Gå til innhold

Wellpur gold fra Jysk erfaringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe denne. Men det står så mange dårlige omtaler på den, så er litt usikker.

Noen som har den? Er du fornøyd eller misfornøyd med den?

Anonymkode: 14c66...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wellpur Gold har flere modeller og kommer i både madrass og overmadrass. Hvilken lurer du på? Jeg har hatt madrass og vært fornøyd, men hadde den ikke så lenge så vet ikke noe om holdbarhet. 

Anonymkode: 7ebd0...6c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Wellpur Gold har flere modeller og kommer i både madrass og overmadrass. Hvilken lurer du på? Jeg har hatt madrass og vært fornøyd, men hadde den ikke så lenge så vet ikke noe om holdbarhet. 

Wellpur gold 110 overmadrass.

Skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har den, vi er to, mann 42 og kvinne 43. Har hatt den i snart 5 år, tenker jeg. Mannen min er kjempefornøyd men han sover også under tynn sommerdyne året rundt, jeg synes den overmadrassen er litt for varm når jeg har vinterdyne. Veldig god å ligge i. Vanskeligere å ha sex i senga. 😅 umulig å hoppe i senga (for barna våre). Det som er litt dumt at den kan bare legges med en side opp. Det er en forskjell fra overmadrasser fra Ikea, som kan snus. Anbefaler å bruke madrassbeskytter på den fordi den er for stor for å vaskes i vanlig vaskemaskin. Ellers fornøyd, den var billigere enn alternativene fra Ikea, da vi kjøpte den. 

Anonymkode: 8c124...02a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har wellpur gold overmadrass, elsker den! Gir god støtte, god å ligge på, gir god demping på de harde madrassene under slik at ryggen min trives godt. 

Anonymkode: 0d262...e4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere av de små reiserutene til bruk i sofaen. Helt grei til den bruken. Tror jeg har hatt en slik sengeposter for mange år siden, men den falt ikke i smak, fordi jeg er vant til Tempur. De lukter en del når de er nye. 
Fordleen med Jysk er at du kan prøve hjemme og returnere, dersom du tar vare på kvitteringen. Veldig fornøyd med Jysk sin service. 

Anonymkode: e5f70...4fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har wellpur gold overmadrass, elsker den! Gir god støtte, god å ligge på, gir god demping på de harde madrassene under slik at ryggen min trives godt. 

Anonymkode: 0d262...e4a

Er overmadrassen myk?

Anonymkode: 114be...8fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (12 timer siden):

https://jysk.no/soverom/madrasser/overmadrasser/overmadrass-180x200-gold-t65-hvit-wellpur

Jeg har Wellpur GOLD T65 som overmadrass. Jeg er veldig fornøyd. Kjøpte den på tilbud for et par mnd siden.

Kjøpte denne i går og er veldig spent på om ryggen min blir å like den (den ligger fortsatt til lufting). Jeg dro egentlig for å kjøpe en annen jeg så i kundeavisen, men endte opp med denne når det viste seg at alle overmadrassene var nedsatt i butikken (men ikke på nett). 750,- for 200x90.

Anonymkode: d4dbd...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjøpte denne i går og er veldig spent på om ryggen min blir å like den (den ligger fortsatt til lufting). Jeg dro egentlig for å kjøpe en annen jeg så i kundeavisen, men endte opp med denne når det viste seg at alle overmadrassene var nedsatt i butikken (men ikke på nett). 750,- for 200x90.

Anonymkode: d4dbd...5f3

Håper du blir fornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er overmadrassen myk?

Anonymkode: 114be...8fe

Wellpur er ikke myke. Det er etterligning av tempur med "memory foam", men mykere enn tempur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da ble det Ikea Tussøy siden jeg kjenner noen som hadde en de skulle selge billig og som nesten var ubrukt. Jeg har lest omtaler på Ikea, og mange er misfornøyd og mange liker den, så får håpe jeg blir fornøyd. Uansett har jeg planer om å bytte ut om noen år,kanskje før også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...