AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Del Skrevet 7. oktober 2024 K straks 50 her. Jeg har innsett at jeg har misbrukt alkohol altfor lenge nå, og at dette må ta slutt. Etter et vondt samlivsbrudd fra en alkoholiker, har jeg i all ærlighetens navn endt opp som en selv :(. Jeg drikker en flaske vin hver kveld, og har gjort det i flere år nå. (Dere trenger ikke si hvor feil og farlig det er, det vet jeg selv). Jeg er vel en såkalt velfungerende alkoholiker: jobber, trener, drar på turer, er sosial osv - men jeg lengter hele tiden hjem til alenekvelder med vinflaska. Men jeg ser at huden er blitt tørr, rynkete og dratt, og gløden har forsvunnet fra øynene. Selvsagt merkes det på vekta og, selv om jeg trener såpass mye at det ikke er der hovedproblemet ligger. Men nå er det nok, jeg orker ikke mer. Ønsker gjerne å høre fra dere som ligger foran meg i løypa: fortell meg godnyhetene! Hva ble bedre? ("Alt", regner jeg med..) Tok det lang tid før du begynte å kjenne effekten på kroppen? Jeg vet jeg kan klare dette nå som jeg endelig vil, det har bare tatt lang tid å komme hit. Forventer ikke at det vil bli en dans på roser, men det hadde vært fint å høre andres erfaringer Anonymkode: be42b...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Har ingen erfaring, men vil bare si at jeg heier på deg! Du er tøff som erkjenner fakta og vil gjøre noe med det. Allerede der har du tatt første steg 🥳 Lykke til! Anonymkode: 910a7...9f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå