Gå til innhold

Rekovelle HASTER å få til Geilo i dag (fra Oslo eller Bergen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er på Geilo og skal plutselig starte opp med Rekovelle 12 mcg idag. Det er ingen her som har det. Ser ut som jeg må reise til Bergen eller Oslo asap. Er det noen her som har eller er i Bergen eller Oslo som kan være behjelpelig med å transportere det hit idag? 💕

Anonymkode: 903ce...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Oslo, men jeg har ikke resept på Rekovelle så jeg får ikke hentet ut din medisin på apoteket med fullmakt dessverre. 

Anonymkode: 0f2a3...2b3

Skrevet

...plutselig starte opp? Hva mener du?

Enten om man er offentlig eller privat så får man streng beskjed om å ha alle medisinene klare før oppstart så ikke slike ting skal skje. Håper det ordner seg 🩷

Anonymkode: 1c38e...170

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei

Jeg er på Geilo og skal plutselig starte opp med Rekovelle 12 mcg idag. Det er ingen her som har det. Ser ut som jeg må reise til Bergen eller Oslo asap. Er det noen her som har eller er i Bergen eller Oslo som kan være behjelpelig med å transportere det hit idag? 💕

Det er ikke så langt med toget til Bergen, du kan jo ringe til apotek og sjekke at de har på lager, så rekker du å hente på et apotek som har langåpent?

Anonymkode: 21966...c8a

Skrevet

Hvordan tenker du at andre mennesker skal få hentet ut medisinen din på resept? 

Anonymkode: e7317...c15

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke så langt med toget til Bergen, du kan jo ringe til apotek og sjekke at de har på lager, så rekker du å hente på et apotek som har langåpent?

Anonymkode: 21966...c8a

Bergensbanen er stengt til onsdag på grunn av brann. Men man kan jo kjøre.

Skrevet

Har det løst seg, TS?

Anonymkode: ef025...472

Skrevet

Jeg fikk ordnet meg! Takk for alle svar! Og til de som lurer på hvordan andre skulle få hentet på min resept, så ville det holdt med en håndskreven fullmakt sammen med legitimasjonen min på et bilde til den som evt skulle hentet ut fikk jeg opplyst pr telefon fra apoteket igår 🙂 og ellers er det mulig å ha inne faste fullmakter for andre som ofte henter ut for seg 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 15.30):

...plutselig starte opp? Hva mener du?

Enten om man er offentlig eller privat så får man streng beskjed om å ha alle medisinene klare før oppstart så ikke slike ting skal skje. Håper det ordner seg 🩷

Anonymkode: 1c38e...170

Akkurat hatt et mislykket fryseforsøk, og så hadde jeg ikke fått ny behandlingsplan for nytt egguttak før helgen. De skulle kontakte meg over helgen, og så kom mensen søndag kveld, så da ble det plutselig veldig hast for å skaffe det jeg trengte. Nå har jeg fått andre medisiner for dette uttaket enn forrige og så får jeg håpe det blir bra denne gangen 🤞🏻😊 TS

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...