Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper noen har noen gode råd til meg. 
Jeg har vært på dagpenger og min dagpenger periode har vært over en stund. Jeg har vært uten inntekt på 6 mnd. jeg har fått min vitnemål fra universitetet som jeg brukte litt tid på pga småbarn. Jeg har nå søkt på en jobb i Nav. Hvor sannsynelig er det at jeg blir innkalt til intervju? Ser noen skriver at dersom du har vært innom nav systemet så blir man aldri innkalt til intervju. Jeg har søkt på utrolig mange jobber, men får enten avslag eller ikke svar i det hele tatt. Jeg er helt rådvill og begynner å bli deprimert pga manglende jobb. Noen som har tips? Eller erfaringer å komme med. 

Anonymkode: ec5b0...745

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg håper noen har noen gode råd til meg. 
Jeg har vært på dagpenger og min dagpenger periode har vært over en stund. Jeg har vært uten inntekt på 6 mnd. jeg har fått min vitnemål fra universitetet som jeg brukte litt tid på pga småbarn. Jeg har nå søkt på en jobb i Nav. Hvor sannsynelig er det at jeg blir innkalt til intervju? Ser noen skriver at dersom du har vært innom nav systemet så blir man aldri innkalt til intervju. Jeg har søkt på utrolig mange jobber, men får enten avslag eller ikke svar i det hele tatt. Jeg er helt rådvill og begynner å bli deprimert pga manglende jobb. Noen som har tips? Eller erfaringer å komme med. 

Anonymkode: ec5b0...745

Ingen her kan svare deg på om du blir innkalt til intervju. Men det stemmer ikke at du ikke blir innkalt til intervju hvis du har vært i NAV systemet. Det er veldig strengt med å søke opp personer i systemet, så det kan de ikke se på. Ikke annet enn hvis du opplyser om det selv. 

Men om du ikke har rett på dagpenger lengre, kan du alikevel ha rett på hjelp fra nav til å finne arbeid. Du må fortsatt stå registrert som arbeidssøker og be om å få et møte. Det finnes ulike tiltak og stønader du kan få om du ikke har rett på dagpenger lengre.

Anonymkode: 22b56...7e1

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...