AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Del Skrevet 7. oktober 2024 Her er fasiten! Snille menn: har et godt kvinnesyn og respekterer kvinner som likeverdige individer har selvinnsikt, humor og selvironi evner å glede seg over andres framgang ønsker det beste for sin partner er genuint opptatt av å bidra til at hans nærmeste skal ha det bra vet at det å være snill, ikke handler om å være "tøffel" vet at det å være snill ikke står i motsetning til å ha egne meninger og stå opp for seg selv tar ansvar for egne valg og konsekvensene av dem bruker ikke uttrykk som "Chad" og "alfa" bruker ikke ukvemsord om partneren sin, heller ikke under en krangel er ikke dobbeltmoralske er ærlige har integritet innser at gode relasjoner krever vilje til kompromiss og tilpasning forstår nødvendigheten av kommunikasjon Har jeg glemt noe? (For ordens skyld: Dette er gode, menneskelige egenskaper som også kvinner bør inneha). Anonymkode: 791c7...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Hva er er en "snill" mann da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Her er fasiten! Snille menn: har et godt kvinnesyn og respekterer kvinner som likeverdige individer har selvinnsikt, humor og selvironi evner å glede seg over andres framgang ønsker det beste for sin partner er genuint opptatt av å bidra til at hans nærmeste skal ha det bra vet at det å være snill, ikke handler om å være "tøffel" vet at det å være snill ikke står i motsetning til å ha egne meninger og stå opp for seg selv tar ansvar for egne valg og konsekvensene av dem bruker ikke uttrykk som "Chad" og "alfa" bruker ikke ukvemsord om partneren sin, heller ikke under en krangel er ikke dobbeltmoralske er ærlige har integritet innser at gode relasjoner krever vilje til kompromiss og tilpasning forstår nødvendigheten av kommunikasjon Har jeg glemt noe? (For ordens skyld: Dette er gode, menneskelige egenskaper som også kvinner bør inneha). Anonymkode: 791c7...377 Dette gjelder vel alle mennesker, ikke bare menn? Vet om mange kvinner som ryker på en smell på punktene dine. Jada, er menn du vil diskutere, men jeg synes akkurat dette innlegget bør dreie seg om personer, ikke kjønn. Anonymkode: 5ed9d...664 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Del Skrevet 7. oktober 2024 takinova skrev (7 minutter siden): Hva er er en "snill" mann da? En "snill" mann er en mann som anser/omtaler seg selv som snill, men som ikke innehar de egenskapene som er listet ovenfor. Eksempelvis menn som klager over at de ikke "får ligge" selv om de er snille. Menn som klager over at "snille" menn (som dem) blir valgt bort til fordel for "Chads". Menn som mener at de har krav på /rett til sex fordi de er "snille". Anonymkode: 791c7...377 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 7. oktober 2024 #5 Del Skrevet 7. oktober 2024 Ble så inspirert så lagde en fasit med hva som er en snill dame. Snille kvinner: har et godt syn på menn og respekterer menn som likeverdige individer har selvinnsikt, humor og selvironi evner å glede seg over andres framgang ønsker det beste for sin partner er genuint opptatt av å bidra til at hennes nærmeste skal ha det bra vet at det å være snill, ikke handler om å være "kontrollerende" vet at det å være snill ikke står i motsetning til å ha egne meninger og stå opp for seg selv tar ansvar for egne valg og konsekvensene av dem bruker ikke uttrykk som "Feminist" og "tradwife" bruker ikke ukvemsord om partneren sin, heller ikke under en krangel er ikke dobbeltmoralske er ærlige har integritet innser at gode relasjoner krever vilje til kompromiss og tilpasning forstår nødvendigheten av kommunikasjon Poenget mitt med denne kommentaren er at det å være snill er noe som gjelder begge kjønn og begge parter. Hjelper ikke om mannen er snill dersom kvinnen er et hespetre. Begge kjønn skal være snille, den listen du skriver trådstarter gjelder ikke kun menn, den gjelder alle. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette gjelder vel alle mennesker, ikke bare menn? Vet om mange kvinner som ryker på en smell på punktene dine. Jada, er menn du vil diskutere, men jeg synes akkurat dette innlegget bør dreie seg om personer, ikke kjønn. Anonymkode: 5ed9d...664 Ja, om du ser parentesen min, så skriver jeg at dette er gode, menneskelige egenskaper som alle, også kvinner, bør ha. HI er ment som et skråblikk til menn som klager over at de ikke "får" sex/dates fordi de er jo så "snille". Derfor er tråden også opprettet under "Skråblikk og generaliseringer". -ts Anonymkode: 791c7...377 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Del Skrevet 7. oktober 2024 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Ble så inspirert så lagde en fasit med hva som er en snill dame. Snille kvinner: har et godt syn på menn og respekterer menn som likeverdige individer har selvinnsikt, humor og selvironi evner å glede seg over andres framgang ønsker det beste for sin partner er genuint opptatt av å bidra til at hennes nærmeste skal ha det bra vet at det å være snill, ikke handler om å være "kontrollerende" vet at det å være snill ikke står i motsetning til å ha egne meninger og stå opp for seg selv tar ansvar for egne valg og konsekvensene av dem bruker ikke uttrykk som "Feminist" og "tradwife" bruker ikke ukvemsord om partneren sin, heller ikke under en krangel er ikke dobbeltmoralske er ærlige har integritet innser at gode relasjoner krever vilje til kompromiss og tilpasning forstår nødvendigheten av kommunikasjon Poenget mitt med denne kommentaren er at det å være snill er noe som gjelder begge kjønn og begge parter. Hjelper ikke om mannen er snill dersom kvinnen er et hespetre. Begge kjønn skal være snille, den listen du skriver trådstarter gjelder ikke kun menn, den gjelder alle. Så du parentesen min nederst i HI? Der skriver jeg at også kvinner bør inneha de samme egenskapene. Som jeg påpekte overfor AB over her, så er denne tråden et skråblikk på såkalte "snille" menn som klager over at de ikke "får" sex/dates. For de er jo så snille. Samtidig innehar de ikke nevnte egenskaper. -ts Anonymkode: 791c7...377 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Del Skrevet 7. oktober 2024 Kan krysse en del av de punktene men jeg anser ikke meg som en snill mann. Sliter litt med å baksnakke folk, heldigvis prøver jeg å si noe positivt for hver negative ting så det jevner seg ut haha. Men nei, er nok en hestkuk 🤣. Anonymkode: 14a5e...2d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 7. oktober 2024 #9 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her er fasiten! Snille menn: har et godt kvinnesyn og respekterer kvinner som likeverdige individer har selvinnsikt, humor og selvironi evner å glede seg over andres framgang ønsker det beste for sin partner er genuint opptatt av å bidra til at hans nærmeste skal ha det bra vet at det å være snill, ikke handler om å være "tøffel" vet at det å være snill ikke står i motsetning til å ha egne meninger og stå opp for seg selv tar ansvar for egne valg og konsekvensene av dem bruker ikke uttrykk som "Chad" og "alfa" bruker ikke ukvemsord om partneren sin, heller ikke under en krangel er ikke dobbeltmoralske er ærlige har integritet innser at gode relasjoner krever vilje til kompromiss og tilpasning forstår nødvendigheten av kommunikasjon Har jeg glemt noe? (For ordens skyld: Dette er gode, menneskelige egenskaper som også kvinner bør inneha). Anonymkode: 791c7...377 👌 Bra oppsummering..som strengt tatt gjelder for alle kjønn..( alle 2 🤭) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. oktober 2024 #10 Del Skrevet 7. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her er fasiten! Snille menn: har et godt kvinnesyn og respekterer kvinner som likeverdige individer har selvinnsikt, humor og selvironi evner å glede seg over andres framgang ønsker det beste for sin partner er genuint opptatt av å bidra til at hans nærmeste skal ha det bra vet at det å være snill, ikke handler om å være "tøffel" vet at det å være snill ikke står i motsetning til å ha egne meninger og stå opp for seg selv tar ansvar for egne valg og konsekvensene av dem bruker ikke uttrykk som "Chad" og "alfa" bruker ikke ukvemsord om partneren sin, heller ikke under en krangel er ikke dobbeltmoralske er ærlige har integritet innser at gode relasjoner krever vilje til kompromiss og tilpasning forstår nødvendigheten av kommunikasjon Har jeg glemt noe? (For ordens skyld: Dette er gode, menneskelige egenskaper som også kvinner bør inneha). Anonymkode: 791c7...377 Hvis det er kriteriene er jeg definitivt ikke en snill mann. Endret 7. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. oktober 2024 #11 Del Skrevet 7. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn som klager over at "snille" menn (som dem) blir valgt bort til fordel for "Chads". Anonymkode: 791c7...377 Man blir jo som regel valgt bort til fordel for "Chads". Akkurat som mindre pene damer blir valgt bort til fordel for penere damer. Vil du at menn ikke skal være ærlige? Endret 7. oktober 2024 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #12 Del Skrevet 7. oktober 2024 Alltid vært en over gjennomsnittet snill mann, og behandler kvinner med stor respekt, ihvertfall når jeg sammenligner med folk jeg har møtt i livet Men skjønt på KG at det ikke er lov å si slikt, for da er man slem Anonymkode: 3a5ab...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #13 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alltid vært en over gjennomsnittet snill mann, og behandler kvinner med stor respekt, ihvertfall når jeg sammenligner med folk jeg har møtt i livet Men skjønt på KG at det ikke er lov å si slikt, for da er man slem Anonymkode: 3a5ab...f22 Det er fullt lov til å si det, "men snill fyr" har mistet betydningen sin fordi så mange åpenbart ikke snille menn bruker det om seg selv. Derfor er det ikke veldig lurt å si at du er en snill fyr. Bruk heller andre ord for å beskrive de gode egenskapene. "Snill" sier meg ingenting. Anonymkode: b751d...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #14 Del Skrevet 7. oktober 2024 Blueberrymuffin skrev (4 timer siden): Ble så inspirert så lagde en fasit med hva som er en snill dame. Snille kvinner: har et godt syn på menn og respekterer menn som likeverdige individer har selvinnsikt, humor og selvironi evner å glede seg over andres framgang ønsker det beste for sin partner er genuint opptatt av å bidra til at hennes nærmeste skal ha det bra vet at det å være snill, ikke handler om å være "kontrollerende" vet at det å være snill ikke står i motsetning til å ha egne meninger og stå opp for seg selv tar ansvar for egne valg og konsekvensene av dem bruker ikke uttrykk som "Feminist" og "tradwife" bruker ikke ukvemsord om partneren sin, heller ikke under en krangel er ikke dobbeltmoralske er ærlige har integritet innser at gode relasjoner krever vilje til kompromiss og tilpasning forstår nødvendigheten av kommunikasjon Poenget mitt med denne kommentaren er at det å være snill er noe som gjelder begge kjønn og begge parter. Hjelper ikke om mannen er snill dersom kvinnen er et hespetre. Begge kjønn skal være snille, den listen du skriver trådstarter gjelder ikke kun menn, den gjelder alle. Da er jeg en snill mann. Som oftest 😊 Anonymkode: 97258...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 7. oktober 2024 #15 Del Skrevet 7. oktober 2024 Kort oppsumert, at menn behandler damer som et menneske og ikke som et kjøttsykke. At damer behandler menn som et menneske og ikke som et verktøy. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 7. oktober 2024 #16 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er fullt lov til å si det, "men snill fyr" har mistet betydningen sin fordi så mange åpenbart ikke snille menn bruker det om seg selv. Derfor er det ikke veldig lurt å si at du er en snill fyr. Bruk heller andre ord for å beskrive de gode egenskapene. "Snill" sier meg ingenting. Anonymkode: b751d...f2e no shit, sherlock 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #17 Del Skrevet 7. oktober 2024 Merkelig liste. Hvorfor tror du at det å være snill er avhengig av at man har humor eller integritet? Anonymkode: fd6f0...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #18 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Merkelig liste. Hvorfor tror du at det å være snill er avhengig av at man har humor eller integritet? Anonymkode: fd6f0...804 1: Ha i bakhodet at lista er lagt under "Skråblikk og generaliseringer". Den er satt noe på spissen. 2: Dette er egenskaper som jeg har merket meg at bra menn i min omgangskrets har. 3: Integritet, i betydningen av å være ærlig, vise hensyn, handle i tråd med sine verdier og ta gode valg - selv når ingen andre ser på, er i aller høyeste grad en god egenskap hos alle mennesker. For meg er disse egenskapene uløselig knyttet til det jeg mener er en genuint snill person. 4: Det å ha humor, er knyttet til evnen til selvironi og det å ikke ta seg selv så høytidelig. Selvhøytidelige mennesker har ofte lite empati, er min erfaring. Evne til empati er en grunnleggende forutsetning for en snill person. -ts Anonymkode: 791c7...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #19 Del Skrevet 8. oktober 2024 takinova skrev (21 timer siden): Hva er er en "snill" mann da? En som er 'snill' mot kvinner han finner attraktive og ser en mulighet til å få pult. Anonymkode: c8f6a...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camlon Skrevet 8. oktober 2024 #20 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 4: Det å ha humor, er knyttet til evnen til selvironi og det å ikke ta seg selv så høytidelig. Å ha humor er sterkt knyttet til sosiale evner. Folk med dårlige sosiale evner ender opp med å lage vitser som andre ikke synes er morsomme. Så jeg tror du har laget en liste over hva du vil ha i en mann og ikke hva som er en snill mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå