AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Del Skrevet 7. oktober 2024 Som ikke går hull i så raskt...skal strikke til en bonde Anonymkode: 5da71...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emi123 Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Er ikke ekspert, men vet at sokkegarn har litt nylon i seg for å hjelpe dem holde seg. Jo mer nylon (opp til 25% tror jeg er mest normalt), jo sterkere garn. Vanligvis er det nylon og ull blanding tror jeg. Strikker et par sokker nå til kjæresten, men det er ganske tynt garn. Bare å spørre på garnbutikken om anbefalinger!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg strikker varme sokker i en type børstet ull og en tråd silkealpakka. Silken gjør sokken sterkere. De blir veldig varme, varer ikke evig, men varmer så godt så lenge de varer. Anonymkode: db938...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg ville prøvd Vandre fra Rauma. Det er 100% ull, og for å forsterke garnet har de brukt ytterhåret på spælsau. Veldig spennende! Anonymkode: 2b0ef...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Liker godt Sterk fra Du Store Alpakka. Anonymkode: 9b147...0ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #6 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Liker godt Sterk fra Du Store Alpakka. Anonymkode: 9b147...0ba Har hørt at det nupper mye? Anonymkode: 5da71...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 8.09): Har hørt at det nupper mye? Anonymkode: 5da71...d58 Jeg har strikket barnegenser og bukse i sterk, og det nupper noe helt forferdelig. Har ikke strikket i noe garn som har nuppet så mye. Anonymkode: 2b0ef...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 14. november 2024 #8 Del Skrevet 14. november 2024 Fjord og Fjell fra Hillesvåg er gode sokkegarn. Spunnet i ubehandlet ull og dermed varmere enn superwashgarn, og med nylonforsterkning så de er slitesterke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå