Gå til innhold

Sende han fristende bilder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er helt sikkert på at jeg er mann, og at jeg har de tankene. Sånn sett er jeg mer habil enn de fleste.

Anonymkode: 79643...62d

Poenget er at de fleste kvinner tar ikke til takke med hvilken som helst mann.

Det er ingen vits for deg, som skriver i det ene øyeblikket at du har knullet 50-100 kvinner de siste årene, å påstå i det meste, at du er en mann som mestrer et stabilt monogamt forhold over tid. Dermed har du rett og slett ingen peiling hva en slik mann ville ha gjort, og aldeles ingen rett til å uttale deg på vegne av en sånn mann.

Selv jeg, som er kvinne, er mer sånn som en slik mann, enn hva du er.

Anonymkode: bd67b...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hot. Men risikoen er ikke verdt det. Kjenner altfor mange som har fått bilder og videoer lekket. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 13.33):

Hva tenker dere om å sende fristende bilder til en du har en het flørt med? F.eks bilde av rumpa eller kløfta? Han har komplimentert meg for min flotte og runde rumpe...... 

Hva tenker du som mann her? Liker du sånn?

Hva tenker du som kvinne? Har du sendt sånne bilder til noen?

Hvilken respons fikk DU?

Anonymkode: f1900...ccf

Kløft er pirrende. Sender selv slikt til flørten jeg.  
Og syns å sende er like pirrende  

k 47

Anonymkode: 60f6e...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og noen få utvalgte venner kan få litt sånt på snap fra meg men jeg prøver å være diskre så da er det aldri med ansikt eller direkte gjenkjennbare bilder og det pleier alltid til å føre til noen hete meldinger😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, vi fikk med oss det at du puler rundt og er populær blant damene. Det er vel du som skriver om dette i hver tråd. For deg er dette sikkert stas - enten det er sant eller kun på nett - for det er ikke så mange menn som opplever det.

Og du behøver uansett ikke endre vaner, det er omtrent ingen kvinner som takker nei til en løs mann - ei heller for et seriøst forhold. 

For kvinner derimot er det motsatt. Vi har menn etter oss fra vugge til grav, og det ligger ingen anstrengelse bak det å få sex. Tvert i mot, det som krever anstrengelse er å få tak på de beste mennene, for et seriøst forhold.

Så hører disse unge damene fra sånne kvinnebedårere som deg, at neida, det er bare å vifte med godsakene, jeg tar deg seriøst likevel. Og mange av disse tror glatt på deg, for det har samfunnet og feministene sagt at det er bare å gjøre. Dermed gir de deg det du vil ha, og sitter igjen tomhendt for det de selv vil ha.

Kvinnefella, kalles det. 

Nåvel, jeg har sagt mitt, så får folk bare fortsette som de vil. De kan i alle fall ikke skylde på meg den dagen de finner ut at huff, nei, ikke denne gangen heller. Har dere lest dette her, kan dere skylde dere selv. 

Nei, dette er ikke kvinnefella.

Kvinner som er glad i casual sex innimellom bør ikke være interessert i jomfrujegerne uansett, så hvorfor skal man holde seg «ren» for disse? Man vil jo ha en som anser deg som et biologisk vesen med noenlunde like og likeverdige drifter selv om man er en kvinne. Hvis menn og kvinner er ulike så er det ingenting, i forhold til hvor ulike to av samme kjønn kan være, på individnivå. Menn tenker inne likt fordi de har samme kjønnskromosomer. 

Snodig det der, hvordan sex man må anstrenge seg for å få anses som mer ærbar. Man har vel sex pga lyst og eller følelser, ikke for å bevise noe? Og isåfall så har vel noen som har menn etter seg «fra vugge til grav» men likevel bare ligger med en brøkdel av disse bevist langt mer enn en mann med langt færre partnere som har tatt hva som helst tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bimbo skrev (1 minutt siden):

Nei, dette er ikke kvinnefella.

Kvinner som er glad i casual sex innimellom bør ikke være interessert i jomfrujegerne uansett, så hvorfor skal man holde seg «ren» for disse? Man vil jo ha en som anser deg som et biologisk vesen med noenlunde like og likeverdige drifter selv om man er en kvinne. Hvis menn og kvinner er ulike så er det ingenting, i forhold til hvor ulike to av samme kjønn kan være, på individnivå. Menn tenker inne likt fordi de har samme kjønnskromosomer. 

Snodig det der, hvordan sex man må anstrenge seg for å få anses som mer ærbar. Man har vel sex pga lyst og eller følelser, ikke for å bevise noe? Og isåfall så har vel noen som har menn etter seg «fra vugge til grav» men likevel bare ligger med en brøkdel av disse bevist langt mer enn en mann med langt færre partnere som har tatt hva som helst tilgjengelig. 

Snakker jo åpenbart ikke om deg.

Snakker om de damene som har problemer med å få en mann i det hele tatt, eller, å like den mannen de har. Har du virkelig ikke sett disse her inne?

Dere ytterst få damer som både tenner på flere menn og som samtidig tenner på menn som lar dere holde på, dere har helt andre utfordringer enn de 95% som er mer kjønnsstereotypiske. Man kan ikke se bort fra de fleste, bare for å passe på de helt spesielle tilfellene.

I alle fall er ikke jeg interessert i dette, jeg er interesser i å hjelpe, ikke i å kverulere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Snakker jo åpenbart ikke om deg.

Snakker om de damene som har problemer med å få en mann i det hele tatt, eller, å like den mannen de har. Har du virkelig ikke sett disse her inne?

Dere ytterst få damer som både tenner på flere menn og som samtidig tenner på menn som lar dere holde på, dere har helt andre utfordringer enn de 95% som er mer kjønnsstereotypiske. Man kan ikke se bort fra de fleste, bare for å passe på de helt spesielle tilfellene.

I alle fall er ikke jeg interessert i dette, jeg er interesser i å hjelpe, ikke i å kverulere. 

Snakker da ikke om meg selv jeg heller. Du tenker at 95% av menn avskriver damer som sender sexy bilder selv om de er i en eksisterende «het flørt»? Jeg tror du er på villspor, og hvis ikke er flertallet av menn så gjennomsyret av dobbeltmoral og dårlig kvinnesyn at anbefalingen til disse kvinnene bør være å holde seg singel fremfor å fremstå mer dydig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bimbo skrev (6 minutter siden):

Snakker da ikke om meg selv jeg heller. Du tenker at 95% av menn avskriver damer som sender sexy bilder selv om de er i en eksisterende «het flørt»? Jeg tror du er på villspor, og hvis ikke er flertallet av menn så gjennomsyret av dobbeltmoral og dårlig kvinnesyn at anbefalingen til disse kvinnene bør være å holde seg singel fremfor å fremstå mer dydig. 

Nei, det jeg snakker om er at 95% av damene vil ha maskuline menn, og da kan de ikke sende fristende bilder av seg selv. Da vil de enten miste sjansen hos den maskuline mannen, eller de vil få sjans på en feminin mann som de selv ikke klarer å tenne på.

Hva menn angår, det bryr jeg meg ikke om, det får atypiske kvinner og pickmeishaer ta dere av. I min verden er menn i stand til å stå opp for seg selv, de behøver ikke damer som må gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei, det jeg snakker om er at 95% av damene vil ha maskuline menn, og da kan de ikke sende fristende bilder av seg selv. Da vil de enten miste sjansen hos den maskuline mannen, eller de vil få sjans på en feminin mann som de selv ikke klarer å tenne på.

Hva menn angår, det bryr jeg meg ikke om, det får atypiske kvinner og pickmeishaer ta dere av. I min verden er menn i stand til å stå opp for seg selv, de behøver ikke damer som må gjøre det. 

Så, mann og kvinne i en gryende relasjon, potensielt åpne for forhold med hverandre. Kvinne sender bilder av seg selv, man kan klart anta at flertallet av dem blir oppfordret til det og får tilsvarende tilbake. Her mister maskuline menn som alle kvinner vil ha respekten i følge deg, mens de feminine fortsatt er interessert. Hva baserer du dette på? Hvordan definerer du en maskulin mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bimbo skrev (3 minutter siden):

Så, mann og kvinne i en gryende relasjon, potensielt åpne for forhold med hverandre. Kvinne sender bilder av seg selv, man kan klart anta at flertallet av dem blir oppfordret til det og får tilsvarende tilbake. Her mister maskuline menn som alle kvinner vil ha respekten i følge deg, mens de feminine fortsatt er interessert. Hva baserer du dette på? Hvordan definerer du en maskulin mann?

Som jeg sa over her, så er jeg her for å hjelpe, ikke for å diskutere eller kverulere. Du trodde kanskje det hjalp å omformulere så ville jeg plutselig bli dum og bite på? Sorry mac, finn noen på din egen størrelse.

Jeg forstår at dette her forumet er et poppis forum for både menn og kvinner som er kjønnsutypiske, og at det gjelder å henge ut mennesker for å være kjønnstypiske. Men samfunnet er allerede fullt nok av denne villfarelsen, og det har ikke gjort mennesker mindre kjønnstypiske - snarere tvert i mot. Det er et stort problem for mennesker at kartet ikke stemmer overens med terrenget. 

Se rundt deg. Ting har aldri vært verre. Mennesker har for eksempel aldri hatt så lite sex som nå. De får ikke barn. Flere dropper ut av pensjonssparing fordi de ikke ser noen fremtid.

Men, bare vent. Det kan se ut som det nå er nye tider, så får dere krype sammen i en ball og be om av vi er mer nådige mot dere enn hva dere har vært mot oss. Se ikke bort fra det, det er tross alt enklere å være snill når målet er å dyrke frem det menneskelige, fremfor å legge lokk på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som jeg sa over her, så er jeg her for å hjelpe, ikke for å diskutere eller kverulere. Du trodde kanskje det hjalp å omformulere så ville jeg plutselig bli dum og bite på? Sorry mac, finn noen på din egen størrelse.

Jeg forstår at dette her forumet er et poppis forum for både menn og kvinner som er kjønnsutypiske, og at det gjelder å henge ut mennesker for å være kjønnstypiske. Men samfunnet er allerede fullt nok av denne villfarelsen, og det har ikke gjort mennesker mindre kjønnstypiske - snarere tvert i mot. Det er et stort problem for mennesker at kartet ikke stemmer overens med terrenget. 

Se rundt deg. Ting har aldri vært verre. Mennesker har for eksempel aldri hatt så lite sex som nå. De får ikke barn. Flere dropper ut av pensjonssparing fordi de ikke ser noen fremtid.

Men, bare vent. Det kan se ut som det nå er nye tider, så får dere krype sammen i en ball og be om av vi er mer nådige mot dere enn hva dere har vært mot oss. Se ikke bort fra det, det er tross alt enklere å være snill når målet er å dyrke frem det menneskelige, fremfor å legge lokk på det :) 

Kan du svare på spørsmålet istedenfor å komme med personangrep? Hvorfor mister maskuline menn interesse ved gjensidig bildeutveksling? Forklar meg som er så mye dummere enn deg på en måte jeg forstår?

Det der nådige mot oss greiene forstår jeg fint lite av. Hvem er oss og hvem er dere? Og hvorfor skal vi krype sammen? Hvem har vært lite nådige mot hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bimbo skrev (7 minutter siden):

Kan du svare på spørsmålet istedenfor å komme med personangrep? Hvorfor mister maskuline menn interesse ved gjensidig bildeutveksling? Forklar meg som er så mye dummere enn deg på en måte jeg forstår?

Det der nådige mot oss greiene forstår jeg fint lite av. Hvem er oss og hvem er dere? Og hvorfor skal vi krype sammen? Hvem har vært lite nådige mot hvem?

Jeg har da ikke kommet med noe personangrep.

Men nei, jeg er ikke interessert i å diskutere (dette er tredje gang jeg sier det, så fra nå av kommer jeg til å referere meg selv om du spør igjen), og den interessen ble ikke større av at du nå også inntar offerrollen.

Finn deg noen andre hvis du vil diskutere. Det er flust av de her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne synes jeg var bra! 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har da ikke kommet med noe personangrep.

Men nei, jeg er ikke interessert i å diskutere (dette er tredje gang jeg sier det, så fra nå av kommer jeg til å referere meg selv om du spør igjen), og den interessen ble ikke større av at du nå også inntar offerrollen.

Finn deg noen andre hvis du vil diskutere. Det er flust av de her inne. 

Slapp av, er ikke i noen offerrolle. Vanskelig å tolke «finn deg noen på din egen størrelse» annerledes enn at du mente du var et nivå over. 

Synes det er litt spesielt å være på et diskusjonsforum uten å ønske å diskutere eller forklare hva man mener og hvorfor. Jeg er her fordi jeg synes det er interessant med andre perspektiver, og for å kanskje endre mening om ting. Koblingen mellom hore/Madonna syndromet og hvor maskulin mannen er kunne jeg tenkt meg å lese en forklaring på. Jeg ønsker jo en mann som kan lese mennesker og relasjoner godt, og som liker alle sider med meg, også de slutty.

Som forøvrig kommer sjelden til uttrykk, da det ikke alltid er en sammenheng mellom billig/ikke forholdsmateriale og sendte et bilde/hoppet tidlig til køys. Det at menn antar det synes jeg er litt interessant og vitner om et fattig syn på kvinner/mennesker. Har selv sendt bilder til en stk i hele mitt middelaldrende liv. Det var en relasjon som startet med spenning og endte med forelskelse for begge parter. Usikker på om du ville definert han som maskulin da du ikke vil utdype hva du mener er en maskulin mann. Han er ikke høy, stor, røff eller høyrøstet. Men svært laidback og trygg, med en rolig og stødig fremtoning som jeg selv iallfall finner dypt maskulint og tiltrekkende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bimbo skrev (16 minutter siden):

Vanskelig å tolke «finn deg noen på din egen størrelse» annerledes enn at du mente du var et nivå over. 

OK, så når du tolker meg og føler deg underlegen så har jeg begått et personangrep?

Er det sånn at du kan plutselig finne på å tolke meg og føle deg voldtatt og drept også da eller, og løpe til politiet og kalle meg voldtektskvinne og drapskvinne?

Jeg kan bare anbefale deg å lese om offerrollen, så kanskje du forstår hva jeg mener. 

Uansett, hele poenget mitt forsvinner jo her. For meg er en ordentlig kvinne en kvinne som har en kjerne i seg selv og som vet hva hun mener og som står for det, ikke noen som hele tiden kaster seg etter andre og maser om hva de føler og tenker og tror og mener, slik at de kan forme seg etter denne andre personen. Skal du diskutere får du bringe noe nytt til bordet, ikke bare henge deg på meg og klynke om at du så gjerne skulle visst alt om meg. Da kan du like gjerne klenge deg til en mann, og forsøke å få han til å lære deg ting, jeg tror faktisk en del av de liker damer som gjør det.

Selv kan jeg ikke si jeg liker det.

(Og det var en evfemisme. Kan tross alt ikke risikere å krenke dine skjøre skjøre skjøre følelser.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Denne synes jeg var bra! 😂😂

Bra å høre, men ikke uventet. Menn som harver over mange damer er sjeldent langsint, eller pirker i maten. De finner heller det lille lyspunktet på den store søppelfyllingen. De børster av støvet og sier opp igjen. Det er tross alt derfor damer liker dere - selv vi som ikke sprer bena for dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nakenbilder er vel greit så lenge du ikke er en offentlig person. Litt trist den dagen du ligger an til å bli statsminister så dukker det opp 10 år gamle nakenbilder. Spiller ingen rolle om ansiktet ikke er med da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke en del av denne samtalen, men må bare skyte inn at "maskuline" menn kommer i mange former og varianter. Den mannen med nok stolthet og sterk nok rygg ville aldri sendt nakenbilder. Nakenbilder eller dic pics viser jo bare usikkerhet ved din egen nakenhet. Du trenger å vise frem noe for å friste noen.

En "alfa male" er aldri usikker og trenger sjeldent å bevise noe fordi han kan styre/kontrollere sine lyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke en del av denne samtalen, men må bare skyte inn at "maskuline" menn kommer i mange former og varianter. Den mannen med nok stolthet og sterk nok rygg ville aldri sendt nakenbilder. Nakenbilder eller dic pics viser jo bare usikkerhet ved din egen nakenhet. Du trenger å vise frem noe for å friste noen.

En "alfa male" er aldri usikker og trenger sjeldent å bevise noe fordi han kan styre/kontrollere sine lyster.

Det har jeg enda ikke opplevd at han kan 😆😆😆

Anonymkode: 57141...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sånne «fristende bilder» av ei som jeg flørtet med for snart 15 år siden. 
Jeg ble helt solgt og betatt og tenkte at dette er drømmen av en dame 

Og jeg fikk rett. Vi er sammen enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...