AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Jeg klarer kun å kjenne tiltrekning/attraksjon og interesse for ett menneske om gangen. Jeg er mann, og opplever at noen kvinner ikke tror på meg når jeg sier dette. Er det virkelig så rart? Hvis jeg er intim med ett menneske (trenger ikke å være forelsket engang men så lenge jeg er med ett menneske) så klarer jeg fysisk ikke å kjenne interesse for noen andre enn den personen. Fra jeg er intim med vedkommende til vi avslutter det, så er kun blikket mitt på det mennesket. Og igjen, jeg snakker også om de jeg ikke har vært forelsket i. Får uansett helt tunnelsyn. Jeg kan selvfølgelig se at noen er vakker, men jeg kjenner ingen tiltrekning. Er jeg singel er det noe helt annet. Er noen andre som meg? Anonymkode: 1d7a9...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Da bør du jo helst ikke bli i forhold med noen dame du ikke liker. Som ingen bør bli. Men jeg tror deg når du sier du er lojal. Exn min hadde bare øyne for meg, å jeg er redd de fortsatt er plantet hitover. Anonymkode: a3394...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober Jeg er kvinne og som deg. Kan se at en annen mann er kjekk, men null interesse. Har derfor vært dønn forelsket i en mann i tre år uten å klare å gå videre 😅 Anonymkode: ae3d3...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober Skriv norsk. Anonymkode: 8bc3f...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Del Skrevet 7. oktober Nei, det er ikke helt uvanlig. Men det er vel enda mer vanlig å lyve om det.. Anonymkode: e378e...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober Jeg er kvinne, og ganske lik deg. Én gang i livet har jeg blitt tiltrukket av en annen mann mens jeg fremdeles var i et forhold. Men det skjedde på et tidspunkt hvor jeg noen uker før allerede hadde innsett at jeg ikke hadde følelser igjen for han jeg var sammen med, og at det ikke var et godt forhold for meg å være i. Valgte da å avslutte det forholdet før noe skjedde med han jeg var tiltrukket av (ble aldri noe romantisk forhold mellom oss, men vi var venner noen år). Tror det har noe med personlighet å gjøre, og kanskje litt med holdninger å gjøre også. Det er vel ganske naturlig at man i løpet av et langt samliv kan bli tiltrukket av andre, tror jeg, men det er stor forskjell på å bli tiltrukket av noen og å faktisk gjøre noe mer med det mens man er i et forhold. Anonymkode: d8557...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg klarer kun å kjenne tiltrekning/attraksjon og interesse for ett menneske om gangen. Jeg er mann, og opplever at noen kvinner ikke tror på meg når jeg sier dette. Er det virkelig så rart? Hvis jeg er intim med ett menneske (trenger ikke å være forelsket engang men så lenge jeg er med ett menneske) så klarer jeg fysisk ikke å kjenne interesse for noen andre enn den personen. Fra jeg er intim med vedkommende til vi avslutter det, så er kun blikket mitt på det mennesket. Og igjen, jeg snakker også om de jeg ikke har vært forelsket i. Får uansett helt tunnelsyn. Jeg kan selvfølgelig se at noen er vakker, men jeg kjenner ingen tiltrekning. Er jeg singel er det noe helt annet. Er noen andre som meg? Anonymkode: 1d7a9...590 Jeg er helt lik. Kanskje er det rart, men jeg tenker det er en fin ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober Jeg er slik. Selv etter 17 års forhold med min kone er det kun hun jeg blir tiltrukket av. Ser jo at andre kvinner er pene og har fin kropp, men kjenner ikke på seksuelle tanker eller fysisk tiltrekning. Som singel er det noe annet, men ikke i forhold. Handler ikke om lav libido heller, for har høy sexlyst og har sex nesten daglig. Anonymkode: 89016...0e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #9 Del Skrevet 7. oktober Ts igjen: Fint å høre at det er andre der som meg. Har møtt kvinner som kjenner seg igjen i det når det kommer til å kun ville ha den du er forelsket i, men seriøst ingen som kjenner seg igjen det å kun fokusere på partneren du er med også når du ikke har nådd forelsket-stadiet. Hvis jeg har vært intim med en kvinne i to uker, og jeg kun er interessert, gjelder det samme. Har til og med vært med kvinner jeg har kjent lite interesse for, men fortsatt da kun fokusert på vedkommende så lenge vi er intime. Føler hjernen min bare er programmert sånn. Jeg sliter heller ikke med lav sexlyst. Anonymkode: 1d7a9...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 7. oktober #10 Del Skrevet 7. oktober Litt det samme her også.. Jeg blir heller ikke forelsket/tiltrukket av to eller flere kvinner samtidig. Så jeg er en "trofast vennskapsknuller" Forresten.. jeg knuller ikke rundt som en rømt kanin heller, jeg synes det er turn-off😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #11 Del Skrevet 8. oktober Samme her. Utrolig nok aldri kikket på en annen rumpe, andre pupper, egentlig aldri beundret en annen kropp de 14 årene jeg har vært med kvinnen i mitt liv. Litt artig spørsmål, for jeg har egentlig aldri tenkt over dette tidligere. Mann 40 Anonymkode: 1718b...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #12 Del Skrevet 8. oktober Jeg var sånn før jeg fikk høyere testosteronnivå, men ikke nå lenger Anonymkode: b8d5f...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå