av en eller annen grunn. "You can't break me!" "Oh, are you sure? Let's see what more we can do..." 

De viser jo stadig mer og mer. Vi visste jo de var noe bevisst fra tidligere, men fanden så skummelt det er for hver episode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker serien. Passer meg ypperlig med litt overnaturlige greier, men at det ikke blir for dominerende i den forstand at det kun er horror, blod og monstre. Jeg må ha litt menneskelige relasjoner og annet som skjer en full-on-action og horror show. Liker uløste mysterier som ligger og lurer under overflaten hele tiden. Hadde de fått noe fet stemningsmusikk sånn som i DARK så hadde den hoppet enda et hakk opp på skalaen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden var grusom. Nærbilder av kuler som trekkes ut, gravid dame som slikker blod fra en død dame. Heregud 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Den siste episoden var grusom. Nærbilder av kuler som trekkes ut, gravid dame som slikker blod fra en død dame. Heregud 

høres jo ganske grotesk ut? hvorfor er det spennende?

Anonymkode: 605c5...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

høres jo ganske grotesk ut? hvorfor er det spennende?

Anonymkode: 605c5...d3e

Fordi de er havnet et sted de ikke kan reise ifra og på natta kommer det vesener som ligner på mennesker som lokker på de og river de i fillebiter når de blir tatt.   Også skjer det en millon andre mystiske ting.   Hele serien er som et langt mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (16 minutter siden):

Fordi de er havnet et sted de ikke kan reise ifra og på natta kommer det vesener som ligner på mennesker som lokker på de og river de i fillebiter når de blir tatt.   Også skjer det en millon andre mystiske ting.   Hele serien er som et langt mareritt.

Nydelig forklart :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nydelig forklart :ler:

Ja, det er jo hovedtrekkene da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt helt hekta og leser mye om serien på nettet, på reddit og From Wiki om karakterene osv. 

Jeg håper serien blir fornyet med en sesong til ... eller at ting ikke blir dratt ut i det uendelige og kommer med flere svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...