AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Jeg skal ha fire Kornmokjeks med smør og brunost.... Anonymkode: 4eaa1...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Druer og en minibar (ca 10g) med hasselnøttsmør trukket i mørk sjokolade 😋 (Roobar) Passe søtt og godt 😋🥰 Kornmokjeks er det lenge siden jeg har spist, men det er så godt 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg skal ha fire Kornmokjeks med smør og brunost.... Anonymkode: 4eaa1...281 Når er det man drikker denne kaffen? Før eller etter middag? Anonymkode: 3a47e...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober Drikker ikke ettermiddagskaffe. Men trenger en ettermidags-snack før jeg går i gang med resten av dagen. I dag ble det to riskaker med philadelphia og gressløk. Anonymkode: 7684d...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Del Skrevet 7. oktober Faktisk sjokoladekake. Jeg baker maks 2 ganger i året, må spise den opp i løpet av et par dager. Anonymkode: b006a...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober Jeg drikker ikke ettermiddagskaffe, men etter middagkaffe og i dag hadde jeg to kornmokjeks med brunost ved siden av den koppen. Det er stort sett det det går i hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober saltlakris dadler 😍 Anonymkode: a52c5...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå