AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Del Skrevet 7. oktober 2024 i dag er jeg 44 og fortsatt uten venner. Andre som har det slik? Anonymkode: e4852...7b3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Store deler av barndommen og ungdomsårene var jeg uten venner. Ble mobbet både fysisk og psykisk. Satt alene i friminuttene eller gjemte meg. Hjemme ble jeg utsatt for omsorgssvikt, og seksuelle overgrep av en utenfor familien. Mange selvmordsforsøk og mye selvskading. Men nei, idag har jeg både venner, mann og barn. De som utsatte meg for alt det i barndommen var ikke friske mennesker. Jeg kommer aldri til å la dem ødelegge hele livet mitt. De ødela nok. I dag er jeg voksen. Skadet av oppveksten, ja! Men samtidig er jeg ikke et offer lengre for slike mennesker. Jeg er verdt mye mer og bestemmer hvem jeg vil ha i livet mitt. En del av det å bli friskere er å få positive erfaringer med andre mennesker. ❤️ Anonymkode: 9dccc...d3d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Del Skrevet 7. oktober 2024 Har fortsatt ikke venner, men trives sånn Anonymkode: 81d1c...bbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Del Skrevet 7. oktober 2024 Ingen venner på ungdomskolen. Ble ikke mobbet eller terget. Var mer usynlig, var bare der... Fikk utrolig nok en kjæreste sommeren etter 10klasse, som viste meg hvor fint det var å ha venner. Hans vennegjeng tok meg gladelig imot, og jeg ble fort en del av gjengen. (Litt nerdete gutter som syntes det var stas med en jente 😅). De gav meg mer selvtillitt og viste meg hva ekte vennskap er. Er fortsatt venner med noen av dem, og ett par av (nå) konene er blitt noen av mine nærmeste venninner idag. Det tok tid å bygge opp selvtillit nok til å få gode venner. Det tok tid å lære seg sosiale koder man kanskje ikke var så god på før. Nå har jeg en liten gjeng med nære venner. Anonymkode: ba93d...d81 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): i dag er jeg 44 og fortsatt uten venner. Andre som har det slik? Anonymkode: e4852...7b3 Jepp ca.. eller jeg fikk mine første venner 2 klasse vgs, er nå 40.. har to bekjente/perifære venner igjen.. hadde mange venner i 20 åra og delevis inn til midten av 30 før jeg ble syk Anonymkode: 7c55e...dd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Del Skrevet 7. oktober 2024 Ja 47 år og viggo venneløs😌Skal melde meg inn i foreninger, kurs eller noe for å bli litt mer sosial. Har hatt venner tidligere, men må innrømme at det ble jeg som trakk meg vekk pga mye drama. Ble for intenst, og sugde ut de lille kreftene jeg hadde/har. Håper en dag at jeg kan få et par venner💕For jeg er lojal, empatisk og grei(har jeg hørt!), men ikke for enhver pris. Anonymkode: fb1e7...a8f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Del Skrevet 7. oktober 2024 Har ikke hatt dame eller venner siden 2009. Mennesker er forferdelige skapninger som man kan stole 0% på. Dyr er mye bedre. Anonymkode: df4c0...893 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå