Gå til innhold

"FROM" tv2play

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har tydeligvis ikke sett episode 3? :ler:

Anonymkode: 51bec...3f9

Neeei, skal se den i kveld, så ikke si noe! :D Åh nei gud, har hun drømt eller noe.... Eller har hun kommet inn igjen? Ja nei, ikke si noe!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett alt som har kommet ut. 

Spoiler

Hva tror dere er grunnen til at hun gravide craver råtne grønnsaker?

Og så irriterende at Tabitha skulle bli hysterisk 10 sekunder før de var framme til deg mystiske treet og spolerte alt.

Endret av Klementina123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementina123 skrev (20 minutter siden):

SPOILER ALERT

Og så irriterende at Tabitha skulle bli hysterisk 10 sekunder før de var framme til deg mystiske treet og spolerte alt.

Jeg tipper det er ett eller annet galt med babyen.

Som jeg las på reddit: det er vek ikke helt tilfeldig at hun ble gravid rett etter de hadde klart å drepe det første monsteret. Kanskje det er en eller form for gjenfødelse av et monster? 

Jeg synes ikke det ødelagte noe at hun blir hysterisk når det er noe som ikke stemmer (ifølge henne). Det forteller jo litt om hvor fucka hodet har blitt etter å levd i fromville i månedesvis. Det kan jo også bety at hun ikke har klart å komme seg ut, men at victors far faktisk er en del av spillet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementina123 skrev (37 minutter siden):

SPOILER ALERT

Hvis du skal spoile, så kan du bruke spoilerknappen i menyen. Da klikker du på øyet, og skriver inn i feltet som kommer opp :) 

Spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 7.10.2024 den 19.04):

Jeg har ikke sett Lost. Eller, jeg prøvde å se den når den kom ut, men var litt for opptatt med "livet" på den tiden at den falt i glemmeboka etterhvert. Du vet, good old days med mIRC, skole, idrett, piker, vin, venner og sang :D 

Jeg satt på Lost for noen måneder siden for tenkte jeg "måtte" se den. Er jo en klassiker. Men synes den var langdryg, så slet med motivasjonen og stoppet opp. Jeg er glad nå for at jeg ikke fortsatte, for noe av det verste jeg vet er når de pakker inn hele serien til å være en tullete drøm. Hele historien og handlingen blir latterliggjort når de avslutter på denne måten. 

Angående From så frykter jeg nå det verste, altså at det er en drøm. For Boyd er sentral, vi har fått tegn til at hans avdøde frue er "en del av" den mørke siden og han blir på mystisk vis fredet av monstrene hver gang de tar han - som eneste person der inne. Det er liksom rigget til å være en drøm der han margsvett våkner opp ved siden av fruen og alt er fint. 

Men, det er frykten min for tidenes antiklimaks som spiller meg et puss. Fordi jeg ikke skjønner hvordan dette samfunnet skal oppløses. Det oppstår bare mer og mer mystiske ting, så ikke lett å se hvordan det henger sammen. Dog håper og tror jeg at denne serien får en skikkelig verdig avslutning. At de bosatte tilslutt kommer seg ut slik hun ene allerede har klart, der samfunnet blir værende og så avsluttes med at det kommer en ny buss inn slik at andre får oppleve marerittet, kan være en OK avslutning. Da undergraver de iallfall ikke alt som har skjedd med at det er en drøm.

Vi får se. Men akkurat nå gleder jeg meg til ny episode. :) 

Kan ikke huske en serie med en boble.

Hvorfor i all verden tror du at handlingen i Lost bare var en drøm? :klo: Du sier jo til og med at du ikke har sett serien.

Til info var ingenting av det som skjedde en drøm, ingen av karakterene døde i flykrasjen, alt var reellt og virkelig. Det ble til og med eksplisitt uttalt i siste episode.

Anonymkode: 928b0...1e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i all verden tror du at handlingen i Lost bare var en drøm? :klo: Du sier jo til og med at du ikke har sett serien.

Til info var ingenting av det som skjedde en drøm, ingen av karakterene døde i flykrasjen, alt var reellt og virkelig. Det ble til og med eksplisitt uttalt i siste episode.

Anonymkode: 928b0...1e9

Jeg fikk inntrykk av det av AB'en som siterte drømme-scenarioet mitt og skrev at vedkommende håpte på at det ikke ble enda en Lost-finale, for det var lazy-writing! Hvis det ikke stemmer så er jo det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (13 minutter siden):

Jeg fikk inntrykk av det av AB'en som siterte drømme-scenarioet mitt og skrev at vedkommende håpte på at det ikke ble enda en Lost-finale, for det var lazy-writing! Hvis det ikke stemmer så er jo det bra. 

Fått sett episode 3? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fått sett episode 3? 

Neeeiii... 😬 I kveld kl 2300 skjer det! Da har jeg kommet meg i seng, og kan kose meg med From ;) 

Men fader du har gjort meg spent nå. Har forventning om at det skjer noe spesielt. 

Tillegg: Men dere skal bare diskutere episoden om dere vil. Jeg skal ikke åpne tråden før i morgen :D 

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg er avhengig av episode 4 nå etter den slutten på denne episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (10 timer siden):

Herregud som jeg er avhengig av episode 4 nå etter den slutten på denne episoden.

Ja 🤣

Da sesong 2 sluttet eksploderte hjernen min. Jeg hadde klikka hvis det ikke kom en sesong 3 til Norge, eller hvis det hadde tatt lang tid før den kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja 🤣

Da sesong 2 sluttet eksploderte hjernen min. Jeg hadde klikka hvis det ikke kom en sesong 3 til Norge, eller hvis det hadde tatt lang tid før den kom. 

Jeg angrer nesten på at jeg så episode tre så mange dager før fire slippes. 😅

Veldig glad det ikke tok lang tid før det kom ny sesong. Denne serien liker jeg veldig godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ratched skrev (På 7.10.2024 den 18.24):

Kjempe spennende serie! Jeg synes monstrene er kjempe skumle og klarte ikke å se på når hun dama falt ned i tunellen og ble reddet av Victor 😅

Veldig spent på hvordan denne serien skal ende. Jeg skulle ønske vi hadde fått bittelitt mer svar på noe til nå, men hver episode åpner bare for nye spørsmål i stedet. 

Altså er dette samme From som ligger på Netflix? Jeg har sett alle episodene i en smell der. Trodde det hadde kommet en sesong til jeg nå, siden så mange lurer på hvordan det skal ende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (1 time siden):

Altså er dette samme From som ligger på Netflix? Jeg har sett alle episodene i en smell der. Trodde det hadde kommet en sesong til jeg nå, siden så mange lurer på hvordan det skal ende. 

Ja. Sesong 2 og de episodene som er kommet ut av sesong 3 ligger på tv2Play. Netflix har kun første sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ratched skrev (59 minutter siden):

Ja. Sesong 2 og de episodene som er kommet ut av sesong 3 ligger på tv2Play. Netflix har kun første sesongen.

Oooh takk for svar 😍👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (På 7.10.2024 den 19.21):

Jeg synes premisset for serien er fantastisk, men er litt skeptisk til om de klarer å løse det på en god måte. Ble ekstra skeptisk da jeg fant ut at det var manusforfatterne bak Lost.

Synes serien drar ut altfor mye med så mye unødvendig og kjedelig drama. Hadde de kuttet serien ned til i hvert fall halvparten av episodene og hatt mer progresjon i plottet, så hadde en vært sinnsykt bra.

Enig. 

Kunne klart å se den om de hadde kuttet halvparten av det meningsløse pjattet. 

Anonymkode: bc9e2...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 8.10.2024 den 21.59):

Neeeiii... 😬 I kveld kl 2300 skjer det! Da har jeg kommet meg i seng, og kan kose meg med From ;) 

Men fader du har gjort meg spent nå. Har forventning om at det skjer noe spesielt. 

Tillegg: Men dere skal bare diskutere episoden om dere vil. Jeg skal ikke åpne tråden før i morgen :D 

Har du sett nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har du sett nå? :ler:

Ja, har sett den nå 😊 Veldig bra episode. Synes sesong 3 har startet meget godt. Spent på episode 4 nå. 

Men, skal jeg reagere mot noe, så synes jeg de har dratt plottet for bredt med altfor mye nytt som skjer. Den røde tråden rundt det mystiske er ikke der lenger fordi det skjer så mye nytt og annerledes. Hadde man bare fått småe svar, eventuelt hint om svar, så kunne man ha gjort seg opp en mening om det som skjer. Men vi får ikke det. Alt blir hengende i luften der mer og mer kommer opp i luften. Vi blir sittende igjen med 1000 spørsmål over ting som ikke gir mening. Jeg savner mer mening.

Fader ta jeg skvatt når den fuglen kom inn igjennom vinduet. Såpass at jeg reagerte med å dra hodet bakover (i refleks for å ikke bli truffet av fuglen 🥴), så jeg skallet hodet i veggen bak meg 😂 Men det gikk heldigvis bra med veggen etterpå!

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (15 timer siden):

Ja, har sett den nå 😊 Veldig bra episode. Synes sesong 3 har startet meget godt. Spent på episode 4 nå. 

Men, skal jeg reagere mot noe, så synes jeg de har dratt plottet for bredt med altfor mye nytt som skjer. Den røde tråden rundt det mystiske er ikke der lenger fordi det skjer så mye nytt og annerledes. Hadde man bare fått småe svar, eventuelt hint om svar, så kunne man ha gjort seg opp en mening om det som skjer. Men vi får ikke det. Alt blir hengende i luften der mer og mer kommer opp i luften. Vi blir sittende igjen med 1000 spørsmål over ting som ikke gir mening. Jeg savner mer mening.

Fader ta jeg skvatt når den fuglen kom inn igjennom vinduet. Såpass at jeg reagerte med å dra hodet bakover (i refleks for å ikke bli truffet av fuglen 🥴), så jeg skallet hodet i veggen bak meg 😂 Men det gikk heldigvis bra med veggen etterpå!

Jeg gleder meg vilt til neste episode!

Jeg liker at det skjer nye ting nå, for det er jo en rød tråd og en sammenheng. Jeg tror nok svarene kommer mer og mer nå fremover. Litt og litt, ikke så mye som du ønsker :ler:

Ja fyttirakkern den fuglen! Hahaha, snakk om å leve seg inn i det :hihi:  Ingen tvil om hva en svart død fugl betyr da. Kanskje babyen kommer ut som en av monstrene 👻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger denne serien, og jeg er egentlig glad for at jeg ikke kan se alle episoder med en gang. Det gjør at spenningen sitter i litt lengre, samtidig som jeg hadde antakeligvis fått mareritt om jeg skullle vært inne i den From-stemningen flere episoder etter hverandre. 

Jeg har, som flere av dere har nevnt, vært litt redd for at det skal dras ut i det uendelige slik LOST ble, jeg sitter igjen med en litt irriterende følelse etter LOST. Han som spiller sheriffen nå spilte til og med i LOST, så vet ikke om det "betyr" noe heller. 

Det var så vodt å se hva som skjedde med moren til Kenny. Tror jeg hadde blitt rimelig ødelagt hvis jeg hadde vært vitne til noe sånt. (Mulig jeg lever meg litt for mye inn i handlingen, men jeg fikk fysisk vondt av å se hva som skjedde med henne)

Var litt ekkelt å se Fatima spise de råtne grønnsakene. For å distansere meg litt så satt jeg og tenkte på hva det egentlig var hun spiste, for de hadde laget det til så det virkelig så ekkelt ut. (Igjen; lever meg litt vel inn i handlingen og kjente nesten lukta av råtten mat). Kanskje det var kake? Er også litt spent på denne babyen, den kan jo ikke være naturlig? 

Venter utålmodig på neste episode, lurer på hvorfor Tabitha skulle bli kastet ut av fyrtårnet av denne gutten med "beklager, men dette er den eneste måten". Han har sannsynligvis gjort det samme med moren til Victor, og Tabitha og Victors mor har jo til felles at de er mødre. Lurer på om vi får vite hva som skjedde med moren til Victor. Denne hvite gutten viste seg jo for Ethan også, så hva betyr det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gamle dama som kom med den turbussen, hun som dro igang den kortgreia med hun Fatima; er ikke det den samme personen som er et av monstrene og? Hun som drepte mor og datter i episode en og hun som kom seg inn i huset til Ethan og Julie da dyrene ble sluppet løs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...