Gå til innhold

"FROM" tv2play


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som er hekta på denne fabelaktige serien? 

Anonymkode: 51bec...3f9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den er bra!

Men jeg har fått litt mareritt av den, det er sjelden jeg lar meg rokke av noe skummelt. Men den er i en klasse for seg selv når det kommer til å være creepy.

Anonymkode: 478d4...99d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den! Den er spesiell. Ikke for skummel, men skummel nok. Det beste med serien er stemningen og atmosfæren selv om handlingen foregår mest på dagtid når det ikke er noe særlig skummelt som skjer egentlig. 

Jeg lurer fælt på hvordan serien kommer til å ende. Hva er det som bryter opp dette samfunnet? Hvordan klarer de bosatte å ødelegge de mørke kreftene? 

Vi får se, forhåpentligvis vet vi ikke svaret før om flere sesonger.

Hvis det hele ender med at Boyd våkner og alt har vært et mareritt iløpet av èn natt ute i virkeligheten, så skal jeg forandre karakteren min på IMDB fra 8 til 1, og aldri se en slik serie igjen.

Endret av Bombasi
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (12 minutter siden):

 

Hvis det hele ender med at Boyd våkner og alt har vært et mareritt iløpet av èn natt ute i virkeligheten, så skal jeg forandre karakteren min på IMDB fra 8 til 1, og aldri se en slik serie igjen.

Ja, la oss endelig håpe det ikke blir en sånn type Lost-finale! Det er bare "lazy writing".

Anonymkode: 478d4...99d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe spennende serie! Jeg synes monstrene er kjempe skumle og klarte ikke å se på når hun dama falt ned i tunellen og ble reddet av Victor 😅

Veldig spent på hvordan denne serien skal ende. Jeg skulle ønske vi hadde fått bittelitt mer svar på noe til nå, men hver episode åpner bare for nye spørsmål i stedet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (34 minutter siden):

Jeg liker den! Den er spesiell. Ikke for skummel, men skummel nok. Det beste med serien er stemningen og atmosfæren selv om handlingen foregår mest på dagtid når det ikke er noe særlig skummelt som skjer egentlig. 

Jeg lurer fælt på hvordan serien kommer til å ende. Hva er det som bryter opp dette samfunnet? Hvordan klarer de bosatte å ødelegge de mørke kreftene? 

Vi får se, forhåpentligvis vet vi ikke svaret før om flere sesonger.

Hvis det hele ender med at Boyd våkner og alt har vært et mareritt iløpet av èn natt ute i virkeligheten, så skal jeg forandre karakteren min på IMDB fra 8 til 1, og aldri se en slik serie igjen.

Enig, veldig spesiell. Overnaturlig, men ikke for mye, slik at det bare bli veldig bra. 

hahaha, ja litt som Ragnarokk hvor det viste seg at hovedepersonen hadde innbilt seg alt fordi han var psykisk syk. 
Nei vi må tro det er noe bedre enn det. 

Anonymkode: 51bec...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ratched skrev (12 minutter siden):

Kjempe spennende serie! Jeg synes monstrene er kjempe skumle og klarte ikke å se på når hun dama falt ned i tunellen og ble reddet av Victor 😅

Veldig spent på hvordan denne serien skal ende. Jeg skulle ønske vi hadde fått bittelitt mer svar på noe til nå, men hver episode åpner bare for nye spørsmål i stedet. 

Monsteret med det forbaskete gliset var jo bare helt... 🤯

Anonymkode: 51bec...3f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig, veldig spesiell. Overnaturlig, men ikke for mye, slik at det bare bli veldig bra. 

hahaha, ja litt som Ragnarokk hvor det viste seg at hovedepersonen hadde innbilt seg alt fordi han var psykisk syk. 
Nei vi må tro det er noe bedre enn det. 

Anonymkode: 51bec...3f9

Det funket fjell i Fight Club.

Anonymkode: e5e93...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (38 minutter siden):

Jeg liker den! Den er spesiell. Ikke for skummel, men skummel nok. Det beste med serien er stemningen og atmosfæren selv om handlingen foregår mest på dagtid når det ikke er noe særlig skummelt som skjer egentlig. 

Jeg lurer fælt på hvordan serien kommer til å ende. Hva er det som bryter opp dette samfunnet? Hvordan klarer de bosatte å ødelegge de mørke kreftene? 

Vi får se, forhåpentligvis vet vi ikke svaret før om flere sesonger.

Hvis det hele ender med at Boyd våkner og alt har vært et mareritt iløpet av èn natt ute i virkeligheten, så skal jeg forandre karakteren min på IMDB fra 8 til 1, og aldri se en slik serie igjen.

Hahaha, ja tenkte det samme! Jeg så alle sesongene av lost en gang i tiden...... 😄 Husker du en serie der folk var fanget inne i en stor boble og de lette etter en vei ut? From fikk meg til å tenke på den. Tror den sluttet før det ble en slutt da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elline skrev (22 minutter siden):

Hahaha, ja tenkte det samme! Jeg så alle sesongene av lost en gang i tiden...... 😄 Husker du en serie der folk var fanget inne i en stor boble og de lette etter en vei ut? From fikk meg til å tenke på den. Tror den sluttet før det ble en slutt da....

Jeg har ikke sett Lost. Eller, jeg prøvde å se den når den kom ut, men var litt for opptatt med "livet" på den tiden at den falt i glemmeboka etterhvert. Du vet, good old days med mIRC, skole, idrett, piker, vin, venner og sang :D 

Jeg satt på Lost for noen måneder siden for tenkte jeg "måtte" se den. Er jo en klassiker. Men synes den var langdryg, så slet med motivasjonen og stoppet opp. Jeg er glad nå for at jeg ikke fortsatte, for noe av det verste jeg vet er når de pakker inn hele serien til å være en tullete drøm. Hele historien og handlingen blir latterliggjort når de avslutter på denne måten. 

Angående From så frykter jeg nå det verste, altså at det er en drøm. For Boyd er sentral, vi har fått tegn til at hans avdøde frue er "en del av" den mørke siden og han blir på mystisk vis fredet av monstrene hver gang de tar han - som eneste person der inne. Det er liksom rigget til å være en drøm der han margsvett våkner opp ved siden av fruen og alt er fint. 

Men, det er frykten min for tidenes antiklimaks som spiller meg et puss. Fordi jeg ikke skjønner hvordan dette samfunnet skal oppløses. Det oppstår bare mer og mer mystiske ting, så ikke lett å se hvordan det henger sammen. Dog håper og tror jeg at denne serien får en skikkelig verdig avslutning. At de bosatte tilslutt kommer seg ut slik hun ene allerede har klart, der samfunnet blir værende og så avsluttes med at det kommer en ny buss inn slik at andre får oppleve marerittet, kan være en OK avslutning. Da undergraver de iallfall ikke alt som har skjedd med at det er en drøm.

Vi får se. Men akkurat nå gleder jeg meg til ny episode. :) 

Kan ikke huske en serie med en boble.

Endret av Bombasi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sett Lost. Eller, jeg prøvde å se den når den kom ut, men var litt for opptatt med "livet" på den tiden at den falt i glemmeboka etterhvert. Du vet, good old days med mIRC, skole, idrett, piker, vin, venner og sang :D 

Jeg satt på Lost for noen måneder siden for tenkte jeg "måtte" se den. Er jo en klassiker. Men synes den var langdryg, så slet med motivasjonen og stoppet opp. Jeg er glad nå for at jeg ikke fortsatte, for noe av det verste jeg vet er når de pakker inn hele serien til å være en tullete drøm. Hele historien og handlingen blir latterliggjort når de avslutter på denne måten. 

Angående From så frykter jeg nå det verste, altså at det er en drøm. For Boyd er sentral, vi har fått tegn til at hans avdøde frue er "sentral" i den mørke siden og han blir på mystisk vis fredet av monstrene hver gang de tar han - som eneste person der inne. Det er liksom rigget til å være en drøm der han margsvett våkner opp ved siden av fruen og alt er fint. 

Men, det er frykten min for tidenes antiklimaks som spiller meg et puss. Fordi jeg ikke skjønner hvordan dette samfunnet skal oppløses. Det oppstår bare mer og mer mystiske ting, så ikke lett å se hvordan det henger sammen. Dog håper og tror jeg at denne serien får en skikkelig verdig avslutning. At de bosatte tilslutt kommer seg ut slik hun ene allerede har klart, der samfunnet blir værende og så avsluttes med at det kommer en ny buss inn slik at andre får oppleve marerittet, kan være en OK avslutning. Da undergraver de iallfall ikke alt som har skjedd med at det er en drøm.

Vi får se. Men akkurat nå gleder jeg meg til ny episode. :) 

Kan ikke huske en serie med en boble.

Har du sett Dark? Hva om det er litt sånn? Nei fy søren jeg orker ikke å se enda en serie med dårlig slutt, men har troen på denne 😁

Under the dome het den med bobla! Stephen King. Den har en slutt! Nå må jeg bare finne ut hvor jeg skal se den. Litt avsporing da 😅 Men hadde glemt at den eksisterte. Blir som fetteren til From. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Med det samme dere From-blodfans er her, kan dere hjelpe meg å fylle inn hva som skjedde med Sara Myers i serien.

image.png.699618321df52351699460010cba2ef9.png

https://www.imdb.com/title/tt9813792/mediaviewer/rm1331946497/

Hvorfor er hun utstøtt? Jeg husker ikke grunnen til det. 

Hun hører stemmer og har drept flere 😮 

Anonymkode: 92eac...702

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun hører stemmer og har drept flere 😮 

Anonymkode: 92eac...702

Ja, stemmer det. Hun hadde disse stemmene som fortalte henne hva hun "måtte" gjøre. Takk! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes premisset for serien er fantastisk, men er litt skeptisk til om de klarer å løse det på en god måte. Ble ekstra skeptisk da jeg fant ut at det var manusforfatterne bak Lost.

Synes serien drar ut altfor mye med så mye unødvendig og kjedelig drama. Hadde de kuttet serien ned til i hvert fall halvparten av episodene og hatt mer progresjon i plottet, så hadde en vært sinnsykt bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe artig serie men med litt rotete og forvirrende script til tider? har vel bare sett season 1 om jeg husker riktig så kanskje plukke opp igjen?

Anonymkode: a4451...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så sesong 1 og 2 i sommer. Jeg er skikkelig pinglete når det kommer til skrekk. Jeg er fortsatt redd om jeg våkner om natten og må ut med hunden. Da åpner jeg jo døren, hvem vet hva som kommer inn. 😆 De monstrene er skikkelig skumle. Stemningen i serien er veldig bra, men litt langdryg er den. Jeg håper virkelig ikke det er en teit Lost slutt. Da blir jeg skikkelig skuffet. 

Anonymkode: a29d5...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne serien! Episoden som kom idag, nr tre, var kjempespennende, kjedelig å måtte vente en uke på neste 😅 Men jeg håper ikke at det er som dere frykter, en tullete "så våknet jeg og alt var bare en drøm"-avslutning, sånt bør man holde til barneskole-stiler... Noen ting er derimot litt rart å skjønne sammenhengen mellom, som armbåndet som dukker opp flere steder (med forskjellige historier bak), den sangen, Blue, som tilfeldigvis er flere sin yndlingssang, osv. Jeg ser ikke hvordan de skal klare å binde alt sammen til slutt, men vi må jo bare håpe at de har en plan 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (21 timer siden):

Jeg har ikke sett Lost. Eller, jeg prøvde å se den når den kom ut, men var litt for opptatt med "livet" på den tiden at den falt i glemmeboka etterhvert. Du vet, good old days med mIRC, skole, idrett, piker, vin, venner og sang :D 

Jeg satt på Lost for noen måneder siden for tenkte jeg "måtte" se den. Er jo en klassiker. Men synes den var langdryg, så slet med motivasjonen og stoppet opp. Jeg er glad nå for at jeg ikke fortsatte, for noe av det verste jeg vet er når de pakker inn hele serien til å være en tullete drøm. Hele historien og handlingen blir latterliggjort når de avslutter på denne måten. 

Angående From så frykter jeg nå det verste, altså at det er en drøm. For Boyd er sentral, vi har fått tegn til at hans avdøde frue er "en del av" den mørke siden og han blir på mystisk vis fredet av monstrene hver gang de tar han - som eneste person der inne. Det er liksom rigget til å være en drøm der han margsvett våkner opp ved siden av fruen og alt er fint. 

Men, det er frykten min for tidenes antiklimaks som spiller meg et puss. Fordi jeg ikke skjønner hvordan dette samfunnet skal oppløses. Det oppstår bare mer og mer mystiske ting, så ikke lett å se hvordan det henger sammen. Dog håper og tror jeg at denne serien får en skikkelig verdig avslutning. At de bosatte tilslutt kommer seg ut slik hun ene allerede har klart, der samfunnet blir værende og så avsluttes med at det kommer en ny buss inn slik at andre får oppleve marerittet, kan være en OK avslutning. Da undergraver de iallfall ikke alt som har skjedd med at det er en drøm.

Vi får se. Men akkurat nå gleder jeg meg til ny episode. :) 

Kan ikke huske en serie med en boble.

Du har tydeligvis ikke sett episode 3? :ler:

 

Anonymkode: 51bec...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...