Gå til innhold

Paranoia

Gjest Gjest_Frøkna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frøkna_*
Skrevet

Får rett og slett litt paranoia av alle meningene her inne.

Ikke lett å feire bryllup uten at noen føler de blir tråkket noen på tærne, at noen synes du er udannet, at noen blir irriterte fordi det kan innebære utgifter å være gjest (flyreise, kjole osv), at noen blir misunnelige osv. osv..

Sukk :tristbla: ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er vel å gjøre akkurat som man vil, og tenke på at inne på slike forum er det de som roper høyest som høres best, ikke nødvendigvis de som har rett.

Jeg vet at flere her ikke ville arrangert et slikt bryllup som jeg gjør, men ettersom både involverte venner og familie er enige med oss i hvodan dette skal gjennomføres, så ser ikke jeg helt problemet med dette. (Selv om det ikke oppfyller alles ønsker her inne.)

Skrevet

Du må jo ikke bry deg så mye om hva andre mener hvis det ikke er konstruktive råd eller svar på konkrete spørsmål.

Det er jo et forum hvor man kan lufte meningene sine, og jeg synes det er interessant å høre hvordan andre planlegger dagen sin. Jeg har fått mange gode tips og god info her, men det betyr ikke at jeg endrer mine planer fordi andre er uenige i hvordan jeg gjør det!

Det er ditt bryllup, din business! Tenk på hva som er riktig for deg, den du skal gifte deg med og gjestene deres du, så får det andre mener bare være innspill.

Skrevet

Enig med de andre to. Dette er et forum, og ja.. Ikke bli så redd pga meninger her inne. Meningsutveksling med folk på nett tar jeg som noe helt annet enn meningsutveksling med folk (jeg kjenner) IRL.

Gjest Gjest_Frøkna_*
Skrevet

Ja, man må gjøre det som man selv vil - men jeg man bør ta hensyn til andre også. Derfor blir jeg litt satt ut av de sterke meningene her (men det er jo min egen skyld at jeg har begitt meg inn her, da).

Synes det kommer veldig mange kommentarer og meninger ute i den virkelige verden også. Hvorfor bryr alle seg sånn?

Jeg har ikke behov for å være prinsesse for en dag - det viktigste for meg er at alle får det gøy, og at det blir en fin og minnerik fest!

Skrevet

Vet egentlig ikke hvorfor "alle" bryr seg sånn. Men du har rett i at det er overaskende mange som gjør det når det kommer til bryllup, fest og hvordan man vil arrangere alt sammen. Og faktisk ikke bare her inne..

Jeg har bare en ting å si; DERES BRYLLUP, deres dag!! Gjør som dere vil, og bare innse at det er absolutt umulig å gjøre alle til lags! De fleste gjester ønsker brudeparet alt det beste, og det beste dere kan gjøre for at festen skal bli fin er å vise hele verden hvor lykkelige dere er.

(og ikke glem gratis alkohol... :ler: )

Skrevet (endret)
(og ikke glem gratis alkohol...   :ler: )

:hoho::ler::klappe:

Ja! Ellers blir gjestezillaene sure!!!

Endret av Floja Felíz
Gjest Gjest_Frøkna_*
Skrevet
(og ikke glem gratis alkohol...  :ler: )

Hos oss skal ikke gjestene mangle noe!

:)

Skrevet

Åjoda, bare legg ut hele planen for festen din du, så skal vi nok finne noe å pirke på :fy_fy::fy_fy::fy_fy:

Gjest Gjest_Frøkna_*
Skrevet
Åjoda, bare legg ut hele planen for festen din du, så skal vi nok finne noe å pirke på  :fy_fy:  :fy_fy:  :fy_fy:

..? :forvirret:

Skrevet

Ikke viktig :)

du skrev noe om at gjestene ikke skulle mangle noe, men det er nok noe som mangler, og hvis du forteller oss alt om festen, så skal vi finne noe å pirke på :ironi:

Gjest Gjest_Frøkna_*
Skrevet
Ikke viktig  :) 

du skrev noe om at gjestene ikke skulle mangle noe, men det er nok noe som mangler, og hvis du forteller oss alt om festen, så skal vi finne noe å pirke på :ironi:

OK, bare såvidt jeg tør, men here we go:

Buss fra vielsen til lokalet, 70 gjester

Ingen ventetid, rett til velkomstdrink, så middag

Kaker, kaffe og avec. Fri bar

Band

Buss til nachspiel

Nattmat

*nervøs*

Skrevet
OK, bare såvidt jeg tør, men here we go:

Buss fra vielsen til lokalet, 70 gjester

Ingen ventetid, rett til velkomstdrink, så middag

Kaker, kaffe og avec. Fri bar

Band

Buss til nachspiel

Nattmat

*nervøs*

70 gjester... Er dette kun nære venner og familie, husk at partnere til venner og familie lett an kjede seg... Pass på at de ikke må kjøpe seg nye klær for å komme i bryllupet deres! :ironi::ironi::ironi:

Gjest Gjest_Frøkna_*
Skrevet

Aner meg at jeg blir mobbet litt nå.. :forvirret:

Velvel, ikke helt i humør til det nå..

Skrevet

BUSS??? Er du sprø???

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

:ironi:

:ler:

Ser helt fint ut for meg.

Men jeg syntes alle fester ser helt fine ut jeg, så... :)

Skrevet

Unnskyld, var ikke meningen å mobbe altså! Absolutt ikke!!

Gjest Gjest_Frøkna_*
Skrevet
Unnskyld, var ikke meningen å mobbe altså! Absolutt ikke!!

No hard feelings :) Jeg er bare litt molefunken.

Feil blir det uansett - for flott eller for lite flott.

Vi jenter er noen raringer..

Skrevet
No hard feelings :) Jeg er bare litt molefunken.

Feil blir det uansett - for flott eller for lite flott.

Vi jenter er noen raringer..

Sant nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...